Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHandigste aanpak

Handigste aanpak

25 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
P
PhreakingoutLid
01-01-2024, 00:00
#1
Bail zei:
Een glas sterke zoete drank nemen een uur voordat je moet eten. rum is een goed voorbeeld. Niet mixen verder maar gewoon een klein glas puur.
Hier krijg ik echt een honger van alsof ik een maand niet gegeten heb.
Klik om te vergroten...

Zou best kunnen ook ja, Alcohol is ook een lichte downer.. sowieso zal het effect wel minder worden misschien.

Maar zo'n glas sterke drank op een lege maag, en ook nog is de speed die ervoor zorgt dat het razendsnel wordt opgenomen. Lijkt me niet gezond/ideaal hehe.. :rolleyes:
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik kan appels en bananen op speed eten,dus dat doe ik in die tussentijd dan wel.
Ja me pupillen gaan glinsteren,me vader zei het gisteren nog.
En hij zei ook je hebt weer droge mond de laaste tijd.
Zou hij het dan echt niet door hebben dat ik weer wat drugs gebruik de laatste tijd.

En ik deed het nu soms na het eten maar dan slaap ik niet die nacht.
Heb me antwoord :) .

Dank u allen :wave:
D
DeliriumLid
01-01-2024, 00:00
#3
Phreakingout zei:
Lijkt me niet gezond/ideaal hehe.. :rolleyes:
Klik om te vergroten...

Het gaat hier over speedgebruik, wie had het over gezondheid? :tearsofjoy:
T
TelefoonLid
01-01-2024, 00:00
#4
Japi-10 zei:
Ik kan appels en bananen op speed eten,dus dat doe ik in die tussentijd dan wel.
Ja me pupillen gaan glinsteren,me vader zei het gisteren nog.
En hij zei ook je hebt weer droge mond de laaste tijd.
Zou hij het dan echt niet door hebben dat ik weer wat drugs gebruik de laatste tijd.

En ik deed het nu soms na het eten maar dan slaap ik niet die nacht.
Heb me antwoord :) .

Dank u allen :wave:
Klik om te vergroten...


ik dacht dat je aan het stoppen was gozer ?
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ja na deze laatste gram ga ik weer stoppen voor 3 maanden.
E
El RetroLid
01-01-2024, 00:00
#6
Japi-10 zei:
Ja na deze laatste gram ga ik weer stoppen voor 3 maanden.
Klik om te vergroten...

Je maakt me echt aan het lachen weet je.
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#7
Waarom ?
Pm het liever maar.
S
SnuifdoosLid
01-01-2024, 00:00
#8
Na een tijdje word je dat gewoon. Heb vorige maand een maandlang iedere dag gebruikt. Niet overdreven veel, mss 0,3g per dag. Ik woon ook nog bij ouders, en we eten altijd samen. dikwijls snoof ik om 18u er nog eentje, terwijl het om 19u eten was. Het zit tussen je oren hoor, wurg het er gewoon door. Moet wel zegge dat mijn pa graag en altijd wel GOED eten klaarmaakt =)

Het beste is gewoon proberen even regelmatig te eten dan als je nuchter bent. Misschien ga je dan wat minder voelen van dezelfde hoeveelheid, maar je afkick is ook een stuk milder als je regelmatig blijft eten en slapen.
C
ChimeraLid
01-01-2024, 00:00
#9
Toen ik twee jaar geleden elke dag speed nam (veel) was dat dus echt wel te merken hoor. Iedereen merkte het trouwens en het heeft me indirect mijn baan gekost. Ik kon niet normaal meer over de werkvloer heen lopen, iedereen "wist" het en maakte (voor de gein...) kauwbewegingen. Ik weet niet hoelang je het nu elke dag neemt, maar ik zal toch wel iets gaan minderen want je ouders zijn ook niet gek, denk ik
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik neem het lang niet elke dag.
De laatste tijd alleen wat vaker,om de dag.
H
HypeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Japi-10 zei:
Ik neem het lang niet elke dag.
De laatste tijd alleen wat vaker,om de dag.
Klik om te vergroten...
zou ik je mogen aanraden om eens wat verhalen te lezen van mensen die zijn afgekickt van speed? Niet te moeilijk te vinden en misschien wel van veel waarde, ze hebben mij iig duidelijk gemaakt dat speed troep is en dat ik 't nooit van m'n leven zal gebruiken.
^
^_^Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Gewoon zoveel mogelijk je normale eetpatroon aanhouden is het beste. Wordt natuurlijk lastig als je paar keer per week speed gaat gebruiken dan gaan de gevolgen na verloop van tijd wel duidelijk worden.
D
DioneLid
01-01-2024, 00:00
#13
Hype zei:
Japi-10 zei:
Ik neem het lang niet elke dag.
De laatste tijd alleen wat vaker,om de dag.
Klik om te vergroten...
zou ik je mogen aanraden om eens wat verhalen te lezen van mensen die zijn afgekickt van speed? Niet te moeilijk te vinden en misschien wel van veel waarde, ze hebben mij iig duidelijk gemaakt dat speed troep is en dat ik 't nooit van m'n leven zal gebruiken.
Klik om te vergroten...

