#1
Kan je het niet gewoon in van die lege capsules doen, die gaan tenminste niet voortijdig open, en er past best wat in ![:)]()
flash kieke zei:Met bommetjes pakken,krijg je gaten in je maag.
caatje zei:flash kieke zei:Met bommetjes pakken,krijg je gaten in je maag.
Hoeveel bommetjes moet je nemen voor dat dat gebeurd? Of beter , hoevaak achter elkaar? Het zal toch niet zomaar gebeuren?
flash kieke zei:caatje zei:flash kieke zei:Met bommetjes pakken,krijg je gaten in je maag.
Hoeveel bommetjes moet je nemen voor dat dat gebeurd? Of beter , hoevaak achter elkaar? Het zal toch niet zomaar gebeuren?
Een vriend van mij had perongeluk een halve gram pep in een bommetje gestoken en ingeslikt------4gaten in zijn maag![]()
caatje zei:flash kieke zei:caatje zei:flash kieke zei:Met bommetjes pakken,krijg je gaten in je maag.
Hoeveel bommetjes moet je nemen voor dat dat gebeurd? Of beter , hoevaak achter elkaar? Het zal toch niet zomaar gebeuren?
Een vriend van mij had perongeluk een halve gram pep in een bommetje gestoken en ingeslikt------4gaten in zijn maag![]()
wow ja dat is ernstig.

buzzy zei:Ik heb vannacht 2 capsules gehad met ongeveer 0.3 Gr totaal, kan ik nu problemen verwachtenVoortaan gewoon maar weer door de neus als ik dit alles zo lees
![]()
Is dat niet een beetje teveel van het goeie "meerdere" grammen op een avond nemen :PSpacingBen zei:En je zou zelfs meerdere grammen op een avond kunnen nemen...

SpacingBen zei:Van verschillende die hard speed gebruikers heb ik gehoord dat je op den duur minder kapot gaat aan het slikken van bolletjes!
Een vriend van mij had perongeluk een halve gram pep in een bommetje gestoken en ingeslikt------4gaten in zijn maagneed^weed zei:flash kieke
flash kieke zei:Heb dat verhaal ook maar gehoordt e,en waarschijnlijk moest hij geopereerd worden he.
caatje zei:flash kieke zei:Heb dat verhaal ook maar gehoordt e,en waarschijnlijk moest hij geopereerd worden he.
Ah van gehoord!!! Nou ik kan je uit eigen ervaring vertellen wat er met je gebeurd als je een gat in je maag krijgt. De eerste dag ben je ziek de 2e dag niet meer aanspreekbaar en de 3e dag lig je op intensive care met een buikvliesontsteking voor een week of 7 (ik in coma) waar ik 13 operatie's kreeg in 7 weken. 3x een hartstilstand heb overleefd. Na 3 maanden kwam ik pas thuis en heb opnieuw moeten leren zitten, lopen enzzzz. Het jaar daarop werd mn buik pas gesloten.
In totaal ben ik voor heel het gebeuren in 4 jaar tijd 19x geopereerd!
Dus tussen wat je hoort en wat je weet zit een wereld van verschil!
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."