Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsgebruik door vriend

gebruik door vriend

12 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
t
tailsLid
01-01-2024, 00:00
#1
hebben jullie soms problemen met iets?

familie, financieel?

want dan grijp je wel al snel naar zon middelen, heb ik ook al is meegemaakt dat ik het even moeilijk had en dacht dat coke mn redding was


...niet dus
m
mj23Lid
01-01-2024, 00:00
#2
lieve allemaal
Ik hoop dat jullie mij info kunnen verschaffen over het volgende. Hoe kom ik erachter dat mijn vriend gebruikt waar kan ik het aan merken en hoort liegen ook bij symtomen van een gebruiker please help me groetjes mj
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Waarom denk je dat je vriend aan de speed zit?

Liegen kan wel voorkomen ja, als ie ergens heengaat en niet echt kan zeggen waar ie heengaat ofzo..
Hmm symptomen.. verdwijning van eetlust, rusteloosheid, vrolijk en actief zijn, een praatkick kan ook voorkomen, een lange tijd niet vermoeid zijn, knarsetanden, rare bewegingen met zn mond.. Hij kan ook prikkelbaar, onrustig worden, oververmoeid na een tijdje.. Tjah er zijn zoveel dingen..
m
mj23Lid
01-01-2024, 00:00
#4
ongerust

Ik heb speed gevonden hij heeft toegegeven dat ie het zelf opgemaakt heeft . maar dat het niet meer zou gebeuren, maar vanavond hoorde ik van mijn schoondochter dat hij daar ook speed heeft gesnoven en dat maakt me bang en ongerust , voor de duidelijkheid ik gebruik zelf niet en weet niet zo goed of ik hem met dit nieuws moet confronteren ongetwijfeld zal ie alles ontkennen . kort om ik ben een beetje radeloos hij heeft de dingen die je zegt wel eet heel slecht slaapt niet of weinig enzzzzzzzz
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#5
veel zweten
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Re: ongerust

Ja dan is het wel duidelijk dat ie speed snuift eh. ik zou hem zeker confronteren ermee, als jij niet wilt dat ie met dat spul bezig is dan moet je hem dat zeggen. Ook al ontkent ie het, als jij daar niet mee om kan gaan moet je hem dat duidelijk maken. Misschien geeft ie het wel toe, en kunnen jullie samen naar een oplossing zoeken.
T
TechNoraLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ja, wel mee confronteren, maar niet gelijk hard aanvallen op zijn gebruik. Probeer het bij jezelf te houden, zovan: ik maak me ongerust over je, of ik wil weten wat je bezig houd. Iets in die trant, anders is er een grote kans dat hij gelijk in de verdediging schiet, en daar heb je niks aan.
D
DoodkapjeLid
01-01-2024, 00:00
#8
idd zoals TechNora zegt : voorzichtig aanpakken net of het ligt meer bij jou dan bij hem. Als ie idd iets gebruikt en je valt hem daar recht op aan gaat ie gelijk in de tegenaanval. en excuse me if i'm wrong maar ik denk dat mannen zowiezo niet graag aangevallen worden...
D
DreamWeaverLid
01-01-2024, 00:00
#9
Veroordeel hem niet. Ik heb m'n ex ook (onder dwang :P ) beloofd nooit meer (hard)drugs te doen, maar het heeft er voornamelijk voor gezorgd dat ik gewoon er niets meer over zeg tegen haar. Ik ga ook niet te vaak met haar stappen, ze is niet zo'n feestbeest.
Als je hem erop aanvalt zal hij alleen maar tegen je gaan liegen, probeer uit te vinden waarom 'ie het doet en probeer te zorgen dat hij niet meer gaat gebruiken dan dat 'ie al doet (niks mis met pep zolang het geen verslaving is).
m
mj23Lid
01-01-2024, 00:00
#10
bedankt voor jullie raad ik ga proberen om mijn verstand niet boven mijn gevoel te laten werken word een zwaar weekend jullie horen het nog
D
DoodkapjeLid
01-01-2024, 00:00
#11
veel succes!!! en als je er met z'n 2tjes niet uitkomen, kan je misschien iemand betrouwbaar zoeken/vinden die een beetje kan bemiddelen. wel iemand neutraal natuurlijk... :wave:
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#12
Van de symptomen weet ik niks, gezien ik geen speed gebruik, maar wel hoe je voorzichtig iemand met het feit dat je je zorgen maakt moet confronteren. Zeg niet dat je wil dat het ophoud, maar zeg dat je je zorgen maakt, vraag waarom; wordt niet boos en dwing niet, het werkt niet, dan krijg je stiekem gebruik, en het is beter als je het weet mocht hij niet willen stoppen want dan weet je ook beter wanneer het uit de hand loopt.
C
ChimeraLid
01-01-2024, 00:00
#13
Je kan het vragen ?? :rolleyes:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."