Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVoor en nadelen pepbommetjes

Voor en nadelen pepbommetjes

45 antwoorden
15 weergaven
18-5-2026
b
buzzyLid
01-01-2024, 00:00
#1
Bommetjes ( capsules eigenlijk maarja :P ) zijn me niet tegengevallen moet ik zeggen :grin: Ik ben er nog steeds lekker fit van :hearteyes:
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
SpacingBen zei:
Heb je er iets aan over gehouden?

Hoe was het gekomen? :confused:
Klik om te vergroten...

"Gelukkig" alleen 150 cm litteken en het is gekomen door een "foutje" vd dokter. Die had een bandje geplaatst (om af te vallen) en tijdens de operatie hebben ze mn maag beschadigd. Er zat een gaatje in die ze over het hoofd zagen. Toen ik me de dag daarna honds beroerd voelde werd dat afgeschoven op narcose en de dag daarna ook. Totdat mn (nu ex) man aan de bel trok omdat het leek of ik een delirium had en alleen nog maar overgaf en raaskalde.
G
GabberSnoePieLid
01-01-2024, 00:00
#3
even offtopic, heb je het licht gezien, of een tunnel of iets dergelijks toen je een hartstilstand kreeg (miss vind je het synisch van me dat ik dit vraag maar zo is het niet bedoeld!!!! ben daar namelijk ook erg in geintreseerd!!!!!)
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#4
Voordeel: Ze ontploffen niet echt
Nadeel: Ze doen eigenlijk helemaal niks lijkt het meestal
f
flash kiekeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Deranged zei:
Voordeel: Ze ontploffen niet echt
Nadeel: Ze doen eigenlijk helemaal niks lijkt het meestal
Klik om te vergroten...


+nadeel--ja begint enorme buikpijn te krijgen.Zeker als je niets gegeten hebt.
D
Dr. TommyLid
01-01-2024, 00:00
#6
caatje zei:
SpacingBen zei:
Heb je er iets aan over gehouden?

Hoe was het gekomen? :confused:
Klik om te vergroten...

"Gelukkig" alleen 150 cm litteken en het is gekomen door een "foutje" vd dokter. Die had een bandje geplaatst (om af te vallen) en tijdens de operatie hebben ze mn maag beschadigd. Er zat een gaatje in die ze over het hoofd zagen. Toen ik me de dag daarna honds beroerd voelde werd dat afgeschoven op narcose en de dag daarna ook. Totdat mn (nu ex) man aan de bel trok omdat het leek of ik een delirium had en alleen nog maar overgaf en raaskalde.
Klik om te vergroten...


daar ben je lekker mee door zo'n fout..

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."