Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumshoe noem je de fax?

hoe noem je de fax?

24 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
l
luf10tjeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Wij noemen het 'de WHAM' :P Is ontstaan toen we xtje coke wouden uitproberen... Ik dacht dat het heel erg te vergelijken was met speed, waarbij je dus wel die 'wham' hebt... Dus ik vroeg me de hele tijd af wanneer die 'wham' nou kwam :P Mjah die kwam niet, geef mij maar speed!
p
platypusLid
01-01-2024, 00:00
#2
als er bij ons zoiets gebeurd zie je iemand een heel vies gezicht trekken en naar het water graaien omdat er niks zo ranzig is als speed die door je keel naar binnen zakt!
M
MissDiorLid
01-01-2024, 00:00
#3
as ik nou een lijn op heb en die gaat dan zo lekker door mn keel, das eigelijk as n grapje begonnen, zegge we wel vaker krijg een fax binne.
Best wel grappig gebruiken jullie ook wel eens zo'n gekke woorden??
Mn vriendin heeft t gemoderniseerd en zegt kheb n email :grin:
Best wel flauw ma tog wel grappig :grin: :grin:
Vroeg me af of jullie ook zoiets zeggen??

Doeii gr Jenn
M
MissDiorLid
01-01-2024, 00:00
#4
Tja het is ook eigenlijk goor, ma dan ist wel weer ff lachen om de gorigheid :grin:
Nou we faxen :mrgreen:
S
SolidiusLid
01-01-2024, 00:00
#5
platypus zei:
als er bij ons zoiets gebeurd zie je iemand een heel vies gezicht trekken en naar het water graaien omdat er niks zo ranzig is als speed die door je keel naar binnen zakt!
Klik om te vergroten...

Het is een delicatesse. Net als kaviaar moet je het leren waarderen :P

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."