Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsADHD pillen/koffie

ADHD pillen/koffie

27 antwoorden
19 weergaven
18-5-2026
M
Mr.jihoLid
01-01-2024, 00:00
#1
ik zou jullie echt niet aanraden om 11 pillen te pakken...
als jullie erin geintereseerd zijn, pak er eerst 1tje en dan 3 - 5 -8 ofzo om te zien wat het effect heeft, kan me goed voorstellen dat als je er 11 in 1x pakt je heel erg veel last zal krijgen van oa zweten, hartslagverhoging, trillen/bibberen,....
1
123spacerLid
01-01-2024, 00:00
#2
zijn de adhd pilletjes gewoon bij de apotheek te halen? of op recept?
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#3
Op recept.
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#4
BobG zei:
Op recept.
Klik om te vergroten...
idd en binnenkort terug een papiertje halen bij de dokter.
is ideaal voor als ik met de auto moet rijden.
als ik moet rijden als we op stap zijn geweest pak ik alleen maar amfetamines.
als ik dan control krijg en ze doen een gewone test en het wijst amfetamines aan kan ik zeggen da het door de relatine komt.
natuurlijk als ze verder gaan onderzoeken van hoeveel er in mijn lichaam zit ben ik genaaid.
maar dat gaan ze niet zo rap doen als je er nog nuchter uitziet.
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#5
Je krijgt normaal gesproken toch alleen maar een blaastest? Daaruit kunnen ze niet vertellen of je amps heb gebruikt, dus een recept halen is eigenlijk niet nodig.
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#6
BobG zei:
Je krijgt normaal gesproken toch alleen maar een blaastest? Daaruit kunnen ze niet vertellen of je amps heb gebruikt, dus een recept halen is eigenlijk niet nodig.
Klik om te vergroten...
hier in belgie hebben ze allesinds na mijn weten ook drugs tests.
in een potteke pissen en dan met zo een kleuren ding derin steken.
en dan kunnen ze zien of je iets gebruikt hebt.
niet hoeveel maar wel wat.
en dan kan je meegaan bloed laten trekken.
ze kunnen het zelfs cheken met speeksel als ik me niet vergis.
w
wausie91Lid
01-01-2024, 00:00
#7
schranziewanzie zei:
BobG zei:
Je krijgt normaal gesproken toch alleen maar een blaastest? Daaruit kunnen ze niet vertellen of je amps heb gebruikt, dus een recept halen is eigenlijk niet nodig.
Klik om te vergroten...
hier in belgie hebben ze allesinds na mijn weten ook drugs tests.
in een potteke pissen en dan met zo een kleuren ding derin steken.
en dan kunnen ze zien of je iets gebruikt hebt.
niet hoeveel maar wel wat.
en dan kan je meegaan bloed laten trekken.
ze kunnen het zelfs cheken met speeksel als ik me niet vergis.
Klik om te vergroten...
wat een techniek tegenwoordig
F
Flashing MomentsLid
01-01-2024, 00:00
#8
ik vind de werking van ritalin niet echt prettig.. af en toe helder.. en dan soms weer hyper of wat opgefokt
Bij pep weet ik teminste wat ik eraan heb :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."