Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsADHD pillen/koffie

ADHD pillen/koffie

27 antwoorden
20 weergaven
18-5-2026
T
TerrorMartnLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik heb gehoord dat je als je GEEN adhd hebt en je een adhd pil neemt dat je dan de zelfde soort werking krijgt als speed/xtc maar nu is de vraag als dat egt zo is want ik geloof het zelf niet :wink:

en als je 10 - 15 kopjes koffie neemt of blikjes golden power/redbull/rodeo enz. je ook de werking van speed/xtc krijgt is dat ook zo?

alvast bedankt iedereen. :grin:
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#2
Als je 10-15 koppen koffie of red bull drinkt heb je kans op een overdosis caffeine, je zult er niet dood aan gaan maar het is zeer onprettig.

De ADHD medicatie is speed. Ofwel, zolang het amfetamine is.

Je hebt ook ritalin als 'adhd-pil' zoals jij het noemt, die komt een beetje in de buurt van de werking.

Ja het is zo, het is legaal om een persoon die aan adhd lijdt harddrugs te geven, in de meeste landen.
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#3
TerrorMartn zei:
Ik heb gehoord dat je als je GEEN adhd hebt en je een adhd pil neemt dat je dan de zelfde soort werking krijgt als speed/xtc maar nu is de vraag als dat egt zo is want ik geloof het zelf niet :wink:

en als je 10 - 15 kopjes koffie neemt of blikjes golden power/redbull/rodeo enz. je ook de werking van speed/xtc krijgt is dat ook zo?

alvast bedankt iedereen. :grin:
Klik om te vergroten...
jep de klopt idd
als je geen adhd hebt en je neemt relatine dan krijg je idd een speed effect
ratilin is ook voor adhd maar daar heb ik geen ervaring mee.
in relatine zitten amfetamines (als ik me nie vergis toch)
en in ratilin nie of ????
verbeter me als ik verkeerd ben.
heb vroeger ook relatine moeten nemen en toen ben ik begonnen met jointe roken en toen was ik zo tam als ne hond.
nu ben ik terug gestopt met weed en jawel ben terug een ongeloofelijk zenuwachtig manneke geworden.
zeker als ik stil zit en me verveel.
degene die dan bij me is die kan er aan geloven.
ze worden meestal knettergek van mij dan :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
S
S ][Nickname][Lid
01-01-2024, 00:00
#4
LD50 van caffeine ligt op +- 192 mg/kg
in een blikje red bull zit 90mg?
je zal iig aardig wat moeten zuipen voordat je een overdosis wil krijgen :stoned:
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#5
voila bobg heeft al bevestiging gegeven.
maar hij was gewoon iets sneller als mij.
en jah van die red bull.
ik heb ene keer op een fuif zo een 15 blikjes ongeveer gedronken.
en dan in combi met mdma.
ik heb geflipt voor mijn leven (zal wel door de mdma komen) maar wat ik toen wel had en da heb ik normaal gezien niet.
ik was just ber bibber.
denk da mijn hart 200 slagen per min haalde.
gezond is het toch zeker nie ik was echt just koning boudewijn.
die beeft ook zo
:mrgreen: :mrgreen:
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ritalin is methylphenidate. Vroeger veel gebruikt, effect is te omschrijven als een kruising tussen speed en coke. Maar het had zeer onprettige bijwerkingen waardoor ik er uiteindelijk mee ben gestopt.
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#7
Heeft het iets coke-achtigs? Het proberen waard of niet?
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#8
Het effect is opzich wel de moeite waard maar dan moet je het wel goed doen en dus flink overdoseren, 1 of 2 pilletjes kom je nergens mee..
f
flash kiekeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Deranged zei:
Het effect is opzich wel de moeite waard maar dan moet je het wel goed doen en dus flink overdoseren, 1 of 2 pilletjes kom je nergens mee..
Klik om te vergroten...

Met hoeveel pilletjes dan wel :confused:
f
flash kiekeLid
01-01-2024, 00:00
#10
schranziewanzie zei:
voila bobg heeft al bevestiging gegeven.
maar hij was gewoon iets sneller als mij.
en jah van die red bull.
ik heb ene keer op een fuif zo een 15 blikjes ongeveer gedronken.
en dan in combi met mdma.
ik heb geflipt voor mijn leven (zal wel door de mdma komen) maar wat ik toen wel had en da heb ik normaal gezien niet.
ik was just ber bibber.
denk da mijn hart 200 slagen per min haalde.
gezond is het toch zeker nie ik was echt just koning boudewijn.
die beeft ook zo
:mrgreen: :mrgreen:
Klik om te vergroten...

