Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumshoe noem je de fax?

hoe noem je de fax?

24 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
S
SkippyLid
01-01-2024, 00:00
#1
ik weet niet hoor maar ik vind het bijna lekker als dat door mn keel heen gaat!
p
platypusLid
01-01-2024, 00:00
#2
als er bij ons zoiets gebeurd zie je iemand een heel vies gezicht trekken en naar het water graaien omdat er niks zo ranzig is als speed die door je keel naar binnen zakt!
M
MissDiorLid
01-01-2024, 00:00
#3
as ik nou een lijn op heb en die gaat dan zo lekker door mn keel, das eigelijk as n grapje begonnen, zegge we wel vaker krijg een fax binne.
Best wel grappig gebruiken jullie ook wel eens zo'n gekke woorden??
Mn vriendin heeft t gemoderniseerd en zegt kheb n email :grin:
Best wel flauw ma tog wel grappig :grin: :grin:
Vroeg me af of jullie ook zoiets zeggen??

Doeii gr Jenn
M
MissDiorLid
01-01-2024, 00:00
#4
Tja het is ook eigenlijk goor, ma dan ist wel weer ff lachen om de gorigheid :grin:
Nou we faxen :mrgreen:
S
SolidiusLid
01-01-2024, 00:00
#5
platypus zei:
als er bij ons zoiets gebeurd zie je iemand een heel vies gezicht trekken en naar het water graaien omdat er niks zo ranzig is als speed die door je keel naar binnen zakt!
Klik om te vergroten...

Het is een delicatesse. Net als kaviaar moet je het leren waarderen :P
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#6
Solidius zei:
platypus zei:
als er bij ons zoiets gebeurd zie je iemand een heel vies gezicht trekken en naar het water graaien omdat er niks zo ranzig is als speed die door je keel naar binnen zakt!
Klik om te vergroten...

Het is een delicatesse. Net als kaviaar moet je het leren waarderen :P
Klik om te vergroten...

Vet elitaaiiirrrr man :P
C
ColaiutaLid
01-01-2024, 00:00
#7
moet je soms poepen?
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#8
*scheetgeluid*
C
ColaiutaLid
01-01-2024, 00:00
#9
meer een scheet-gezicht :P
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#10
Colaiuta zei:
meer een scheet-gezicht :P
Klik om te vergroten...

Geniet jij niet van een stevig potje schijten? :mrgreen: :wave:

Maar ontopic ( :P ) ; wij hebben d'r hier niet van die benamingen voor, gewoon een 'smarrige spiejjud roggel'.
C
ColaiutaLid
01-01-2024, 00:00
#11
schijten is fijn :hearteyes: whaha


maar ik bedoelde eigenlijk dat als de speed je keel in gaat, dat mensen dan een gezicht trekken alsof ze moeten poepen :P
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#12
Godverdomme het schiet door.
Fuck jezus dit is echt fokking ranzig man.

Zoiets.
b
buzzyLid
01-01-2024, 00:00
#13
MetaalKonijn zei:
Colaiuta zei:
meer een scheet-gezicht :P
Klik om te vergroten...

Geniet jij niet van een stevig potje schijten? :mrgreen: :wave:

Maar ontopic ( :P ) ; wij hebben d'r hier niet van die benamingen voor, gewoon een 'smarrige spiejjud roggel'.
Klik om te vergroten...

of een 'aldersmarrigste pepkluut yn'e bealig'
f
flash kiekeLid
01-01-2024, 00:00
#14
mathijs zei:
Godverdomme het schiet door.
Fuck jezus dit is echt fokking ranzig man.

Zoiets.
Klik om te vergroten...

Wat heeft Jezus er mee te maken? :smoke:
J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#15
hmm jummie je besluit het te snuiven en nu mag je het ook nog slikken..

jummie

zo meer.. :)
R
RainLid
01-01-2024, 00:00
#16
platypus zei:
als er bij ons zoiets gebeurd zie je iemand een heel vies gezicht trekken en naar het water graaien omdat er niks zo ranzig is als speed die door je keel naar binnen zakt!
Klik om te vergroten...
Zo onwijs vies vind ik dat niet. Heb je wel eens mdma kristallen gesnoven? Das pas vies! succes.. :P
S
SkippyLid
01-01-2024, 00:00
#17
vies? hell no! :rolleyes: :hearteyes:

ben ik de enige die het gewoon lekker vind? of ben ik gek
R
RainLid
01-01-2024, 00:00
#18
mathijs zei:
Godverdomme het schiet door.
Fuck jezus dit is echt fokking ranzig man.

Zoiets.
Klik om te vergroten...
Jah, of gewoon je bek houden en slikken!
R
RainLid
01-01-2024, 00:00
#19
Skippy zei:
vies? hell no! :rolleyes: :hearteyes:
Klik om te vergroten...
Snuiven heb ik het over he?. Ik heb laatst toevallig ook nog een pilletje opgezogen.. DAS PAS GOOR. Maargoed ik was al best wel wappie en had er dus niet zo onwijze last van op 1 of andere manier.
R
RainLid
01-01-2024, 00:00
#20
Oh, haha. ja zou kunnen. Ik vind die poedervormige explosion die ik heb ook niet goor om te snuiven trouwens..

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."