#1
mdma gebruiken om te gaan sporten is gewoon onzin.
Amfetamine doet wat het moet doen, maar is gevaarlijk met wat pech.
Zelf slik ik wel eens een alfavitje (efedrine) voor een voetbalwedstrijd, maar dit enkel bij erg belangrijke wedstrijden.
Amfetamine doet wat het moet doen, maar is gevaarlijk met wat pech.
Zelf slik ik wel eens een alfavitje (efedrine) voor een voetbalwedstrijd, maar dit enkel bij erg belangrijke wedstrijden.


