#1
ik heb dat met combinatie xtc en cola :P
Saivy zei:Bah @ dit topic.
Safire zei:Saivy zei:Bah @ dit topic.
Dont worry Saivy. Iedereen weet dat dit een jongens topic is, aangezien meisjes geen scheten laten![]()
:P

Saivy zei:Safire zei:Saivy zei:Bah @ dit topic.
Dont worry Saivy. Iedereen weet dat dit een jongens topic is, aangezien meisjes geen scheten laten![]()
:P
Wij doen het wel, maar dan wel stiekem.![]()
![]()
Safire zei:Saivy zei:Safire zei:Saivy zei:Bah @ dit topic.
Dont worry Saivy. Iedereen weet dat dit een jongens topic is, aangezien meisjes geen scheten laten![]()
:P
Wij doen het wel, maar dan wel stiekem.![]()
![]()
Echt? Shit, dat verpest dan weer mijn ideaalbeeld wat ik had van meisjes![]()
Saivy zei:Safire zei:Saivy zei:Safire zei:Saivy zei:Bah @ dit topic.
Dont worry Saivy. Iedereen weet dat dit een jongens topic is, aangezien meisjes geen scheten laten![]()
:P
Wij doen het wel, maar dan wel stiekem.![]()
![]()
Echt? Shit, dat verpest dan weer mijn ideaalbeeld wat ik had van meisjes![]()
Aww sorry.Kusje dan maar.. x
Safire zei:Saivy zei:Safire zei:Saivy zei:Safire zei:Saivy zei:Bah @ dit topic.
Dont worry Saivy. Iedereen weet dat dit een jongens topic is, aangezien meisjes geen scheten laten![]()
:P
Wij doen het wel, maar dan wel stiekem.![]()
![]()
Echt? Shit, dat verpest dan weer mijn ideaalbeeld wat ik had van meisjes![]()
Aww sorry.Kusje dan maar.. x
YeahDat maakt het natuurlijk wel weer helemaal goed
![]()
![]()
![]()
Doodkapje zei:DonnieDark0 zei:Wie herkent dit !?!?
Nadat je je eerste lijn hebt genomen begint het je voelt iets.... en jahoor het is lucht die lucht moet eruit !! :P
Hebben meer mensen last van "anale luchtverplaatsingen" na het snuiven ???
Ik heb hier al eerder mensen over gehoord en het vreemde is dat het niet altijd zo is.
hihi bij mij zijn het soms wel meer dan luchtverplaatsingen... bij het stevig snuiven zit ik gelijk op de pot... met bommetjes heb ik dat niet...![]()
DreamWeaver zei:Geen last vanDe dag na X af en toe wel rot, maar dat is ook maar sporadisch en lijkt niet altijd samen te hangen met de X.
Doodkapje zei:DreamWeaver zei:Geen last vanDe dag na X af en toe wel rot, maar dat is ook maar sporadisch en lijkt niet altijd samen te hangen met de X.
denk ook niet dat het dan nog aan die X ligt...![]()
Doodkapje zei:@dreamweaver : wat doe je(/ doe je niet) nog wat afwijkt van normaal terwijl je X neemt?
meer drinken ofzo, vitaminepillen nemen, ...


"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."