Goede tip, maar als je al zoveel gebruikt zit je er al te diep in om die verhalen op waarde te kunnen schatten.. Ik heb een tijd lang zeer regelmatig speed gebruikt, waarvan een periode (bijna) dagelijks.. Zonder dat je het zelf echt door hebt (of misschien is door wilt hebben beter van toepassing) gaat je leven meer & meer om die rotzooi draaien.. Bij mij eindigde dat in liegen, bedriegen en mensen ontzettend veel pijn doen.. Ik dacht ook dat ik het wel kon handelen allemaal.. Nu ik gekapt ben met die drugs merk ik pas hoe diep ik er in zat.. Waarschijnlijk zal dit voor Japi niet veel toevoegen, maar denk alsjeblieft na voor het te laat is.. Ik deed het zelfde als jij en ben daardoor niet alleen mezelf & mijn eigenwaarde kwijt geraakt, maar ook mijn grote liefde.
S
SnuifdoosLid
01-01-2024, 00:00
#14
Hype zei:
Japi-10 zei:
Ik neem het lang niet elke dag.
De laatste tijd alleen wat vaker,om de dag.
Klik om te vergroten...
zou ik je mogen aanraden om eens wat verhalen te lezen van mensen die zijn afgekickt van speed? Niet te moeilijk te vinden en misschien wel van veel waarde, ze hebben mij iig duidelijk gemaakt dat speed troep is en dat ik 't nooit van m'n leven zal gebruiken.
Klik om te vergroten...

Ooit zei ik ook "nooit". Maar dat heb ik afgeleerd.

Als je zelf nooit gebruikt hebt, kan je uiteindelijk niet "voelen" of het dat allemaal waard is. Iedereen kan drugs op een andere manier ervaren. Natuurlijk zijn er wel een aantal gemeenschappelijke kenmerken.

Speed ìs troep, het sloopt je volledig na een tijd. Mentaal en fysiek. Ben er nu ook weer bovenop aan het komen na die maand gebruik. Vroeger waren mijn gebruiksperioden veel langer, de nadelige effecten natuurlijk ook.

Maar ik heb geen spijt dat ik het ooit geprobeerd heb. Ik heb dingen geleerd, het heeft mijn leven niet kapot gemaakt, ik heb nog steeds een goeie job en een thuis, en een goede verstandhouding met ouders en familie.

Voor mij gaat er nog altijd echt niets, maar dan ook niets boven een lekkere speedrush =). Ben ik verslaafd? Yep, ongetwijfeld, je hoeft het niet continu te nemen om toch verslaafd te zijn. Ik koop het gewoon een tijdlang niet als ik wil stoppen, maar als ik het in huis heb, gaat het voor de bijl.

Als ze mij ooit vragen: Was het dat allemaal waard? Dan zeg ik: Ja, nèt.
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#15
Me moeder heeft 0,7 gram gevonden in de vriezer.
Me vader is vandaag een gesprek met me begonnen dat ie het weer door heeft,dat ik de laatste tijd gebruik.

Goed gepraat een tijdje over drugs,school,familie.
De rest van me drugs moest ik inleveren wat ik met moeite heb gedaan.
Heb daar nog een flink wat nog stiekem uit weten te halen en weggesnoven.Ik ga weer stoppen voor 3 maanden afgesproken met pa.
Geniet nu van me laatste keer speed.
Update elke dag me profiel vind wel grappig om de dagen schoon bij te houden :rolleyes: :) .

Groetjes iemand die steeds beter op het rechte pad gaat :wave:
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Japi-10 zei:
De rest van me drugs moest ik inleveren wat ik met moeite heb gedaan.
Heb daar nog een flink wat nog stiekem uit weten te halen en weggesnoven.
Klik om te vergroten...

Heel verstandig om zo te stoppen, met pijn in je hart, je soulmate je makkertje.


Japi-10 zei:
Ik ga weer stoppen voor 3 maanden afgesproken met pa.
Geniet nu van me laatste keer speed.
Klik om te vergroten...

Keep on dreaming Japi, maar hou de humor erin he.


Stonie
A
Armani7Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Japi-10 zei:
Me moeder heeft 0,7 gram gevonden in de vriezer.
Me vader is vandaag een gesprek met me begonnen dat ie het weer door heeft,dat ik de laatste tijd gebruik.

Goed gepraat een tijdje over drugs,school,familie.
De rest van me drugs moest ik inleveren wat ik met moeite heb gedaan.
Heb daar nog een flink wat nog stiekem uit weten te halen en weggesnoven.Ik ga weer stoppen voor 3 maanden afgesproken met pa.
Geniet nu van me laatste keer speed.
Update elke dag me profiel vind wel grappig om de dagen schoon bij te houden :rolleyes: :) .

Groetjes iemand die steeds beter op het rechte pad gaat :wave:
Klik om te vergroten...

ik ben ook aan het stoppen vrijdag was laatste keer (opgepakt door politie) moet verder nog voor de jeugdrechter verschijnen, ben van plan toch op z'n minst een maand niks harddrugs te doen.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#18
Als ik dat doe eet ik 's middags wel een boterham, zo goed en zo kwaad als het gaat. Maar als je bang bent dat je 's avonds niet kunt eten, dan sla je die over (:
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#19
Hallo,

Stel ik neem om 8;30 goede lijn speed.
En ik moet rond een uur of 6 eten aan tafel.

Moet ik dan voor die tijd nog dingen gaan eten,zoals een appel,broodje (als brood lukt).

Of alle honger zoveel mogelijk opsparen tot avond ?
Het gaat me er om hoe ik meer kan eten rond 6 uur ?

Omdat als ik mischien tussendoor eet de speed sneller verwerkt ?
Greetz
C
ChimeraLid
01-01-2024, 00:00
#20
Misschien moet je niet om 8.30 al speed innemen??? :rolleyes:

:wave:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."