Hype zei:
Japi-10 zei:
Ik neem het lang niet elke dag.
De laatste tijd alleen wat vaker,om de dag.
zou ik je mogen aanraden om eens wat verhalen te lezen van mensen die zijn afgekickt van speed? Niet te moeilijk te vinden en misschien wel van veel waarde, ze hebben mij iig duidelijk gemaakt dat speed troep is en dat ik 't nooit van m'n leven zal gebruiken.
Ooit zei ik ook "nooit". Maar dat heb ik afgeleerd.
Als je zelf nooit gebruikt hebt, kan je uiteindelijk niet "voelen" of het dat allemaal waard is. Iedereen kan drugs op een andere manier ervaren. Natuurlijk zijn er wel een aantal gemeenschappelijke kenmerken.
Speed ìs troep, het sloopt je volledig na een tijd. Mentaal en fysiek. Ben er nu ook weer bovenop aan het komen na die maand gebruik. Vroeger waren mijn gebruiksperioden veel langer, de nadelige effecten natuurlijk ook.
Maar ik heb geen spijt dat ik het ooit geprobeerd heb. Ik heb dingen geleerd, het heeft mijn leven niet kapot gemaakt, ik heb nog steeds een goeie job en een thuis, en een goede verstandhouding met ouders en familie.
Voor mij gaat er nog altijd echt niets, maar dan ook niets boven een lekkere speedrush =). Ben ik verslaafd? Yep, ongetwijfeld, je hoeft het niet continu te nemen om toch verslaafd te zijn. Ik koop het gewoon een tijdlang niet als ik wil stoppen, maar als ik het in huis heb, gaat het voor de bijl.
Als ze mij ooit vragen: Was het dat allemaal waard? Dan zeg ik: Ja, nèt.