Had je dan geen enorme buikpijn.
Ik heb dat altijd als ik redbull drink.
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#11
flash kieke zei:
schranziewanzie zei:
voila bobg heeft al bevestiging gegeven.
maar hij was gewoon iets sneller als mij.
en jah van die red bull.
ik heb ene keer op een fuif zo een 15 blikjes ongeveer gedronken.
en dan in combi met mdma.
ik heb geflipt voor mijn leven (zal wel door de mdma komen) maar wat ik toen wel had en da heb ik normaal gezien niet.
ik was just ber bibber.
denk da mijn hart 200 slagen per min haalde.
gezond is het toch zeker nie ik was echt just koning boudewijn.
die beeft ook zo
:mrgreen: :mrgreen:
Klik om te vergroten...

Had je dan geen enorme buikpijn.
Ik heb dat altijd als ik redbull drink.
Klik om te vergroten...
nee daar had ik geen last van
en dat mensen er wakker van liggen begrijp ik ook nie.
ikben thuisgekomen en als een blok in slaap gevallen
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#12
flash kieke zei:
Deranged zei:
Het effect is opzich wel de moeite waard maar dan moet je het wel goed doen en dus flink overdoseren, 1 of 2 pilletjes kom je nergens mee..
Klik om te vergroten...

Met hoeveel pilletjes dan wel :confused:
Klik om te vergroten...
Met slikken heb ik goede ervaringen met 5 laten inslaan. Maar snuiven geeft het beste effect. Je kan het best gewoon een hele zooi pillen verpoederen en dan gewoon beginnen met lijnen te leggen tot je je goed voelt. :smoke:
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#13
Deranged zei:
flash kieke zei:
Deranged zei:
Het effect is opzich wel de moeite waard maar dan moet je het wel goed doen en dus flink overdoseren, 1 of 2 pilletjes kom je nergens mee..
Klik om te vergroten...

Met hoeveel pilletjes dan wel :confused:
Klik om te vergroten...
Met slikken heb ik goede ervaringen met 5 laten inslaan. Maar snuiven geeft het beste effect. Je kan het best gewoon een hele zooi pillen verpoederen en dan gewoon beginnen met lijnen te leggen tot je je goed voelt. :smoke:
Klik om te vergroten...
stofzuiger spelen :wave: :wave:
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik vond hem iig stukken beter te snuiven dan speed. Ik zou er wel mee uitkijken. Ik heb geluk gehad dat ik daar niet ook aan verslaafd ben geraakt, scheelde heel weinig.
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#15
Deranged zei:
Ik vond hem iig stukken beter te snuiven dan speed. Ik zou er wel mee uitkijken. Ik heb geluk gehad dat ik daar niet ook aan verslaafd ben geraakt, scheelde heel weinig.
Klik om te vergroten...
ja zeker
is idd zeer verslavend
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#16
BobG zei:
Als je 10-15 koppen koffie of red bull drinkt heb je kans op een overdosis caffeine, je zult er niet dood aan gaan maar het is zeer onprettig.
Klik om te vergroten...
Valt erg mee...ik drink op een goede dag wel 10-15 koppen koffie. Maargoed. als je er niet aan gewend bent kan het inderdaad aardig kut worden :P
Ritalin is wel lachen opzich. Moet je inderdaad wel goed (:P) doseren.
J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#17
cafaine tolerantie gaat vrij snel omhoog hoor, denk niet dat een gemiddeld mens van 15 blikken redbull een overdosis zal krijgen :confused:

ik iig niet.. :)
M
Mindless1985Lid
01-01-2024, 00:00
#18
ik drink eigenlijk best vaak 15-20 blikjes redbull/goedkope AH variant op een dag. Naja, vaak, wel 1x per maand ofzo. Vind het gewoon lekker en heel af en toe drink ik het de hele dag door. Ik drink ook tijdens m'n werk minstens 6 koppen koffie in 8 uur tijd, dat is gewoon lekker en het helpt me de dag een beetje doorkomen, kan me er iets beter op concentreren. Op dagen dat ik niet veel red bull drink of werk drink ik geen caffeïne, m'n weekend is bijna altijd caffeïne vrij, dus echt verslaafd ben ik niet, beetje raar ^^
T
TerrorMartnLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ritalin is wel lachen opzich. Moet je inderdaad wel goed (:P) doseren
Klik om te vergroten...

wat is goed doseren/vlinke overdoses dan? :P (zijn dat 3/4 of 5 pillen, of is 3 al genoeg)
M
Mindless1985Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik dacht dat Filemon er 8 had, en er niet heel veel van voelde. Ik keek dat overigens in de coffeeshop en daar was iemand die dat ook geprobeerd had, en bij 8 vrij weinig voelde en goed hard ging op 10/11. Ik weet alleen niet of er meerdere formaten pil zijn of niet (tijdje geleden dat ik Ritalin nam, voorgeschreven en tegen m'n ADHD, niet voor recreatief gebruik)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."