#1
jah dat weet ik niet
maar zou ja kunnen dat je dan afleiding hebt ofzo?

ibra_is_imba zei:werk je ofzo? zo verslavend is het toch niet..., ik gebruik het gewoon, om af en toe goed door te werken op werk, want k'ben niet echt een type werker ^^.. in het week end heb ik er geen behoefte aan behalve indien ik echt nie wil drinken, en uit ga.
Japi-10 zei:ibra_is_imba zei:werk je ofzo? zo verslavend is het toch niet..., ik gebruik het gewoon, om af en toe goed door te werken op werk, want k'ben niet echt een type werker ^^.. in het week end heb ik er geen behoefte aan behalve indien ik echt nie wil drinken, en uit ga.
Vind speed zelf echt ziek verslavend.
Maar dat komt zeker omdat ;
1.Rustig en ontspannen
2.Goed gevoel
3.Rush
4.Tijdvulling
Ik denk dat ik ADD heb en dat is ook al paar keer onderzocht en ze vermoeden het ja,ik word ook rustig van speed.
Add is een stuk gevoeliger voor verslaving las ik.
ibra_is_imba zei:Japi-10 zei:ibra_is_imba zei:werk je ofzo? zo verslavend is het toch niet..., ik gebruik het gewoon, om af en toe goed door te werken op werk, want k'ben niet echt een type werker ^^.. in het week end heb ik er geen behoefte aan behalve indien ik echt nie wil drinken, en uit ga.
Vind speed zelf echt ziek verslavend.
Maar dat komt zeker omdat ;
1.Rustig en ontspannen
2.Goed gevoel
3.Rush
4.Tijdvulling
Ik denk dat ik ADD heb en dat is ook al paar keer onderzocht en ze vermoeden het ja,ik word ook rustig van speed.
Add is een stuk gevoeliger voor verslaving las ik.
adhd? ik hoor dat hier vaak, wat is het?
thxEllesdee zei:ibra_is_imba zei:Japi-10 zei:ibra_is_imba zei:werk je ofzo? zo verslavend is het toch niet..., ik gebruik het gewoon, om af en toe goed door te werken op werk, want k'ben niet echt een type werker ^^.. in het week end heb ik er geen behoefte aan behalve indien ik echt nie wil drinken, en uit ga.
Vind speed zelf echt ziek verslavend.
Maar dat komt zeker omdat ;
1.Rustig en ontspannen
2.Goed gevoel
3.Rush
4.Tijdvulling
Ik denk dat ik ADD heb en dat is ook al paar keer onderzocht en ze vermoeden het ja,ik word ook rustig van speed.
Add is een stuk gevoeliger voor verslaving las ik.
adhd? ik hoor dat hier vaak, wat is het?
ADHD betekent Attention-Deficit/Hyperactivity Disorder, oftewel aandachtstekort/hyperactiviteitstoornis. Bij een aandachtstekortstoornis zonder het element van hyperactiviteit, spreekt men ook wel van ADD.
http://nl.wikipedia.org/wiki/ADHD
ADHD betekent Attention-Deficit/Hyperactivity Disorder, oftewel aandachtstekort/hyperactiviteitstoornis. Bij een aandachtstekortstoornis zonder het element van hyperactiviteit, spreekt men ook wel van ADD.
quotethemadraven zei:Eeurm knap samengevat ellesdee, oprecht compliment, ik schat jou bekwamer in iemand te helpen en goeie raad te geven dan de meeste artsen.
quotethemadraven zei:Voor alle duidelijkheid, is een tirrade van mij (met een half dronken kop) tegen de zogenaamde gevestigde en erkrende zorgsector, en zeker geen uithaal naar ellesdee. Nu ik het herlees vind ik het slecht geschreven, in die zin dat het niet duidelijk is naar wie de woede gericht is.
Niet naar mijn kop gooien aub heb al hoofdpijn.
Dus elles... ge gebt geluk dat ik geen 10 jaar jonger ben. luve ya
ibra_is_imba zei:werk je ofzo? zo verslavend is het toch niet...,

ibra_is_imba zei:werk je ofzo? zo verslavend is het toch niet..., ik gebruik het gewoon, om af en toe goed door te werken op werk, want k'ben niet echt een type werker ^^.. in het week end heb ik er geen behoefte aan behalve indien ik echt nie wil drinken, en uit ga.
Pikachu zei:Vernietig het nummer van je dealer en ga totdat je van de lichamelijke drang af bent in social isolement ^.^
Succes!
ahaha jah die is goed Very Happy enige lullige is dat al mn vriende gebruike welkom in limburg Cool ... Wink
jah en mijn dealer(S) die bellen mij juist altijd of komen langs mer t lukt al best goed Very Happy
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."