Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPep en poep (in gasvorm)

Pep en poep (in gasvorm)

29 antwoorden
13 weergaven
18-5-2026
A
Armani7Lid
01-01-2024, 00:00
#1
ik heb dat met combinatie xtc en cola :P
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Bah @ dit topic.
D
DioneLid
01-01-2024, 00:00
#3
Saivy zei:
Bah @ dit topic.
Klik om te vergroten...

Dont worry Saivy. Iedereen weet dat dit een jongens topic is, aangezien meisjes geen scheten laten :) :grin: :P
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Safire zei:
Saivy zei:
Bah @ dit topic.
Klik om te vergroten...

Dont worry Saivy. Iedereen weet dat dit een jongens topic is, aangezien meisjes geen scheten laten :) :grin: :P
Klik om te vergroten...

Wij doen het wel, maar dan wel stiekem. :flushed: :mrgreen:
D
DioneLid
01-01-2024, 00:00
#5
Saivy zei:
Safire zei:
Saivy zei:
Bah @ dit topic.
Klik om te vergroten...

Dont worry Saivy. Iedereen weet dat dit een jongens topic is, aangezien meisjes geen scheten laten :) :grin: :P
Klik om te vergroten...

Wij doen het wel, maar dan wel stiekem. :flushed: :mrgreen:
Klik om te vergroten...

Echt? Shit, dat verpest dan weer mijn ideaalbeeld wat ik had van meisjes :(
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Safire zei:
Saivy zei:
Safire zei:
Saivy zei:
Bah @ dit topic.
Klik om te vergroten...

Dont worry Saivy. Iedereen weet dat dit een jongens topic is, aangezien meisjes geen scheten laten :) :grin: :P
Klik om te vergroten...

Wij doen het wel, maar dan wel stiekem. :flushed: :mrgreen:
Klik om te vergroten...

Echt? Shit, dat verpest dan weer mijn ideaalbeeld wat ik had van meisjes :(
Klik om te vergroten...

Aww sorry. :( Kusje dan maar.. x
D
DoodkapjeLid
01-01-2024, 00:00
#7
@dreamweaver : wat doe je(/ doe je niet) nog wat afwijkt van normaal terwijl je X neemt?

meer drinken ofzo, vitaminepillen nemen, ...
D
DioneLid
01-01-2024, 00:00
#8
Saivy zei:
Safire zei:
Saivy zei:
Safire zei:
Saivy zei:
Bah @ dit topic.
Klik om te vergroten...

Dont worry Saivy. Iedereen weet dat dit een jongens topic is, aangezien meisjes geen scheten laten :) :grin: :P
Klik om te vergroten...

Wij doen het wel, maar dan wel stiekem. :flushed: :mrgreen:
Klik om te vergroten...

Echt? Shit, dat verpest dan weer mijn ideaalbeeld wat ik had van meisjes :(
Klik om te vergroten...

Aww sorry. :( Kusje dan maar.. x
Klik om te vergroten...

Yeah :grin: Dat maakt het natuurlijk wel weer helemaal goed :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Safire zei:
Saivy zei:
Safire zei:
Saivy zei:
Safire zei:
Saivy zei:
Bah @ dit topic.
Klik om te vergroten...

Dont worry Saivy. Iedereen weet dat dit een jongens topic is, aangezien meisjes geen scheten laten :) :grin: :P
Klik om te vergroten...

Wij doen het wel, maar dan wel stiekem. :flushed: :mrgreen:
Klik om te vergroten...

Echt? Shit, dat verpest dan weer mijn ideaalbeeld wat ik had van meisjes :(
Klik om te vergroten...

Aww sorry. :( Kusje dan maar.. x
Klik om te vergroten...

Yeah :grin: Dat maakt het natuurlijk wel weer helemaal goed :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:
Klik om te vergroten...

:hearteyes: :flushed: Omg nu voel ik me ook al als een df-hippie.. :openmouth:
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#10
t gaat te fur

vieze hippies :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:
D
DonnieDark0Lid
01-01-2024, 00:00
#11
HEE !
Mijn diepgaande topic !


