#1
ik gebruik ook op het werk en ze hebben het nu ook door.. had contract tot februari maar gedurende men evaluatie zullen ze me wellicht ook al zeggen op te hoepelen. dus op werk gebruiken zeker geen optie..0o0Speed-Girl0o0 zei:jah dat weet ik nietmaar zou ja kunnen dat je dan afleiding hebt ofzo?
jah tog das limburg he..