#1
iets specifieker dan;
het is geen pasta, maar het zijn gedroogde kristallen, de structuur van de kristallen lijkt een beetje op kristalsuiker.
Het ruikt dus antieglijk zoet, als een of andere zoetstof (geen suiker, veel zoeter), maar leg het op je tong en het is scherp, erg scherp. Smaakt niet als pep...sambal/peperachtig..ja meer in die richting...
Heb het wat gecut, is vrij makkelijk te cutten, maar ziet er dan absoluut niet uit als speed, veel te glasachtig.
Ik vertrouw het nu voor geen meter meer,
Ik ga wel op zoek naar een andere leverancier![:(]()
het is geen pasta, maar het zijn gedroogde kristallen, de structuur van de kristallen lijkt een beetje op kristalsuiker.
Het ruikt dus antieglijk zoet, als een of andere zoetstof (geen suiker, veel zoeter), maar leg het op je tong en het is scherp, erg scherp. Smaakt niet als pep...sambal/peperachtig..ja meer in die richting...
Heb het wat gecut, is vrij makkelijk te cutten, maar ziet er dan absoluut niet uit als speed, veel te glasachtig.
Ik vertrouw het nu voor geen meter meer,
Ik ga wel op zoek naar een andere leverancier


