Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsspeed in pillen bij de dokter

speed in pillen bij de dokter

28 antwoorden
12 weergaven
18-5-2026
f
fneawognfkglnLid
01-01-2024, 00:00
#1
Bal0n zei:
BobG zei:
In amerika kan je zelfs methamfetamine op recept krijgen.
Klik om te vergroten...

eh?
Klik om te vergroten...

Klopt hoor, Desoxyn®, 5 mg methamfetamine per tablet.
f
fneawognfkglnLid
01-01-2024, 00:00
#2
Mac... zei:
nee, denk dat je een goeie bent als het je lukt. Denk ook niet dat het je lukt, mja je kan altijd nog recepten gaan namaken. Ken nog iemand die dat doet.
Klik om te vergroten...

+1

Hoe denk je dat ik aan mijn hoeveelheden benzo's kwam?

Ik ga daar godverdomme niet voor betalen, dan ben ik binnen twee weken blut :tongueout: nee dat doet de verzekering wel.

Helaas heeft een vriendin van me dit gemeld bij de apotheek en mijn psychiater... "om me te helpen"... Nu zijn alle apotheken in de regio bekend met mijn handschrift en naam enzo.

Moet nu eerst 10 km met de trein als ik die krengen wil. :tongueout:
f
fneawognfkglnLid
01-01-2024, 00:00
#3
Maar antwoord op de vraag.

Natuurlijk methylfenidaat (Ritalin®) voor narcolepsie en ADHD.

Dan is er nog modafinil, enkel voor narcolepsie... Schijnt ook stimulerend te zijn in een recreatieve manier...

Het is wel mogelijk om dexamfetamine te krijgen, maar daarvoor moet de dokter een speciaal verzoek indienen enz. Hou het op onmogelijk. Ken maar één iemand die dat had.

Gewoon Ritalin, maar die krijg je niet zo snel meestal, of je moet goed klachten kunnen faken (dat kunstje leverde mij 120 tabletten per 4 weken op ghehehe).
f
fneawognfkglnLid
01-01-2024, 00:00
#4
Mac... zei:
-1 jij was die ene :tongueout:
Klik om te vergroten...
hoe de fuck wist je dat :confused: :grin:
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#5
eehm, je geheugen is niet wat het geweest is, je staat nog steeds in mijn msn-lijst. Je hebt me zelfs kopietjes doorgestuurd van je nagemaakte recepten.
f
fneawognfkglnLid
01-01-2024, 00:00
#6
ehm

wtf?

ik denk dat die eerste zin wel waar is

het gebenzodiazepineerde leven kent geen geheugen

ik heb je niet meer in me lijst, vraag me niet waarom, ik wis die lijst nogal eens in een dolle bui, eh pm met adres? :tongueout:

godver dat ik dat vergeet zeg. was zeker in me dormicum tijd? stond er R/ midazolam 15 mg op die recepten? :tongueout: dat zou het kunnen verklaren
ghehe
krijg nou tieten zeg
B
BennLid
01-01-2024, 00:00
#7
Natte Pep van VSM .. lees voor gebruik de bijsnuiver
J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#8
Benn zei:
Natte Pep van VSM .. lees voor gebruik de bijsnuiver
Klik om te vergroten...

meeste pep is bij aankoop nat..

veel dealers bewaren het in de vriezer, voegen er een vloeistof aan toe om het goed in te kunnen vriezen. ik heb wel eens een bevroren brokje speed gekregen..:P
j
jansenjaLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ritalin gebruiker vs Speed

Ik als Ritalin gebruiker weet maar al te goed dat het geen speed is, bij Ritalin voel je wel de moeheid, en bij speed absoluut niet. Heb op speed ook s'nachts gewerkt. Gewoon een beetje nemen en weer doorgaan. Geen bergen snuiven.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."