Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsafkicken??

afkicken??

23 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
i
ibra_is_imbaLid
01-01-2024, 00:00
#1
0o0Speed-Girl0o0 zei:
jah dat weet ik niet :wink: maar zou ja kunnen dat je dan afleiding hebt ofzo?
Klik om te vergroten...
ik gebruik ook op het werk en ze hebben het nu ook door.. had contract tot februari maar gedurende men evaluatie zullen ze me wellicht ook al zeggen op te hoepelen. dus op werk gebruiken zeker geen optie..
0
0o0Speed-Girl0o0Lid
01-01-2024, 00:00
#2
quotethemadraven zei:
ahaha jah die is goed Very Happy enige lullige is dat al mn vriende gebruike welkom in limburg Cool ... Wink
jah en mijn dealer(S) die bellen mij juist altijd of komen langs mer t lukt al best goed Very Happy
Klik om te vergroten...

Die kader ik in op picasa zodat ie zeker niet verloren gaat. Idd in Limburg is over het Algemeen altijd iets te vinden. Maar de dag dat je een ander leven wilt opbouwen wat dan. Trouwens eens je dat meld, valt de helft al af. En de rest komt minder vaak. Zijn dat dan je vrienden<,?
Denk drie keer na voor je naar me gooit, ik gooi terug en ik kan mikken.
Klik om te vergroten...

hahaha :beer: jah tog das limburg he..:wink:
mijn vrienden die gebruiken niet allemaal :) en die dealers die ben ik zo half mee bevriend :wink: mer uhm een week is tog al lang he :grin: dus dat is wel al goed :) mer ga proberen langer vol te houde:P
B
BailLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik ben een tijdje weg geweest (school e.d) en heb vandaag sinds de zomervakantie weer wat gebruikt. Tijdens de zomer heb ik 2 maanden lang elke dag gebruikt en het resultaat was niet al te positief. Gelukkig kon ik er dankzij school makkelijk vanaf blijven. En daarnaast komt nog dat ik me altijd heel slecht voel na het gebruiik :P

Maarja als tip, zorg ervoor dat je wat te doen heb, en dat je het gebruiken van speed eigenlijk niet kan verorloven(lichamelijk/geestelijk gezien). Op school valt het direct op :P
0
0o0Speed-Girl0o0Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Ja daar was ik ok al achter :( :P en nu word mn kluisje doorzogt enzo omdat ze me verdenken :openmouth: :openmouth: egt niet normaal :stoned:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."