#1
hahaha 


domzel zei:honger zul je niet snel krijgen en of je hoofdpijn, spier- of gewrichtspijn krijgt zal meer aan jou liggen dan de speed.



Jelle Snel zei:ik doe meestal 2 of 3 niet al te dikke lijnen zodat je toch niet zoveel de neus in hoeft te knallenmaar ja, doe t nu wel ong. 4 x in de week...ik maak t dan ook meestal wel heel fijn, vervelend is wel dat als je t heel fijn maakt dat het dan toch weer aan mekaar gaat zitten..laatsts had ik op een cd hoesje, die ik wel vaker gebruik, iets raars..leek wel of er luizen in m'n speed zaten
haha, had ik een lijn gelegd en hop, sprong t alle kanten uit! zag er wel grappig uit eigenlijk :P maar t verneukt natuurlijk wel gewoon je perfect gelgede lijn
sound familiar??
Jelle Snel zei:ik doe meestal 2 of 3 niet al te dikke lijnen zodat je toch niet zoveel de neus in hoeft te knallenmaar ja, doe t nu wel ong. 4 x in de week...ik maak t dan ook meestal wel heel fijn, vervelend is wel dat als je t heel fijn maakt dat het dan toch weer aan mekaar gaat zitten..laatsts had ik op een cd hoesje, die ik wel vaker gebruik, iets raars..leek wel of er luizen in m'n speed zaten
haha, had ik een lijn gelegd en hop, sprong t alle kanten uit! zag er wel grappig uit eigenlijk :P maar t verneukt natuurlijk wel gewoon je perfect gelgede lijn
sound familiar??
XerXoX zei:Als je goede pasta speed hebt , en je laat hem drogen en hij heeft nog altijd de zelfde mooie witte kleur , dan kan je bijna zeker zen dat je super speed hebt tussen 85 % 90 puur ;
Voel je trouwens ook aan de afkick en hoe lang 1 lijntje werkt .

needlefreak zei:XerXoX zei:Als je goede pasta speed hebt , en je laat hem drogen en hij heeft nog altijd de zelfde mooie witte kleur , dan kan je bijna zeker zen dat je super speed hebt tussen 85 % 90 puur ;
Voel je trouwens ook aan de afkick en hoe lang 1 lijntje werkt .
85 tot 90 % pure speed?![]()
sound familiar??

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."