Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"leuk hoe is het vergeleken met speed? heb je al gestofzuigd?"
"hallo allemaal, ik heb sinds kort wat speed gehaald om te proberen. ik heb het laten testen, 15%, de helft caffeine, dus nogal een tegenvallertje. wat blijkt dus, van een sleutelpuntje blijf ik gewoon een nacht wakker, bommetje of snuiven, maakt niet uit. en ik neem al zo weinig dat ik nauwelijks effect voel (ik wil me vooral wat beter kunnen focussen). het is toch niet normaal dat je 16 uur na een klein beetje zwakke speed nog steeds niet kan slapen? tot nu toe heb ik dat dus elke keer gehad... een jointje roken is niet echt een optie voor mij, een biertje helpt ook niet (geeft wel een beste kater trouwens). heeft iemand hetzelfde? tips om toch in slaap te komen of moet ik iets anders gaan proberen? zoef zoef"
"Delirium zei: Een sleutelpuntje 15% en dan niet kunnen slapen? Het zit dan waarschijnlijk allemaal tussen oren. Gewoon gaan liggen, ogen sluiten en je hersenen zo sturen dat je gaat slapen. Klik om te vergroten... ook aan gedacht ja, maar in slaap vallen doe ik zowieso al moeilijk. @samputa: goeie tips, ga ik eens proberen"