Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPep en poep (in gasvorm)

Pep en poep (in gasvorm)

29 antwoorden
12 weergaven
18-5-2026
D
DoodkapjeLid
01-01-2024, 00:00
#1
als je bv al vitaminepillen bijneemt mag je je zoal aan diarree verwachtten...
F
Fishhead07Lid
01-01-2024, 00:00
#2
geen last van "luchtverplaatsing" na het snuiven gelukkig :grin: ook nog nooit iemand over gehoort hier in de buurt. Wel soms met X zeker in het begin dat je last van je stofwisseling hebt en dat de wc het zwaar te voorduren heeft dan.

Tja ik heb een goede stofwisseling en drugs veranderd daar meestal niet veel aan :grin: alleen vaak plassen maarja dat is normaal en ik drink ook veel dus moet altijd vaak plassen :P alleen als je onder invloed hebt valt het meer op ofzo :rolleyes: :)

:wave:
B
Boner simpsonLid
01-01-2024, 00:00
#3
Had laatst coke gehaalt, maar kreeg het voor goedkoper mee dan normaal. Eenmaal thuis een paar lijntjes gelegd, en het bleek een beetje geelachtig en plakkerig..

Resultaat? Een openluchtconcert waar nog lang over gesproken wordt door m'n maten :grin:
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#4
Pep-stoelgang-terreur, juistem jae. Den ontlasting komt niet met dikke ranzige olifantenbulten naar buiten den eerste dagen van gebruik, maar na een paar dagen zit dit meestal dan toch wel weer goed.

Heerlijk zo'n topic. :mrgreen:
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#5
DonnieDark0 zei:
HEE !
Mijn diepgaande topic !


....... :)
Klik om te vergroten...

Die over uitgaande gassen gaat :grin:

By the way: die gassen sla ik over, ik doe direct de grote boodschap. Ik moet na een snuif pep (en ook van coke trouwens) altijd direct naar de plee.
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#6
Boner simpson zei:
Had laatst coke gehaalt, maar kreeg het voor goedkoper mee dan normaal. Eenmaal thuis een paar lijntjes gelegd, en het bleek een beetje geelachtig en plakkerig..
Klik om te vergroten...

Jij blij natuurlijk, want speed is zoooooooo veel lekkerder (en goedkoper!!) dan coke :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:
D
DoodkapjeLid
01-01-2024, 00:00
#7
HOE LANGER EN VOLLER DE LIJNEN METEN, HOE SNELLER EN HARDER DE SCHETEN
R
Radeon915Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Een vriend van me zat op een avondje speed van half 5 tot 11 uur 's ochtends op de plee, aan een stuk door te schijten :rolleyes:

En een week later, weer :openmouth:
N
NorthawkeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik moet altijd ff een grote boodschap plegen na de eerste lijn. Net alsof alles dan beter op gang komt, terwijl ik normaal gesproken daar al geen problemen mee heb. :flushed:
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#10
:openmouth:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."