Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik heb gehoord dat je als je GEEN adhd hebt en je een adhd pil neemt dat je dan de zelfde soort werking krijgt als speed/xtc maar nu is de vraag als dat egt zo is want ik geloof het zelf niet en als je 10 - 15 kopjes koffie neemt of blikjes golden power/redbull/rodeo enz. je ook de werking van speed/xtc krijgt is dat ook zo? alvast bedankt iedereen."
"Ritalin is wel lachen opzich. Moet je inderdaad wel goed (:P) doseren Klik om te vergroten... wat is goed doseren/vlinke overdoses dan? :P (zijn dat 3/4 of 5 pillen, of is 3 al genoeg)"