#1
Ik had laatst speed die rook een beetje naar rotte vis of zweetvoeten. Bah, was volgens mij hele oude pep. Het werkte overigens wel nog goed....
Haha inderdaad, dat zeg ik ook altijd dat het daar naar ruikt!MichaelMayhem zei:Heeft de speedgeur niet iets weg van die kinderklei (playdoh)?

).
Safire zei:Vage zooi![]()
Ik wil best uitproberen of ik dat effect ook heb van een bommetje met jouw speed :P
MichaelMayhem zei:3 dagen geleden heb ik een capsule (vitamine-c gedoe) gevult met circa 0.3g speed en om 10 uur die ochtend ingenomen.
Sindsdien heb ik geen enkele neiging meer om te slapen of te eten.
Voel verder geen euforisch of opgewekt gevoel, alleen een hogere hartslag.
De geur is overweldigend (ik naam aan dat jullie weten hoe speed ruikt), krijg een beetje braakneigingen zo sterk.
Heeft iemand dit ooit eerder meegemaakt? niet slapen en niet moe worden van 1 dosering speed?
lysergine25 zei:Klinkt als goud in dfe oren, helaas went je lichaam snel aan bommetjes en zal het nooit meer zo intens zijn. Maar !!
Bommetjes blijven wel degelijk voelbaar ...
0,3 gram is just enough, ik blijf er lang op wakker.
Verse PEP stinkt inderdaad om van te kotsen.
Heerlijk gewoon, ik heb nu echt trek.
Groet
Stonie

SperSIZEboon zei:verse pep ruikt juist lekker man![]()
MetaalKonijn zei:Jij gaat lekker slapen, dat kan ik je wel vertellen.![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."