Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsafkicken??

afkicken??

23 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#1
ibra_is_imba zei:
werk je ofzo? zo verslavend is het toch niet..., ik gebruik het gewoon, om af en toe goed door te werken op werk, want k'ben niet echt een type werker ^^.. in het week end heb ik er geen behoefte aan behalve indien ik echt nie wil drinken, en uit ga.
Klik om te vergroten...

Net alsof 't dan minder erg is, als je 't op 't werk gebruikt.. imo eigenlijk nog erger.
0
0o0Speed-Girl0o0Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Pikachu zei:
Vernietig het nummer van je dealer en ga totdat je van de lichamelijke drang af bent in social isolement ^.^

Succes!
Klik om te vergroten...

wahaha jah die is goed :grin: enige lullige is dat al mn vriende gebruike welkom in limburg :sunglasses: ... :wink:
jah en mijn dealer(S) die bellen mij juist altijd of komen langs mer t lukt al best goed :grin:
q
quotethemadravenLid
01-01-2024, 00:00
#3
ahaha jah die is goed Very Happy enige lullige is dat al mn vriende gebruike welkom in limburg Cool ... Wink
jah en mijn dealer(S) die bellen mij juist altijd of komen langs mer t lukt al best goed Very Happy
Klik om te vergroten...

Die kader ik in op picasa zodat ie zeker niet verloren gaat. Idd in Limburg is over het Algemeen altijd iets te vinden. Maar de dag dat je een ander leven wilt opbouwen wat dan. Trouwens eens je dat meld, valt de helft al af. En de rest komt minder vaak. Zijn dat dan je vrienden<,?
Denk drie keer na voor je naar me gooit, ik gooi terug en ik kan mikken.
i
ibra_is_imbaLid
01-01-2024, 00:00
#4
0o0Speed-Girl0o0 zei:
jah dat weet ik niet :wink: maar zou ja kunnen dat je dan afleiding hebt ofzo?
Klik om te vergroten...
ik gebruik ook op het werk en ze hebben het nu ook door.. had contract tot februari maar gedurende men evaluatie zullen ze me wellicht ook al zeggen op te hoepelen. dus op werk gebruiken zeker geen optie..
0
0o0Speed-Girl0o0Lid
01-01-2024, 00:00
#5
quotethemadraven zei:
ahaha jah die is goed Very Happy enige lullige is dat al mn vriende gebruike welkom in limburg Cool ... Wink
jah en mijn dealer(S) die bellen mij juist altijd of komen langs mer t lukt al best goed Very Happy
Klik om te vergroten...

Die kader ik in op picasa zodat ie zeker niet verloren gaat. Idd in Limburg is over het Algemeen altijd iets te vinden. Maar de dag dat je een ander leven wilt opbouwen wat dan. Trouwens eens je dat meld, valt de helft al af. En de rest komt minder vaak. Zijn dat dan je vrienden<,?
Denk drie keer na voor je naar me gooit, ik gooi terug en ik kan mikken.
Klik om te vergroten...

hahaha :beer: jah tog das limburg he..:wink:
mijn vrienden die gebruiken niet allemaal :) en die dealers die ben ik zo half mee bevriend :wink: mer uhm een week is tog al lang he :grin: dus dat is wel al goed :) mer ga proberen langer vol te houde:P
B
BailLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik ben een tijdje weg geweest (school e.d) en heb vandaag sinds de zomervakantie weer wat gebruikt. Tijdens de zomer heb ik 2 maanden lang elke dag gebruikt en het resultaat was niet al te positief. Gelukkig kon ik er dankzij school makkelijk vanaf blijven. En daarnaast komt nog dat ik me altijd heel slecht voel na het gebruiik :P

Maarja als tip, zorg ervoor dat je wat te doen heb, en dat je het gebruiken van speed eigenlijk niet kan verorloven(lichamelijk/geestelijk gezien). Op school valt het direct op :P
0
0o0Speed-Girl0o0Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Ja daar was ik ok al achter :( :P en nu word mn kluisje doorzogt enzo omdat ze me verdenken :openmouth: :openmouth: egt niet normaal :stoned:
0
0o0Speed-Girl0o0Lid
01-01-2024, 00:00
#8
jah dat weet ik niet :wink: maar zou ja kunnen dat je dan afleiding hebt ofzo?
P
PikachuLid
01-01-2024, 00:00
#9
Vernietig het nummer van je dealer en ga totdat je van de lichamelijke drang af bent in social isolement ^.^

