Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsvreemde werking van speed, ligt dit aan (on)zuiverheid?

vreemde werking van speed, ligt dit aan (on)zuiverheid?

9 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
s
speedkillsLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo,

ik heb al wat zitten spitten in het forum, maar ik kom er niet uit, vandaar dat ik het maar in de groep gooi...

Ik heb al een tijdje dezelfde leverancier voor mn speed. Altijd goed spul geweest, voorzover ik het kan beoordelen dan.
Normaliter ben ik na twee tot drie mespuntjes goed helder, bij meer inname begin ik ook behoorlijk te stuiteren.
Sinds kort wordt ik echter bij gebruik een beetje, tja, ik zou bijna 'moe' willen zeggen.
Ik krijg het zwaar, en wil dan voornamelijk gaan liggen. Mn pupillen verwijden ook niet, normaal krijg ik wel grote pupillen.
Dit effect houdt enkele uren aan, daarna ben ik wakker en een klein beetje speedy.
Kan dan niet slapen (net als wanneer mn speed wel naar behoren werkt).
Ik dacht eerst dat het was, omdat ik mn speed niet koel bewaarde en het behoorlijk warm is de laatste tijd. Wel bewaar ik het altijd luchtdicht. Ik bewaar het nooit langer dan twee-drie weken.
Ik las net ook dat dat luchtdicht bewaren het belangrijkste is.?

Nu heb ik dus pas weer nieuwe gehaald, nog wel van een 'oude'partij, maar altijd in de vriezer luchtdicht bewaard door de leverancier. Moet dus nog goed zijn, zou je zeggen, maar...
Het is precies hetzelfde verhaal, ik ben niet vooruit te branden met dat spul. Na paar uur gaat dit weg en heb ik het idee dat ik op een klein beetje speed zit..wakker, en dat is het.

Ok, de vragen dan:
komt dit jullie bekend voor?
Is dit als gevolg van te lang/warm bewaren of denken jullie dat het vermengd is met een of andere vage dope?
Ik geloof dat je het kan testen, meten ze dan alleen het % speed, of ook wat er aan andere stoffen doorheen zit?

ALs het al een keer in een topic aan de orde is geweest, sorry, ik heb me lam gezocht, kon het niet vinden...maar er staat zoveel op dit forum, ook (natuurlijk) gewoon hele pagina's speedpraat hehehehe... :wink:

Alvast bedankt voor de antwoorden :)
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#2
gewoon laten testen, je krijgt dan vermeld wat er allemaal aan bekende stoffen in zit.
D
DonnieDark0Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Misschien wat te regelmatig gebruikt de laatste tijd ?
even 2 weken niets doen en dan nog eesn in 1 keer een leuke lijn leggen :)

Of het ligt aan de kwaliteit. Jouw leverancier heeft ook weer een leverancier, misschien wat slechte kwaliteit dit keer. Ik zou het ook zeker eens laten testen. klikkie
s
speedkillsLid
01-01-2024, 00:00
#4
ok bedankt,
ga ik zeker doen
ja de laatste tijd wel met regelmaat gebruikt...gewenning denk je?
tja, helemaal niet aan gedacht :flushed:
ga het wel voor de zekerheid laten testen,
en zal idd ff een pauze inlassen
bedankt voor de info
D
DlineLid
01-01-2024, 00:00
#5
yep yep same story here :angry:
GEWENNING is het ,je hoeft niet verder te zoeken,ik heb precies hetzelfde,ook moe,ik kan wel slapen na net een lijn te hebben genomen en als je dan in bed ligt krijg je van die vrezelijke ticks(zoals tenen constant bewegen enz...)ligt niet aan mijn spul,want als vrienden één lijn van mij nemen zijn ze 12 u in de weer,terwijl ik al haast een gram moet nemen om nog een beetje aktief te zijn,maar inderdaad ik heb ook soms de indruk dat het beter wordt na een aantal uur...wat je ook is kan doen is een paar dagen niks nemen en dan zul je merken dat het wel weer iets sterker is ,bij mij heb ik nu toch steeds het gevoel van hmm lekker nu voel ik weer iets,na 4 dagen pauze :flushed:
^
^_^Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Volgens mij ook iets te maken met het down reguleren en de reserves van je receptoren etc...Wel op te lossen door min 2 dagen tussen je gebruik te houden :)
r
ruud128Lid
01-01-2024, 00:00
#7
is volgens mij ook door tolerantie --> gewenning dus. Bij amfetaminegebruik treed dit verschijnsel zeer vlug op en helaas, zoals het de eerste keer was zal het niet meer worden.
Als ik jou was zou ik er een tijdje afblijven of als je speed van betere kwaliteit kan vinden...
s
speedkillsLid
01-01-2024, 00:00
#8
ik ben bang dat het idd gewenning is...
:(

dat wordt idd eventjes speed-loos door het leven.
en het is juist zo'n geweldige dope :grin:

ff off topic: echt, ik snap gewoon niet wat er zo fantastisch is aan coke, het komt niet eens in de buurt van de kick van speed. Volgens mij ben ik immuun voor coke ofzo. Kan niet eens zeggen dat ik me er lekker van voel, zonde van het geld. Nope, good old amfetamine that's the shit :wave:

he luitjes, nog bedankt voor de reacties, geniet van de zaterdag..wordt vanavond een rustig avondje voor mij..
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Coke is echte troep !!

Versneden bagger uit iemand anusje .....

Geef mij maar verse pep !!!

:hearteyes:
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#10
gewenning? hmm dan zou ik dat ook wel moeten hebben maar nooit last van datgene wat jij schrijft.

of is die pep hier zo goed?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."