#1
Waarom ?
Pm het liever maar.
Pm het liever maar.
zou ik je mogen aanraden om eens wat verhalen te lezen van mensen die zijn afgekickt van speed? Niet te moeilijk te vinden en misschien wel van veel waarde, ze hebben mij iig duidelijk gemaakt dat speed troep is en dat ik 't nooit van m'n leven zal gebruiken.Japi-10 zei:Ik neem het lang niet elke dag.
De laatste tijd alleen wat vaker,om de dag.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."