Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsCooper - Test en Speed

Cooper - Test en Speed

53 antwoorden
16 weergaven
18-5-2026
F
Fat Freddy's catLid
01-01-2024, 00:00
#1
mdma gebruiken om te gaan sporten is gewoon onzin.
Amfetamine doet wat het moet doen, maar is gevaarlijk met wat pech.

Zelf slik ik wel eens een alfavitje (efedrine) voor een voetbalwedstrijd, maar dit enkel bij erg belangrijke wedstrijden.
d
disasterLid
01-01-2024, 00:00
#2
BamHero zei:
Ik las net (vond ik grappig) een idee van GewoonVOL om Speed te gebruiken tijdens de coopertest...de hoeveel haal je dan wel niet :confused:
Klik om te vergroten...

Coopertest? is dat niet ook bekend als de shuttle-run test ofso?
C
CX717Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Coopertest = 13 minuten lopen aan "vast" tempo. Hiermede kan conditie gemeten worden.

Shuttletest weet ik niet percies, maar ik denk dat veel zwaarder is en gebruikt wordt om de weerstand te meten.
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#4
CX717 zei:
Coopertest = 13 minuten lopen aan "vast" tempo. Hiermede kan conditie gemeten worden.

Shuttletest weet ik niet percies, maar ik denk dat veel zwaarder is en gebruikt wordt om de weerstand te meten.
Klik om te vergroten...

shuttle ding is heen en weer rennen en dan binnen een bepaald piepje moet je binnen zijn...
en dat gaat steeds sneller
x
xtazLid
01-01-2024, 00:00
#5
De laatste keer dat ik dat gedaan had, de shuttle run, was ik na 2 en een halve minuut al kapot. :grin: Dat is nu al zo'n.. 4-5 jaar geleden.
d
disasterLid
01-01-2024, 00:00
#6
xtaz zei:
De laatste keer dat ik dat gedaan had, de shuttle run, was ik na 2 en een halve minuut al kapot. :grin: Dat is nu al zo'n.. 4-5 jaar geleden.
Klik om te vergroten...

Dat deden ze toch in trappen ofso? Toen ik in de 1e zat haalde ik iets van trap 12. In de 4e kwam ik al niet verder dan trap 8 :P .
M
Mindless1985Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Shuttle run test was m'n favoriete onderdeel van gymmen. Ik haalde meestal tussen de 9 en de 11. Sinds ik rook zal dat nu wel een stuk slechter zijn :(
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Dzy zei:
Shuttle run test was m'n favoriete onderdeel van gymmen. Ik haalde meestal tussen de 9 en de 11. Sinds ik rook zal dat nu wel een stuk slechter zijn :(
Klik om te vergroten...

Daar werd ik helemaal gek van. :openmouth:
x
xtazLid
01-01-2024, 00:00
#9
Bij ons ging het een keer tot 22 minuten en dan niets meer..
Hij liep nog een keertje heen en weer en moest dan stoppen van de leerkracht. :rolleyes:
d
disasterLid
01-01-2024, 00:00
#10
Dzy zei:
We hadden een jongen in de klas die werd altijd pissed omdat het bandje te vroeg afliep, op de 16 stopte het bandje en was hij nog niet klaar :grin:
Klik om te vergroten...

Dan had hij zeker een beste conditie :smoke:
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Wat een strevers allemaal. :mrgreen:
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Saivy zei:
Wat een strevers allemaal. :mrgreen:
Klik om te vergroten...
ik deed nooit mee aan gym :P
ik was had altijd last van mn rug of ik was ongesteld :mrgreen:
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Nou ik deed altijd netjes mee hoor :smoke: :P
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Saivy zei:
Nou ik deed altijd netjes mee hoor :smoke: :P
Klik om te vergroten...

jaja
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#15
op de speed dan welliswaar :)
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Meestal was dat met behulp van speed ja, maar anders lukte dat ook vrij goed. :P
M
Mindless1985Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik denk het niet.
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#18
Dzy zei:
Ik denk het niet.
Klik om te vergroten...

ik denk t ook niet...

ik word moe van mdma
G
GewoonVOLLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ellesdee zei:
Dzy zei:
Ik denk het niet.
Klik om te vergroten...

ik denk t ook niet...

ik word moe van mdma
Klik om te vergroten...


:openmouth: Vaag. Ik krijg dan zogenaamd 'unlimited energy'.. :rolleyes:
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#20
GewoonVOL zei:
Ellesdee zei:
Dzy zei:
Ik denk het niet.
Klik om te vergroten...

ik denk t ook niet...

ik word moe van mdma
Klik om te vergroten...


:openmouth: Vaag. Ik krijg dan zogenaamd 'unlimited energy'.. :rolleyes:
Klik om te vergroten...

ik niet...
ik word stil en ga blij voor me uit zitten staren...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."