Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPerfect helder en al dagen wakker.

Perfect helder en al dagen wakker.

22 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik had laatst speed die rook een beetje naar rotte vis of zweetvoeten. Bah, was volgens mij hele oude pep. Het werkte overigens wel nog goed....
D
DjoLid
01-01-2024, 00:00
#2
Naar groene appels?
Doet me weer denken aan de goede oude tijd van de appeltjesspeed! :hearteyes:
Maar ik vind de geur vreselijk, ik had in mijn gereedschapskist op het werk een hamer van rubber liggen, al ruikt rubber anders, die hamer deed me altijd aan speed denken. Dat geurtje wat er aan hing!
P
PhreakingoutLid
01-01-2024, 00:00
#3
Geur van speed is lekker :grin:
D
DeliriumLid
01-01-2024, 00:00
#4
MichaelMayhem zei:
Heeft de speedgeur niet iets weg van die kinderklei (playdoh)?
Klik om te vergroten...
Haha inderdaad, dat zeg ik ook altijd dat het daar naar ruikt! :grin:

OT: Wel apart dat een .3 gram bommetje zo lang werkt :openmouth: Ik zou er zelf gek van worden, 1 nacht zonder slaap vind ik al naar :P
t
tailsLid
01-01-2024, 00:00
#5
mja ik heb ook liever mn dagelijkske slaap. Daarom gebruik ik meestal al vroeg in de avond zodat ik toch tegen de morgen in slaap kan vallen in het weekend want daarna is er weer een dag :mrgreen:
d
dr. pepperLid
01-01-2024, 00:00
#6
ik herken daar wel wat in jah....ik heb er af en toe lijntjes tussen zitten waar ik 2-3 van wakker lig...en eten bestaat voor mij echt niet op dat moment...
a
alberthoffmanLid
01-01-2024, 00:00
#7
straks lekker pepzweten in je bedje hehe wordt je de volgende dag wakker met zo'n chemisch luchtje in je bed hahaha gruwelijk
M
MichaelMayhemLid
01-01-2024, 00:00
#8
Daar zit ik op het moment mee.
3 dagen geleden heb ik een capsule (vitamine-c gedoe) gevult met circa 0.3g speed en om 10 uur die ochtend ingenomen.

Sindsdien heb ik geen enkele neiging meer om te slapen of te eten.
Voel verder geen euforisch of opgewekt gevoel, alleen een hogere hartslag.

Mn dealer heeft me verteld dat het pure speed was (maar dat beweren ze allemaal :rolleyes: ).

De geur is overweldigend (ik naam aan dat jullie weten hoe speed ruikt), krijg een beetje braakneigingen zo sterk.

Heeft iemand dit ooit eerder meegemaakt? niet slapen en niet moe worden van 1 dosering speed?
D
DioneLid
01-01-2024, 00:00
#9
Vage zooi :openmouth:

Ik wil best uitproberen of ik dat effect ook heb van een bommetje met jouw speed :P
P
PhreakingoutLid
01-01-2024, 00:00
#10
Was het geen meth? :P
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Omfg, die speed wil ik ook. :beer:

Neem je wel vaker speed? En kan je niet slapen, of wil je niet slapen?
D
DjoLid
01-01-2024, 00:00
#12
Safire zei:
Vage zooi :openmouth:

Ik wil best uitproberen of ik dat effect ook heb van een bommetje met jouw speed :P
Klik om te vergroten...

Die van de Valiumman deed onze harten al buiten onze kas denderen! En rook ook behoorlijk sterk! Toch nam het na een tijdje wat af, maar ik slaap zowiezo van pep de eerste dagen niet en kan goed een week zonder eten. Ik probeer wel natuurlijk wat naar binnen te proppen met mijn ogen dicht. Vaak fruit!
Dit goedje klinkt best heftig. :openmouth:
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#13
MichaelMayhem zei:
3 dagen geleden heb ik een capsule (vitamine-c gedoe) gevult met circa 0.3g speed en om 10 uur die ochtend ingenomen.

Sindsdien heb ik geen enkele neiging meer om te slapen of te eten.
Voel verder geen euforisch of opgewekt gevoel, alleen een hogere hartslag.



De geur is overweldigend (ik naam aan dat jullie weten hoe speed ruikt), krijg een beetje braakneigingen zo sterk.

Heeft iemand dit ooit eerder meegemaakt? niet slapen en niet moe worden van 1 dosering speed?
Klik om te vergroten...

Klinkt als goud in dfe oren, helaas went je lichaam snel aan bommetjes en zal het nooit meer zo intens zijn. Maar !!

Bommetjes blijven wel degelijk voelbaar ...

0,3 gram is just enough, ik blijf er lang op wakker.
Verse PEP stinkt inderdaad om van te kotsen.

Heerlijk gewoon, ik heb nu echt trek.

Groet

Stonie
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#14
lysergine25 zei:
Klinkt als goud in dfe oren, helaas went je lichaam snel aan bommetjes en zal het nooit meer zo intens zijn. Maar !!

Bommetjes blijven wel degelijk voelbaar ...

0,3 gram is just enough, ik blijf er lang op wakker.
Verse PEP stinkt inderdaad om van te kotsen.

Heerlijk gewoon, ik heb nu echt trek.

Groet

Stonie
Klik om te vergroten...

verse pep ruikt juist lekker man :hearteyes:
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Jij en Daizy moeten samen gaan wonen ....


:wink:

2 bikkels aan de pep, zij houdt echt van de pep.

Stonie
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#16
:grin:
M
MichaelMayhemLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik begin er nu wel een beetje moe van te worden (figuurlijk ... was het maar letterlijk)

Als ik terugdenk aan de crash die ik kreeg na 2 dagen niet slapen gaat dit niet fijn worden.
Mijn hartslag is gewoon de hele dag in de overdrive, maar voel totaal niks meer van de speed.

Ook lijkt het alsof ik af en toe aan het hallicuneren ben, als ik mn ogen dichtdoe zie ik kort allerlei cartoon figuren op mn behang.

Beetje zuur :P
M
MichaelMayhemLid
01-01-2024, 00:00
#18
Gister ben ik tussen waarschijnlijk 2 en 5 uur 's nachts knock-out gegaan.
Kan me er niets meer van herinneren. Op een gegeven moment werd ik wakker met alle apparatuur in huis nog aan :P
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#19
Jij gaat lekker slapen, dat kan ik je wel vertellen. :mrgreen:
B
BrandonLid
01-01-2024, 00:00
#20
SperSIZEboon zei:
verse pep ruikt juist lekker man :hearteyes:
Klik om te vergroten...

kijk een man naar mijn hart :hearteyes:

verse pep ruikt heeeeerlijk :grin:

MetaalKonijn zei:
Jij gaat lekker slapen, dat kan ik je wel vertellen. :grin:
Klik om te vergroten...

ik denk het ook :P, slaap zacht :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."