Succes!
0
0o0Speed-Girl0o0Lid
01-01-2024, 00:00
#10
heej ik gebruik best al langer speed en xtc.. maar heeft iemand misschien tips zodat ik eens effe zou kunnen stoppen..?? t gaat nogal lastig he de vorige keer ging het wel makkelijker maar nu heb ik er ok nog problemen bij thuis daarom wil ik eens even stoppen:) maar het gaat lastig door zo een kut gevoel als je normaal zou gebruiken he.. en je gebruikt nu kun je zo buikpijn krijgen weet iemand hier iets op?(A)

xx
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#11
Zet het gevoel van je af en haal gewoon je neus niet meer op :) Als je maar wilt kan je gewoon stoppen... Gewoon genoeg andere afleiding zoeken. En het is ook makkelijker om voorlopig even niet meer met de mede gebruikers uit de buurt om te gaan.
En verder als je buikpijn hebt moet je wat eten. :beer:
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#12
^ jij begrijpt het dus verkeerd..

Lichamelijke drang is de geestelijke drang, en de geestelijke drang ben je niet zo snel van af, al hangt dat d'r vanaf hoe zogenaamd 'sterk' je geest is.
i
ibra_is_imbaLid
01-01-2024, 00:00
#13
werk je ofzo? zo verslavend is het toch niet..., ik gebruik het gewoon, om af en toe goed door te werken op werk, want k'ben niet echt een type werker ^^.. in het week end heb ik er geen behoefte aan behalve indien ik echt nie wil drinken, en uit ga.
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#14
zo begint fase / periode 4 ....
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#15
ibra_is_imba zei:
werk je ofzo? zo verslavend is het toch niet..., ik gebruik het gewoon, om af en toe goed door te werken op werk, want k'ben niet echt een type werker ^^.. in het week end heb ik er geen behoefte aan behalve indien ik echt nie wil drinken, en uit ga.
Klik om te vergroten...

Vind speed zelf echt ziek verslavend.
Maar dat komt zeker omdat ;

1.Rustig en ontspannen
2.Goed gevoel
3.Rush
4.Tijdvulling

Ik denk dat ik ADD heb en dat is ook al paar keer onderzocht en ze vermoeden het ja,ik word ook rustig van speed.

Add is een stuk gevoeliger voor verslaving las ik.
i
ibra_is_imbaLid
01-01-2024, 00:00
#16
Japi-10 zei:
ibra_is_imba zei:
werk je ofzo? zo verslavend is het toch niet..., ik gebruik het gewoon, om af en toe goed door te werken op werk, want k'ben niet echt een type werker ^^.. in het week end heb ik er geen behoefte aan behalve indien ik echt nie wil drinken, en uit ga.
Klik om te vergroten...

Vind speed zelf echt ziek verslavend.
Maar dat komt zeker omdat ;

1.Rustig en ontspannen
2.Goed gevoel
3.Rush
4.Tijdvulling

Ik denk dat ik ADD heb en dat is ook al paar keer onderzocht en ze vermoeden het ja,ik word ook rustig van speed.

Add is een stuk gevoeliger voor verslaving las ik.
Klik om te vergroten...


adhd? ik hoor dat hier vaak, wat is het?
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#17
ibra_is_imba zei:
Japi-10 zei:
ibra_is_imba zei:
werk je ofzo? zo verslavend is het toch niet..., ik gebruik het gewoon, om af en toe goed door te werken op werk, want k'ben niet echt een type werker ^^.. in het week end heb ik er geen behoefte aan behalve indien ik echt nie wil drinken, en uit ga.
Klik om te vergroten...

Vind speed zelf echt ziek verslavend.
Maar dat komt zeker omdat ;

1.Rustig en ontspannen
2.Goed gevoel
3.Rush
4.Tijdvulling

Ik denk dat ik ADD heb en dat is ook al paar keer onderzocht en ze vermoeden het ja,ik word ook rustig van speed.

