#1
en tis toch juist leuk als je zo kan lullen dat de degene aan de tel. zelf niet meer doorheeft waar ie het over had. hahahahahahahahaha.
bij mij is het meestal het 1 of het ander, of ik ben heel druk of ik ben heel rustig en geconcentreerd bezig. ligt ook aan mijn bui op dat moment. en hoeveel ik geslikt heb....
bij mij is het meestal het 1 of het ander, of ik ben heel druk of ik ben heel rustig en geconcentreerd bezig. ligt ook aan mijn bui op dat moment. en hoeveel ik geslikt heb....

