Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Haai allemaal! Ik heb ff 'n vraagje! Ik heb wat mee gemaakt ( althans heb ik van horen zeggen, want weet er zelf eigelijk niet meer dan flarden vanaf ) Ik was afgelopen zondag naar vrienden gegaan die nog aant afterpartyen waren van Trance Energie. Ze waren nog allemaal harstikke lekker wazig dus ik kon natuurlijk het aanbod pilletje niet afslaan. Viel goed dus wat GHB erbij, viel ook super! Helaas onder invloed wil ik altijd nog meer dus nog wat GHb erbij, snuifje speed erbij en toen ging t helemaal mis. Ik heb blijkbaar 1.5 uur kei hard liggen te schreeuwen en doen, dan weer minuutje rustig en weer opnieuw schreeuwen. Niet echt duidelijk dat het ergens overging maar was helemaal de weg kwijt. Tot overmaat van ramp heb ik zelfs gewoon mn plas laten lopen . Ik schaamde me ook dood toen het voorbij was. Ze hebben echt op het punt gestaan om de ambulance te bellen, zo ging ik tekeer. Voor geen enkele reden vatbaar. Handdoek voor mn mond om het schreeuwen te dempen ( buren zullen ook wel gedacht hebben! ) Druivensuiker voeren, water in mn gezicht gooien. Hielp allemaal niet echt. Ik was niet echt agressief maar meer paniekerig schijnbaar. Heeft iemand dit of in deze trend mee gemaakt? Ik heb zelf het idee dat het door de speed kwam. Van GHb word je naar mijn idee niet echt wild van toch? Hoop op reacties! Bedankt alvast! Groetjes Juul"
"Hey haai bedankt voor je reactie! Ik had op n tijdsbestek van 5 uur, 1 pil, 3 halve dopjes GHB en 3 lijntjes speed op. Idd tikkie veel denk ik :P. Maar heb zelf t idee dat de speed me de das om deed, andere zeggen weer de GHB. !?"
"Ja dat was wel duidelijk . Ik heb ook altijd gedacht dat speed puur n pepmiddel was maar das blijkbaar dus niet zo. Lees er meer over dat het idd bij teveel n soort psychose kan veroorzaken. Maar vroeg me vooral ook af, of iemand hier ervaring mee had. Tis zo'n raar gevoel/idee achteraf. Her en der begin ik me ook wat meer te herinneren. Mn vrienden zijn zich ook écht rot geschrokken!"
"Ow wow! Das weer nieuw voor mij! Maar ook n beetje scary natuurlijk! Geen gekke dingen meer doen Bedankt voor je info!"
"Ik gebruik zowiezo nooit alcohol als ik drugs gebruik. Vin t smerig vandaar dat ik ook naar xtc ofzo grijp. Gevoel ook vele male beter."
"Hahaha, ik ben 33 maar kom ik zo erg over? :P"
"tuurlijk weet ik dat wel. Het enige waar ik geen ervaring mee had was met speed. En ben idd geneigd als de GHB of XTC enigzins begint af te zakken, meer bij te nemen dan goed voor me is. Dus wat dat aan gaat, meer het gedrag van n 18 jarige ."
"Nee joh! We waren met n groepje van 6 man waarvan 3 meiden die ik allemaal erg lang en erg goed ken. Nee, is echt dat ie ontzettend geschrokken is van mij. En zo ken ik hem ook, als 'n echte binnenvetter."
"ja mij lijkt t ook écht door de speed te komen. Van GHB sla je normaal niet door ofzo. Maar zo erg als diegene waar jij t over had, was t gelukkig n niet. Meer compleet verwilderd. Ze hebben me vertelt,...hahaha....het leek op n combi van n epeleptische aanval en n bevalling! Toen t ergste over was, was k nog steeds helemaal wappie en toen ze me dat vertelde vroeg ik ook nog waar mn baby dan was?! How lo can you go! Wat ik jammer vind, beste vriend van mij, wil er niet over praten terwijl ik juist de details wil weten. Snap m wel maar goed.....wil het toch weten wat er psies gebeurd is zeg maar."
"Hey hey! nou niet gaan schelden he! :P"