Add is een stuk gevoeliger voor verslaving las ik.
Klik om te vergroten...


adhd? ik hoor dat hier vaak, wat is het?
Klik om te vergroten...

ADHD betekent Attention-Deficit/Hyperactivity Disorder, oftewel aandachtstekort/hyperactiviteitstoornis. Bij een aandachtstekortstoornis zonder het element van hyperactiviteit, spreekt men ook wel van ADD.

http://nl.wikipedia.org/wiki/ADHD
i
ibra_is_imbaLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ellesdee zei:
ibra_is_imba zei:
Japi-10 zei:
ibra_is_imba zei:
werk je ofzo? zo verslavend is het toch niet..., ik gebruik het gewoon, om af en toe goed door te werken op werk, want k'ben niet echt een type werker ^^.. in het week end heb ik er geen behoefte aan behalve indien ik echt nie wil drinken, en uit ga.
Klik om te vergroten...

Vind speed zelf echt ziek verslavend.
Maar dat komt zeker omdat ;

1.Rustig en ontspannen
2.Goed gevoel
3.Rush
4.Tijdvulling

Ik denk dat ik ADD heb en dat is ook al paar keer onderzocht en ze vermoeden het ja,ik word ook rustig van speed.

Add is een stuk gevoeliger voor verslaving las ik.
Klik om te vergroten...


adhd? ik hoor dat hier vaak, wat is het?
Klik om te vergroten...

ADHD betekent Attention-Deficit/Hyperactivity Disorder, oftewel aandachtstekort/hyperactiviteitstoornis. Bij een aandachtstekortstoornis zonder het element van hyperactiviteit, spreekt men ook wel van ADD.

http://nl.wikipedia.org/wiki/ADHD
Klik om te vergroten...
thx :)
q
quotethemadravenLid
01-01-2024, 00:00
#19
ADHD betekent Attention-Deficit/Hyperactivity Disorder, oftewel aandachtstekort/hyperactiviteitstoornis. Bij een aandachtstekortstoornis zonder het element van hyperactiviteit, spreekt men ook wel van ADD.
Klik om te vergroten...

Wow zo kort en correct heb ik het nog nooit zien staan. Jij kan in je eentje de DSM voor psych's tot pocketsize herleiden. Voor die wat een DSM niet kennen das de bijbel voor de therapeuten, psychologen, psychiaters en de rest van die bende oplichters. Ik hoop dat er eentje meeleest. Als je die boek erop naslaat zie je eigenlijk dat ze je pillen geven aan de hand van multiple choice vragen. Ze sluiten gewoon uit wat het allemaal niet kan zijn en wat er dan nog overblijft ja dat heb je dan. Nu is het ADD daarvoor ADHD daarvoor Borderline, Neurotisch voor de Prozac generatie. En zo voort en hoe komen ze dan aan al die ziektes, Nou das simpel genoeg om de 4 jaar houden ze samen met de pharmaindustrie een groot spektakel en daar herbekijken ze dan het gamma aan pillen dat moet verkocht geraken, en welke labels van ziekte dat erbij hoort. Ik ben aan't raven laat me gaan. En het hangt maar net af van je regering waar die belangen in hebben bij welke pillenfabriek ze het meeste baat hebben en ministers er een 2de job als voorzitter van de bende bloedzuigende geldwolven, of jij de diagnose ADD krijgt of niet. Want hoe kan het anders dat er in Nederland Zoveel keer meer ADD en ADHD word vastgesteld dan in België? En in België is het nog slechter. T'is gewoon één grote kutzooi de hele bende bij mekaar.
Srry moest gewoon van me af.

Eeurm knap samengevat ellesdee, oprecht compliment, ik schat jou bekwamer in iemand te helpen en goeie raad te geven dan de meeste artsen.
D
DeliriumLid
01-01-2024, 00:00
#20
quotethemadraven zei:
Eeurm knap samengevat ellesdee, oprecht compliment, ik schat jou bekwamer in iemand te helpen en goeie raad te geven dan de meeste artsen.
Klik om te vergroten...

Wikipedia FTW :tearsofjoy:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."