#1
een genot, de eerste keer ritaline, hebbie eindelijk eens de tijd om rustig te wachten tot de vraag is afgelopen voordat je antwoord, en kan je maarzo over 1 ding tegelijk nadenken. en een film kijken totdattie is afgelopen
Enesteene zei:lekker he... gewoon een gefocust hoofd...
geen gedoe...![]()
?

ik snap je grapje... werd er vet vaag van... maar kon wel merken dat het veel en veel sterker was dan gewoon 2 pillen slikken... ging er goed hard op
demian zei:Enesteene zei:de eerste keer dat ik ritalin slikte, nog voor ik het genot van speed he mogen ervaren... tsja, dast was heel emotionee... rust in mn hoofd, weten hoe andere mensen zich voelen... mij kunnen concentreren, op een ding richten, zonder een vol, bezig hoofd, met duizend en een gedachten
ik had net hetzelfde toen ik voor de eerste keer ritalin namOok zoiets van, wauw, dit is dus studeren



Enesteene zei:de eerste keer dat ik ritalin slikte, nog voor ik het genot van speed he mogen ervaren... tsja, dast was heel emotionee... rust in mn hoofd, weten hoe andere mensen zich voelen... mij kunnen concentreren, op een ding richten, zonder een vol, bezig hoofd, met duizend en een gedachten
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."