#1
ibra_is_imba zei:werk je ofzo? zo verslavend is het toch niet..., ik gebruik het gewoon, om af en toe goed door te werken op werk, want k'ben niet echt een type werker ^^.. in het week end heb ik er geen behoefte aan behalve indien ik echt nie wil drinken, en uit ga.
Net alsof 't dan minder erg is, als je 't op 't werk gebruikt.. imo eigenlijk nog erger.
jah tog das limburg he..