Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVoor en nadelen pepbommetjes

Voor en nadelen pepbommetjes

45 antwoorden
16 weergaven
18-5-2026
b
buzzyLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik wil van het weekend wel eens een bommetje proberen, maar wat zijn nou de voordelen en de nadelen op een rijtje ?
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#2
Voordeel: Het werkt langer.

Nadelen:
Minder sterk effect(te compenseren met hogere dosis)
Schade aan je maag ipv neus.
R
RainLid
01-01-2024, 00:00
#3
Voordeel: je neus gaat niet naar de klote
voordeel: Geen vieze smaak in je bek ervan.
Voordeel: Minder slecht voor je tanden.

Nadeel: Het bommetje kan vroegtijdig in de stot opengaan wat niet erg fijn is. ( Gebeurt niet als je het goed doet )

Eigenlijk hebben bommetjes alleen maar voordelen. je mist echter wel het gevoel van een dikke snuif nemen :P
b
buzzyLid
01-01-2024, 00:00
#4
Kan je het niet gewoon in van die lege capsules doen, die gaan tenminste niet voortijdig open, en er past best wat in :)
T
Trip UnitLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik ben een voorstander van capsules!
Alleen zou niet te grote capsules nemen,beter wat kleine,want dan kan je altijd nog 1 bijslikken als dat nodig is.
f
flash kiekeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Met bommetjes pakken,krijg je gaten in je maag.
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#7
flash kieke zei:
Met bommetjes pakken,krijg je gaten in je maag.
Klik om te vergroten...

Hoeveel bommetjes moet je nemen voor dat dat gebeurd? Of beter , hoevaak achter elkaar? Het zal toch niet zomaar gebeuren?
f
flash kiekeLid
01-01-2024, 00:00
#8
caatje zei:
flash kieke zei:
Met bommetjes pakken,krijg je gaten in je maag.
Klik om te vergroten...

Hoeveel bommetjes moet je nemen voor dat dat gebeurd? Of beter , hoevaak achter elkaar? Het zal toch niet zomaar gebeuren?
Klik om te vergroten...


Een vriend van mij had perongeluk een halve gram pep in een bommetje gestoken en ingeslikt------4gaten in zijn maag :openmouth:
J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#9
hoort dit niet in het speed forum? :confused:
J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#10
maar voordelen: komt langzamer op, en werkt langer
nadeel: je moet een tijd lang w88 tot het opgenomen word.
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#11
flash kieke zei:
caatje zei:
flash kieke zei:
Met bommetjes pakken,krijg je gaten in je maag.
Klik om te vergroten...

Hoeveel bommetjes moet je nemen voor dat dat gebeurd? Of beter , hoevaak achter elkaar? Het zal toch niet zomaar gebeuren?
Klik om te vergroten...


Een vriend van mij had perongeluk een halve gram pep in een bommetje gestoken en ingeslikt------4gaten in zijn maag :openmouth:
Klik om te vergroten...

wow ja dat is ernstig.
f
flash kiekeLid
01-01-2024, 00:00
#12
caatje zei:
flash kieke zei:
caatje zei:
flash kieke zei:
Met bommetjes pakken,krijg je gaten in je maag.
Klik om te vergroten...

Hoeveel bommetjes moet je nemen voor dat dat gebeurd? Of beter , hoevaak achter elkaar? Het zal toch niet zomaar gebeuren?
Klik om te vergroten...


Een vriend van mij had perongeluk een halve gram pep in een bommetje gestoken en ingeslikt------4gaten in zijn maag :openmouth:
Klik om te vergroten...

wow ja dat is ernstig.
Klik om te vergroten...

Daarom deed ik het weinig.
b
buzzyLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik heb vannacht 2 capsules gehad met ongeveer 0.3 Gr totaal, kan ik nu problemen verwachten :openmouth: Voortaan gewoon maar weer door de neus als ik dit alles zo lees :rolleyes:
b
boyLid
01-01-2024, 00:00
#14
buzzy zei:
Ik heb vannacht 2 capsules gehad met ongeveer 0.3 Gr totaal, kan ik nu problemen verwachten :openmouth: Voortaan gewoon maar weer door de neus als ik dit alles zo lees :rolleyes:
Klik om te vergroten...

Ik denk niet dat je veel problemen kunt verwachten hoor. Om echt schade in / aan je maag te krijgen moet je toch echt wel (veel) grotere hoeveelheden slikken.
R
RainLid
01-01-2024, 00:00
#15
Goed plan! :wink:
T
Trip UnitLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik heb nog geen last van mijn maag gehad na speed oraal te hebben genomen.
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#17
Van verschillende die hard speed gebruikers heb ik gehoord dat je op den duur minder kapot gaat aan het slikken van bolletjes!

En je zou zelfs meerdere grammen op een avond kunnen nemen...
G
GabberSnoePieLid
01-01-2024, 00:00
#18
flash kieke

[/quote] Een vriend van mij had perongeluk een halve gram pep in een bommetje gestoken en ingeslikt------4gaten in zijn maag :openmouth: [/quote]

moeten we dit echt geloven :confused: Wat gebeurde er met die gaten dan? Moest ie soms geopereerd worden ofzo?
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#19
verplaatst naar speed...
T
Trip UnitLid
01-01-2024, 00:00
#20
SpacingBen zei:
En je zou zelfs meerdere grammen op een avond kunnen nemen...
Klik om te vergroten...
Is dat niet een beetje teveel van het goeie "meerdere" grammen op een avond nemen :P
Ik vind het al veel als je een grap pep je kop in knalt op een avond.
En daarbij komt dat oraal langer werkt,dus meerdere grammen = week niet slapen ofzo? :P :mrgreen:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."