#1
Hallo,
ik heb al wat zitten spitten in het forum, maar ik kom er niet uit, vandaar dat ik het maar in de groep gooi...
Ik heb al een tijdje dezelfde leverancier voor mn speed. Altijd goed spul geweest, voorzover ik het kan beoordelen dan.
Normaliter ben ik na twee tot drie mespuntjes goed helder, bij meer inname begin ik ook behoorlijk te stuiteren.
Sinds kort wordt ik echter bij gebruik een beetje, tja, ik zou bijna 'moe' willen zeggen.
Ik krijg het zwaar, en wil dan voornamelijk gaan liggen. Mn pupillen verwijden ook niet, normaal krijg ik wel grote pupillen.
Dit effect houdt enkele uren aan, daarna ben ik wakker en een klein beetje speedy.
Kan dan niet slapen (net als wanneer mn speed wel naar behoren werkt).
Ik dacht eerst dat het was, omdat ik mn speed niet koel bewaarde en het behoorlijk warm is de laatste tijd. Wel bewaar ik het altijd luchtdicht. Ik bewaar het nooit langer dan twee-drie weken.
Ik las net ook dat dat luchtdicht bewaren het belangrijkste is.?
Nu heb ik dus pas weer nieuwe gehaald, nog wel van een 'oude'partij, maar altijd in de vriezer luchtdicht bewaard door de leverancier. Moet dus nog goed zijn, zou je zeggen, maar...
Het is precies hetzelfde verhaal, ik ben niet vooruit te branden met dat spul. Na paar uur gaat dit weg en heb ik het idee dat ik op een klein beetje speed zit..wakker, en dat is het.
Ok, de vragen dan:
komt dit jullie bekend voor?
Is dit als gevolg van te lang/warm bewaren of denken jullie dat het vermengd is met een of andere vage dope?
Ik geloof dat je het kan testen, meten ze dan alleen het % speed, of ook wat er aan andere stoffen doorheen zit?
ALs het al een keer in een topic aan de orde is geweest, sorry, ik heb me lam gezocht, kon het niet vinden...maar er staat zoveel op dit forum, ook (natuurlijk) gewoon hele pagina's speedpraat hehehehe...
Alvast bedankt voor de antwoorden![:)]()
ik heb al wat zitten spitten in het forum, maar ik kom er niet uit, vandaar dat ik het maar in de groep gooi...
Ik heb al een tijdje dezelfde leverancier voor mn speed. Altijd goed spul geweest, voorzover ik het kan beoordelen dan.
Normaliter ben ik na twee tot drie mespuntjes goed helder, bij meer inname begin ik ook behoorlijk te stuiteren.
Sinds kort wordt ik echter bij gebruik een beetje, tja, ik zou bijna 'moe' willen zeggen.
Ik krijg het zwaar, en wil dan voornamelijk gaan liggen. Mn pupillen verwijden ook niet, normaal krijg ik wel grote pupillen.
Dit effect houdt enkele uren aan, daarna ben ik wakker en een klein beetje speedy.
Kan dan niet slapen (net als wanneer mn speed wel naar behoren werkt).
Ik dacht eerst dat het was, omdat ik mn speed niet koel bewaarde en het behoorlijk warm is de laatste tijd. Wel bewaar ik het altijd luchtdicht. Ik bewaar het nooit langer dan twee-drie weken.
Ik las net ook dat dat luchtdicht bewaren het belangrijkste is.?
Nu heb ik dus pas weer nieuwe gehaald, nog wel van een 'oude'partij, maar altijd in de vriezer luchtdicht bewaard door de leverancier. Moet dus nog goed zijn, zou je zeggen, maar...
Het is precies hetzelfde verhaal, ik ben niet vooruit te branden met dat spul. Na paar uur gaat dit weg en heb ik het idee dat ik op een klein beetje speed zit..wakker, en dat is het.
Ok, de vragen dan:
komt dit jullie bekend voor?
Is dit als gevolg van te lang/warm bewaren of denken jullie dat het vermengd is met een of andere vage dope?
Ik geloof dat je het kan testen, meten ze dan alleen het % speed, of ook wat er aan andere stoffen doorheen zit?
ALs het al een keer in een topic aan de orde is geweest, sorry, ik heb me lam gezocht, kon het niet vinden...maar er staat zoveel op dit forum, ook (natuurlijk) gewoon hele pagina's speedpraat hehehehe...
Alvast bedankt voor de antwoorden