Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEeerste keer speed?

Eeerste keer speed?

23 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
t
thunder-droopyLid
01-01-2024, 00:00
#1
en tis toch juist leuk als je zo kan lullen dat de degene aan de tel. zelf niet meer doorheeft waar ie het over had. hahahahahahahahaha.
bij mij is het meestal het 1 of het ander, of ik ben heel druk of ik ben heel rustig en geconcentreerd bezig. ligt ook aan mijn bui op dat moment. en hoeveel ik geslikt heb.... :stoned:
D
DoodkapjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
SperSIZEboon zei:
:grin:

ik wordt altijd alleen moe van me eigen lulkick want ik werk vaak daardoor 2 uur ofzo in me eigen tijd :grin:
nadeel van in het centrum de post bezorgen, je komt continu bekenden tegen
Klik om te vergroten...

Boontje :hearteyes: tegen mij mag je ook lullen hoor als ik online sta!!!
vin het zo zielig van pure verveling gaan werken in eigen tijd!!! maar ik denk dat iedereen tevreden is over jou werklust! hihi
S
SupervliegLid
01-01-2024, 00:00
#3
SperSIZEboon zei:
:grin:

ik wordt altijd alleen moe van me eigen lulkick want ik werk vaak daardoor 2 uur ofzo in me eigen tijd :grin:
nadeel van in het centrum de post bezorgen, je komt continu bekenden tegen
Klik om te vergroten...

"De eeuwig vriendelijke postbode, altijd wel in voor een praatje!" :mrgreen:
G
GoanautLid
01-01-2024, 00:00
#4
Heel erg energiek, niet meer van de dansvloer af te slaan.
D
DoodkapjeLid
01-01-2024, 00:00
#5
haha ik eerste keer op een haloween event niemand die wat zag...
g
gerbeennLid
01-01-2024, 00:00
#6
Waar kan ik het beste als eerste speed gebruiken??
Ik heb al XTC en coke gebruikt.
IS het heftiger of minder :P??
D
DoodkapjeLid
01-01-2024, 00:00
#7
het is gewoon niet te vergelijken met xtc of coke...
speed geeft bij mij een happy euforische rush en ben ik dus ook superenergiek...
g
gerbeennLid
01-01-2024, 00:00
#8
okeej daar kan ik wel wat mee :)
D
DoodkapjeLid
01-01-2024, 00:00
#9
niet iedereen reageert er zo op als ik. ik ben ook een egotripper dus speed is voor mij top.
W
WorrelLid
01-01-2024, 00:00
#10
ik word er gaotisch van vlieg van hot naar her. en maak niets af.
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#11
gerbeenn zei:
Waar kan ik het beste als eerste speed gebruiken??
Ik heb al XTC en coke gebruikt.
IS het heftiger of minder :P??
Klik om te vergroten...

Gezellig bij je ouders.
P
PhreakingoutLid
01-01-2024, 00:00
#12
Marla Singer zei:
gerbeenn zei:
Waar kan ik het beste als eerste speed gebruiken??
Ik heb al XTC en coke gebruikt.
IS het heftiger of minder :P??
Klik om te vergroten...

Gezellig bij je ouders.
Klik om te vergroten...

Ook weleens gedaan haha, niemand die het merkt.. Als je maar wel zoveel mogelijk je mond probeert te houden anders dan wel hehe.
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#13
Phreakingout zei:
Marla Singer zei:
gerbeenn zei:
Waar kan ik het beste als eerste speed gebruiken??
Ik heb al XTC en coke gebruikt.
IS het heftiger of minder :P??
Klik om te vergroten...

Gezellig bij je ouders.
Klik om te vergroten...

Ook weleens gedaan haha, niemand die het merkt.. Als je maar wel zoveel mogelijk je mond probeert te houden anders dan wel hehe.
Klik om te vergroten...

Ik ook dus! achteraf gezien toch wel een beetje naar...
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#14
Phreakingout zei:
Marla Singer zei:
gerbeenn zei:
Waar kan ik het beste als eerste speed gebruiken??
Ik heb al XTC en coke gebruikt.
IS het heftiger of minder :P??
Klik om te vergroten...

Gezellig bij je ouders.
Klik om te vergroten...

Ook weleens gedaan haha, niemand die het merkt.. Als je maar wel zoveel mogelijk je mond probeert te houden anders dan wel hehe.
Klik om te vergroten...
idd :grin: ik denk dat bij mij ook 80% van me collega's niks doorheeft als ik op zaterdagochtend weer eens door het pand stuiter
d
dka983392hsadjkxapopsxaLid
01-01-2024, 00:00
#15
Lulkick in het callcentre. :mrgreen:
t
thunder-droopyLid
01-01-2024, 00:00
#16
ik heb het ook wel eens gedaan op me werk, niemand had wat door, intgendeel ze vonden dat ik harder werkte dan normaal en vroegen of ik gestoken was door een werkbij, hahaha.
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#17
:grin:

ik wordt altijd alleen moe van me eigen lulkick want ik werk vaak daardoor 2 uur ofzo in me eigen tijd :grin:
nadeel van in het centrum de post bezorgen, je komt continu bekenden tegen
D
DjoLid
01-01-2024, 00:00
#18
SperSIZEboon zei:
:grin:

ik wordt altijd alleen moe van me eigen lulkick want ik werk vaak daardoor 2 uur ofzo in me eigen tijd :grin:
nadeel van in het centrum de post bezorgen, je komt continu bekenden tegen
Klik om te vergroten...

Ik vind het heerlijk die lulkick van je hoor! :grin:
Was het plafonddienst vannacht SperSize en Lake?

Ik vind het altijd zo leuk, dat ze het niet doorhebben.
Bijvoorbeeld de therapeut na een avondje/nachtje doorpeppen:
Goh volgens mij gaat het heel goed met je. Je straalt en je bent lekker rustig! (Fijne als je adhd hebt is dat ik heerlijk relaxed ben! :hearteyes: )
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#19
Lake zei:
Lulkick in het callcentre. :mrgreen:
Klik om te vergroten...

Jawohl, dat is ook mijn baantje :grin:
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#20
Djodjo zei:
SperSIZEboon zei:
:grin:

ik wordt altijd alleen moe van me eigen lulkick want ik werk vaak daardoor 2 uur ofzo in me eigen tijd :grin:
nadeel van in het centrum de post bezorgen, je komt continu bekenden tegen
Klik om te vergroten...

Ik vind het heerlijk die lulkick van je hoor! :grin:
Was het plafonddienst vannacht SperSize en Lake?

Ik vind het altijd zo leuk, dat ze het niet doorhebben.
Bijvoorbeeld de therapeut na een avondje/nachtje doorpeppen:
Goh volgens mij gaat het heel goed met je. Je straalt en je bent lekker rustig! (Fijne als je adhd hebt is dat ik heerlijk relaxed ben! :hearteyes: )
Klik om te vergroten...
plafonddienst? waren 2 maatjes van me hier, we waren wezen kliederen. dus ik liep ergens langs de snelweg te dwalen

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."