Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSpeed Roken???

Speed Roken???

25 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
M
MyrrinLid
01-01-2024, 00:00
#1
Om nog preciezer te zijn:

Amfetamine of speed is meestal 20-40% amfetamine sulfaat of base plus de snijmidelen zoals lactose, cafeïne, pcm en zo voort. Wat er en de paste of het poedertje van de dealer zit valt moeilijk te bepalen.Theoretisch gezien zou men een base kunnen roken, zoals dat bij cocaine- of methamph base ook mogelijk is. Gewone coke is een zout, een sulfaat en kan dus niet gerookt worden. Stel dat je amfetamine base ter beschikking hebt, dan zit je nog steeds met het enorm laage kookpunt van afair ~ 27 °C, zo dat het onmogelijk te roken is.

Dit is btw ook de reden hoezo sommige "speed's" van de dealer koel bewaard moeten worden. Vooral met warme temperaturen in de zomer kan het gebeuren dat vooral vochtige pep (denk aan pasta) aan werking verliest, de base komt namelijk alleen in vochtige vorm voor en wordt niet zelden gebruikt van wegen zijn typische amine-geur. Helaas kan men niet gelijk tot de conclusie komen dat pasta gelijk is aan ampfetamine base omdat het mogelijk ook sulfaat kan zijn dat met water vochtig en dus zwaarder gemaakt is, wat bepaalde economische voordelen voor jou dealer heeft :wink:

Dus wat in Nederland als speed geld kan niet gerookt worden. Dan maar crack basen, toch? ,)
B
BlizyLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ja je kan het roken...
Maar ik doe t voor t smaakje, 't effect moet je t niet voor doen.
(En daarbij is t gewoon heel slecht voor je)
p
pepitoLid
01-01-2024, 00:00
#3
roept de vraag op wat je dan toch zoekt...?????? :confused:

Verder 1 woord: BAH!
m
marcohakkerLid
01-01-2024, 00:00
#4
Coke kun je roken als ploffie.

Zou dat ook met speed kunnen???

Slikken en snuiven kan.

Maar ook roken???

Wie heeft het wel eens gedaan???

En wie heeft hier ervaring mee??? :smoke: :smoke: :smoke: :smoke: :smoke:
T
TeQLid
01-01-2024, 00:00
#5
Speed zelf kun je niet roken, en ik zou het ook niet proberen gezien wat voor stof het is.

Volgens mij is er wel een bepaalde rookbare vorm van speed. Net zoals crack bij coke. Maar hierover zou ik weinig meer kunnen vertellen.
d
davieLid
01-01-2024, 00:00
#6
Je zou het wel kunnen roken maar of je er iets van merkt en of het goed is, ik denk het niet.

Coke kun je ook niet zomaar roken, alleen bewerkte coke. Een plofje is eigenlijk meer voor de smaak. Snuif het gewoon of is dat niet voldoende. :confused:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."