Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsex gebruikster ...

ex gebruikster ...

31 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
F
Fergie 1987Lid
01-01-2024, 00:00
#1
OKAY

Wat is GHB dan??

rook wel af en toe weer hasj , dat gaat wel NOG goed :stoned:

Mod: Volgende keer ff alle regels in één bericht, je kan dingen toevoegen met 'wijzigen' Dank U
d
domzelLid
01-01-2024, 00:00
#2
is een heel zout vloeibaar goedje waar je je nogal geil van wordt en een soort-van vrolijk dronken/stoned gevoel van krijgt.
schijnt niet echt geestelijke gevaren te hebben, maar bij overdosering kunnen mensen in coma raken en dergelijke. leuk voor 1 keer als je het mij vraagt
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#3
Wat, in coma raken? :mrgreen: :mrgreen: :`)
T
TeQLid
01-01-2024, 00:00
#4
zommes zei:
Ja, kan inderdaad. Maar of dat nou zo slim is. Je kan de grens beter duidelijk en scherp houden want anders komt van het ene wel weer het andere en ben je uiteindelijk weer terug bij af.
Klik om te vergroten...

Het nog een keer zeggen heeft weinig toegevoegde waarde, daarom wil ik het nog eens goed onderstrepen :tongueout:
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#5
Als ze zeggen van wel moet je er natuurlijk afblijven.
Ja technisch gesproken zou het goed kunnen gaan, maar de kans dat het bij jou specefiek fout gaat is dan wel ONTZETTEND groot.
Als je toch behoefte hebt aan experimenten zou ik een beetje rond kijken bij de drugs waarvan men zegt dat ze niet verslavend zijn.. maar ik zou ook geen stimulerende middelen meer gebruiken als ik jou was.
Van wat ik zo lees heeft je centrale zenustelsel nog al een klap gehad doordat het zo opgefokt was en dan denk ik dat de meeste stimulerende middelen een groot risico voor jou zijn.
f
fast masterLid
01-01-2024, 00:00
#6
Saivy zei:
DjTrips zei:
speed is een tijd van genieten, een tijd die voor mij passee is omdat ik ondergeven ben aan de willekeur van mijn moeder :confused:, weet niet hoelang ik het volhoud...
Klik om te vergroten...


Zit zo niet te janken joh, je gaat er niet van dood hoor.
Klik om te vergroten...

inderdaad! denk ,alsje t maar hard genoeg denkt dat je dan dood zal gaan,dat t dan ook wel gebeurd hoor..
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#7
fast master zei:
Saivy zei:
DjTrips zei:
speed is een tijd van genieten, een tijd die voor mij passee is omdat ik ondergeven ben aan de willekeur van mijn moeder :confused:, weet niet hoelang ik het volhoud...
Klik om te vergroten...


Zit zo niet te janken joh, je gaat er niet van dood hoor.
Klik om te vergroten...

inderdaad! denk ,alsje t maar hard genoeg denkt dat je dan dood zal gaan,dat t dan ook wel gebeurd hoor..
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy:
T
The UsedLid
01-01-2024, 00:00
#8
Blijf der idd maar gewoon van af , je KAN idd dan doodgaan sowieso dat... Maar vooral dat je dan al heel snel terug bij af ben , gewoon niet doen
J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#9
The Used zei:
Blijf der idd maar gewoon van af , je KAN idd dan doodgaan sowieso dat... Maar vooral dat je dan al heel snel terug bij af ben , gewoon niet doen
Klik om te vergroten...

Aan een Dodelijke OD? Dan moet je echt onvoorstelbaar veel naar binnen stampen.. schuimbekken, stuiptrekken of bewusteloos raken ok, maar dood gaan door enkel speed gebruik moet je erg je best voor doen.. :rolleyes:

Als je doodgaan aan de gevolgen van gebruik op lange termijn bedoeld dan heb ik niks gezegt.. :)
P
Psycho_ChronoLid
01-01-2024, 00:00
#10
Je bent zowiezo verslavingsgevoelig ervoor, dus mijn advies om eraf te blijven, drugs moet leuk zijn, geen afhankelijkheid.
T
TelefoonLid
01-01-2024, 00:00
#11
ik zou het niet doen.

als ik word opgenomen door drugs gebruik blijf ik Iniedergeval Van die soort drugs af

het spijt me maar ik denk niet dat jij nog ooit

Amfetemine kan pakken.

Heel Heel Mieschien gaat MDMA wel goed Maar ook grote risicos.

ik zou de opwekkende middelen links laten liggen.

rook wat meer wiet.
drink wat meer alchol.

STappen is OOK LEUK zonder drugs

met vrienden en een gezellig biertje en een sigaretje
:smoke:

wie pakt dat van je af
n
nutsssLid
01-01-2024, 00:00
#12
Telefoon zei:
het spijt me maar ik denk niet dat jij nog ooit

Amfetemine kan pakken.

Heel Heel Mieschien gaat MDMA wel goed Maar ook grote risicos.

ik zou de opwekkende middelen links laten liggen.

rook wat meer wiet.
drink wat meer alchol.

STappen is OOK LEUK zonder drugs

met vrienden en een gezellig biertje en een sigaretje
:smoke:

wie pakt dat van je af
Klik om te vergroten...

Dit is klinkklare ongefundeerde onzin en bangmakerij.

Hyperventilatie ga je niet dood aan. Het is vaak een teken van spanningen en stress. Als je dan stevig aan de speed gaat dan neemt je bloeddruk toe, je spieren worden strakker en je verbruikt reserves. Je lichaam gaat er op reageren waardoor jij nog paniekeriger gaat gedragen en de kans op hyperventilatie weer terug zal komen.

Het risico is dus meer de spanning en stress waar je in verkeerd dat die omslaan zal in hyperventilatie.

MDMA heeft er niks mee te maken. En iemand adviseren om te roken en drinken is ook niet de oplossing denk ik.

UITERAARD is het het beste om geen drugs te nemen. Dan hadden we dit forum ook niet meer nodig. Dus probeer er vanaf te blijven en als het dan toch moet, doe het dan niet te vaak en niet te lang en luister naar je lichaam. Doe het niet als je onder veel druk staat.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."