....... :)
D
DoodkapjeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Doodkapje zei:
DonnieDark0 zei:
:grin: Wie herkent dit !?!?

Nadat je je eerste lijn hebt genomen begint het je voelt iets.... en jahoor het is lucht die lucht moet eruit !! :P
Hebben meer mensen last van "anale luchtverplaatsingen :sunglasses: " na het snuiven ???

Ik heb hier al eerder mensen over gehoord en het vreemde is dat het niet altijd zo is.
Klik om te vergroten...

hihi bij mij zijn het soms wel meer dan luchtverplaatsingen... bij het stevig snuiven zit ik gelijk op de pot... met bommetjes heb ik dat niet... :grin:
Klik om te vergroten...

HIERBIJ EEN RESTART VAN TOPIC...
D
DreamWeaverLid
01-01-2024, 00:00
#13
Geen last van :) De dag na X af en toe wel rot, maar dat is ook maar sporadisch en lijkt niet altijd samen te hangen met de X.
D
DoodkapjeLid
01-01-2024, 00:00
#14
DreamWeaver zei:
Geen last van :) De dag na X af en toe wel rot, maar dat is ook maar sporadisch en lijkt niet altijd samen te hangen met de X.
Klik om te vergroten...

denk ook niet dat het dan nog aan die X ligt... :wink:
D
DreamWeaverLid
01-01-2024, 00:00
#15
Doodkapje zei:
DreamWeaver zei:
Geen last van :) De dag na X af en toe wel rot, maar dat is ook maar sporadisch en lijkt niet altijd samen te hangen met de X.
Klik om te vergroten...

denk ook niet dat het dan nog aan die X ligt... :wink:
Klik om te vergroten...

Nou de grap is dus dat het alleen zo is na een nachtje X, dus ik denk dat het indirect door de X komt. Ik rook ook alleen maar als ik shit opheb en drank gaat er ook wat harder in. Dus de nevenactiviteiten die X met zich meebrengt sloopt mij eigenlijk :tongueout:
D
DreamWeaverLid
01-01-2024, 00:00
#16
Doodkapje zei:
@dreamweaver : wat doe je(/ doe je niet) nog wat afwijkt van normaal terwijl je X neemt?

meer drinken ofzo, vitaminepillen nemen, ...
Klik om te vergroten...

Ja geen idee eigenlijk, in mijn ogen niet veel bijzonders. Zal mijn omgeving eens vragen :)
D
DoodkapjeLid
01-01-2024, 00:00
#17
als je bv al vitaminepillen bijneemt mag je je zoal aan diarree verwachtten...
F
Fishhead07Lid
01-01-2024, 00:00
#18
geen last van "luchtverplaatsing" na het snuiven gelukkig :grin: ook nog nooit iemand over gehoort hier in de buurt. Wel soms met X zeker in het begin dat je last van je stofwisseling hebt en dat de wc het zwaar te voorduren heeft dan.

Tja ik heb een goede stofwisseling en drugs veranderd daar meestal niet veel aan :grin: alleen vaak plassen maarja dat is normaal en ik drink ook veel dus moet altijd vaak plassen :P alleen als je onder invloed hebt valt het meer op ofzo :rolleyes: :)

:wave:
B
Boner simpsonLid
01-01-2024, 00:00
#19
Had laatst coke gehaalt, maar kreeg het voor goedkoper mee dan normaal. Eenmaal thuis een paar lijntjes gelegd, en het bleek een beetje geelachtig en plakkerig..

Resultaat? Een openluchtconcert waar nog lang over gesproken wordt door m'n maten :grin:
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#20
Pep-stoelgang-terreur, juistem jae. Den ontlasting komt niet met dikke ranzige olifantenbulten naar buiten den eerste dagen van gebruik, maar na een paar dagen zit dit meestal dan toch wel weer goed.

Heerlijk zo'n topic. :mrgreen:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."