#1
Wij noemen het 'de WHAM' :P Is ontstaan toen we xtje coke wouden uitproberen... Ik dacht dat het heel erg te vergelijken was met speed, waarbij je dus wel die 'wham' hebt... Dus ik vroeg me de hele tijd af wanneer die 'wham' nou kwam :P Mjah die kwam niet, geef mij maar speed!
