#1
XpRnz zei:JewCookie
----------------------------------
wel verrot voor je tanden, bommetjes zijn gezonder
Denk dat dat niet veel zal uitmaken iig![]()
Anyways, krijgt niemand dan zo'n last van zijn maag? Heb het eens gewaagd om een flink bommetje te nemen en heb 8 uur lang genoten van een flinke maagkramp. Heb dan het idee dat als het opgelost word en in 1 klap op je maag neerkomt het nog veel harder aankomt.
licht er aan hoeveel je in je bommetje gooit

