#1
Ik consumeer zo af en toe wat speed, in hele lage mate. Heel af en toe in wat hogere mate. Vannacht was weer zo'n hogere mate. Ik had nieuwe pep van een andere dealer gekregen, en die zou heel sterk zijn. Ik heb het gemerkt, op z'n minst. Eerst ben ik bij een vriend z'n computer helpen fixen, wat overigens niet gelukt was. Hij heeft toen spareribs voor ons drieen gemaakt en dat was echt super lekker. Ik heb er veel van gehad omdat ik al wist dat ik 's avonds aan de speed ging. We zouden gaan pokeren, om 9 uur. Andere vriend van me die dat spul in ontvangst had genomen gaf me de speed, en hij ging ook mee pokeren. Ik nam een redelijke lijn van m'n spul en ik voelde het op komen. Het voelde echt goed, en ik begon een beetje hyper te worden, veel te praten, goed concentreren. Een half uur later nam ik m'n tweede lijntje samen met een andere gast die mee pokerde. We begonnen de eerste pot, 5 euro ieders, 6 personen. Ik won hem kei en keihard. 20 Euro winst. Ik neem nog een lijntje en m'n 6e biertje. Tweede pot, weer 6 personen, deze keer lig ik er ronde 3 met een all-in uit. Derde pot, rarara, weer 6 personen. Ik win hem weer, neem nog een lijntje, nog een biertje, nog een jointje. 40 Euro gewonnen, en 1 keer m'n inzet kwijt, 35 euro winst. Rond twaalf uur gaan er twee mensen weg, en komen er nog wat nieuwe bij. Ik word gebeld en besluit een rondje niet mee te doen. Mijn vierde potje is met 7 personen, en ik weet niet hoe dat me gelukt is, maar ik kon me zo goed concentreren, ik stond knetterstrak, en ik won hem weer, 25 euro winst, 60 totaal. Rond half 2 heb ik m'n laatste lijntje gehad, en ik heb nog twee potjes gespeeld, waarvan ik er een verloor, en eentje tweede eindigde, waardoor ik m'n inzet terug kreeg. In totaal dus 55 euro winst. Ik was met de auto gebracht vanaf het "computer-huis", waar m'n moeder's fiets nog stond. In het "poker-huis" stond m'n eigen fiets nog die nog geplakt moest worden. Daar had ik speciaal plakspullen voor meegenomen. Nou ja, niemand wou me helpen, en ik kan dat niet zelf
dus toen ben ik nog mee gegaan naar een vriend omdat "poker-huis" bewoner naar bed wou. Daar heb ik nog even gezeten tot een uur of 5. Ik was naar die jongen toegelopen, zo'n 2 km. Toen om 5 uur naar het "computer-huis" toelopen, zo'n 8 km. Toen naar m'n ouders huis, zo'n 9 km. Allemaal met loodzware tas en grote fietspomp mee gesleept. Uiteindelijk om 8 uur aangekomen, snel gedouched, tanden gepoetst, toen waren m'n ouders wakker. Die heb ik nog even gesproken, toen ben ik achter de computer gekropen waar ik nu dit verhaal zit te typen.
Ik heb ongeveer 3 gram wiet gerookt, 4 liter bier gehad, en 0.4 g goede speed gehad, die speed over 4.5 uur verspreid.
Ik heb een toffe nacht gehad![:sunglasses:]()
Ik heb ongeveer 3 gram wiet gerookt, 4 liter bier gehad, en 0.4 g goede speed gehad, die speed over 4.5 uur verspreid.
Ik heb een toffe nacht gehad
