#1
als er bij ons zoiets gebeurd zie je iemand een heel vies gezicht trekken en naar het water graaien omdat er niks zo ranzig is als speed die door je keel naar binnen zakt!

platypus zei:als er bij ons zoiets gebeurd zie je iemand een heel vies gezicht trekken en naar het water graaien omdat er niks zo ranzig is als speed die door je keel naar binnen zakt!
Solidius zei:platypus zei:als er bij ons zoiets gebeurd zie je iemand een heel vies gezicht trekken en naar het water graaien omdat er niks zo ranzig is als speed die door je keel naar binnen zakt!
Het is een delicatesse. Net als kaviaar moet je het leren waarderen :P
Colaiuta zei:meer een scheet-gezicht :P
MetaalKonijn zei:Colaiuta zei:meer een scheet-gezicht :P
Geniet jij niet van een stevig potje schijten?![]()
![]()
Maar ontopic ( :P ) ; wij hebben d'r hier niet van die benamingen voor, gewoon een 'smarrige spiejjud roggel'.
mathijs zei:Godverdomme het schiet door.
Fuck jezus dit is echt fokking ranzig man.
Zoiets.

Zo onwijs vies vind ik dat niet. Heb je wel eens mdma kristallen gesnoven? Das pas vies! succes.. :Pplatypus zei:als er bij ons zoiets gebeurd zie je iemand een heel vies gezicht trekken en naar het water graaien omdat er niks zo ranzig is als speed die door je keel naar binnen zakt!
Jah, of gewoon je bek houden en slikken!mathijs zei:Godverdomme het schiet door.
Fuck jezus dit is echt fokking ranzig man.
Zoiets.
Snuiven heb ik het over he?. Ik heb laatst toevallig ook nog een pilletje opgezogen.. DAS PAS GOOR. Maargoed ik was al best wel wappie en had er dus niet zo onwijze last van op 1 of andere manier.Skippy zei:vies? hell no!![]()
![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."