Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSpeed in drinken?

Speed in drinken?

14 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
w
wausie91Lid
01-01-2024, 00:00
#1
XpRnz zei:
JewCookie
----------------------------------
wel verrot voor je tanden, bommetjes zijn gezonder
Klik om te vergroten...

Denk dat dat niet veel zal uitmaken iig :)

Anyways, krijgt niemand dan zo'n last van zijn maag? Heb het eens gewaagd om een flink bommetje te nemen en heb 8 uur lang genoten van een flinke maagkramp. Heb dan het idee dat als het opgelost word en in 1 klap op je maag neerkomt het nog veel harder aankomt.
Klik om te vergroten...

licht er aan hoeveel je in je bommetje gooit
M
MissDiorLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ja je kan het bijv in een glas melk doen...
Zal natuurlijk niet zo lekker smaken, maar het is een optie..

:wave:
l
lj_bobLid
01-01-2024, 00:00
#3
Hallo,

van een kennis hoorde ik dat je speed ook in je drinken kunt doen en het vervolgens leegdrinken. Zo heb je geen brandend gevoel in je neus maar is dit wel een goede optie?

Gr B
L
LanaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik ging weleens met een gast om die het in z´n koffie gooide, scheen een supereffect te zijn.
Alleen aan te raden het niet in frisdrank zoals cola te gooien, want de stukken knetteren van je tanden af.
l
lj_bobLid
01-01-2024, 00:00
#5
zijn er ook andere opties dan melk? Omdat de bedoeling is dit bij het stappen te doen en ik het niet van tevoren in kan nemen. Ik kan er namelijk zelf niet aankomen. In sinas of cola moet het toch ook lukken?


Oja, tevens wil ik eens de combi speed en xtc proberen. Wat is verstandiger om dan eerst te nemen?

Thnx! :wave:
l
lj_bobLid
01-01-2024, 00:00
#6
Alleen aan te raden het niet in frisdrank zoals cola te gooien, want de stukken knetteren van je tanden af.
Klik om te vergroten...

Oeps, SPa blauw dan maar :)
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#7
je kan het door je drinken doen,maar ik wil dat toch niet opdrinken.
daarbij gaat de dosis weer omhoog en het gevoel is ook niet net hetzelfde als dat na een dikke snats :smoke:
bommetjes maken hetzelfde verhaal!!
om van de gore smaak nog maar te zwijgen als je een boer laat... :kots: :kots: :kots: :wave:
L
LanaLid
01-01-2024, 00:00
#8
lj_bob zei:
Oja, tevens wil ik eens de combi speed en xtc proberen. Wat is verstandiger om dan eerst te nemen?
quote]

Ik denk eerst de xtc, wachten tot het lekkere gevoel begint en weer afzakt. Als het heftigste van de x weg is gezakt, dan de speed nemen. Zo zou ik t doen tenminste.
Klik om te vergroten...
M
MissDiorLid
01-01-2024, 00:00
#9
Lana zei:
lj_bob zei:
Oja, tevens wil ik eens de combi speed en xtc proberen. Wat is verstandiger om dan eerst te nemen?
quote]

Ik denk eerst de xtc, wachten tot het lekkere gevoel begint en weer afzakt. Als het heftigste van de x weg is gezakt, dan de speed nemen. Zo zou ik t doen tenminste.
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...

helemaal mee eens
L
LanaLid
01-01-2024, 00:00
#10
Frisko zei:
om van de gore smaak nog maar te zwijgen als je een boer laat... :kots: :kots: :kots: :wave:
Klik om te vergroten...

Wahaha lig in een deuk hier. Een speedboer! Weer ´s wat anders als een colaboer. :mrgreen:
J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#11
wel verrot voor je tanden, bommetjes zijn gezonder
T
TeQLid
01-01-2024, 00:00
#12
lj_bob zei:
Hallo,

van een kennis hoorde ik dat je speed ook in je drinken kunt doen en het vervolgens leegdrinken. Zo heb je geen brandend gevoel in je neus maar is dit wel een goede optie?

Gr B
Klik om te vergroten...

Zeker niet doen, ben zelf ook eens zo dom geweest om het een paar keer te doen, en reken maar dat je flink aan de beurt bent bij de tandarts als je dat een paar keer hebt gedaan.
d
domzelLid
01-01-2024, 00:00
#13
das wel heel erg lui. een bommetje maken is toch niet zon zware taak?
w
wausie91Lid
01-01-2024, 00:00
#14
domzel zei:
das wel heel erg lui. een bommetje maken is toch niet zon zware taak?
Klik om te vergroten...

is ook minder slecht voor je tanden
X
XpRnzLid
01-01-2024, 00:00
#15
JewCookie
----------------------------------
wel verrot voor je tanden, bommetjes zijn gezonder
Klik om te vergroten...

Denk dat dat niet veel zal uitmaken iig :)

Anyways, krijgt niemand dan zo'n last van zijn maag? Heb het eens gewaagd om een flink bommetje te nemen en heb 8 uur lang genoten van een flinke maagkramp. Heb dan het idee dat als het opgelost word en in 1 klap op je maag neerkomt het nog veel harder aankomt.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."