Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsritalin anaal+nasaal

ritalin anaal+nasaal

22 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
n
netiLid
01-01-2024, 00:00
#1
iiiw :openmouth: buikpijn in mn aars

oogjes die niet focussen :confused:
n
netiLid
01-01-2024, 00:00
#2
Net een ritalin anaal ingebracht en een nasaal gesnoven... anaal ging prima, hij blijft netjes zitten, nasaal is best vies, kartonnig, stoffigerg fijn spul als je het crusht tussen twee lepels... ik word nu 5 minuten nadien een beetje vaag...

straks een zoo7 erachteraan... ik hou jullie op de hoogte
n
netiLid
01-01-2024, 00:00
#3
owww heerlijk, rust in mn hoofd....

relaksssss :mrgreen:

C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#4
Update eerst post mensen kijken toch wel.
Blijft beter overzicht.

Rust in hoofd is idd lekker :wink:
Die afbeelding er ook ff bij :P
n
netiLid
01-01-2024, 00:00
#5
ow maar het is toch veel relaxterom mn eigen stukjes te beantwoorden dan te updaten op te editten... best een lekker gevoel man, vanaf maandag krijg ik ritalin als medijn voorgeshreven, elke twee uur ff naar de wc en eentje inbrengen... is dat neti hemels...

mn vingers tintelen lekker, net of is elke vingertop een dickhead.... niet te geloven... wat wil een man nog meer

tja wat wil een man ngo meer... dr is zoveel wat ik ngo wil, niet dat ik veeleisend ben, maar iemand die voor me gaat en een kleine dat zou toch wel mooi zijn... das toch waar je het voor doet op deze wereld... samen gelukkig zijn en jezelf doorgeven op welke wijze dan ook...

liefde voor alles, liefde voor alles :hearteyes:
n
netiLid
01-01-2024, 00:00
#6
scheelt neti veel met mijn interieur, ik heb een strak en modern interieur, maar wel warm.. ik heb het juist zo strak omdat me dat voro rust zorgt in mn hoofd... t is nu nog wel vaak rommelig,maar ik hoop dat de ritalin straks voor rust gaat zorgen zodat ik lekker schema's kan maken en mn interieur op orde kan houden, mn hoofd leeg... rust

dat lijkt me zo lekkerman... de eerste keer dat ik ritalin slikte, nog voor ik het genot van speed he mogen ervaren... tsja, dast was heel emotionee... rust in mn hoofd, weten hoe andere mensen zich voelen... mij kunnen concentreren, op een ding richten, zonder een vol, bezig hoofd, met duizend en een gedachten

laatst bedacht ik mij waarom ik vaak de weg kwijt ben... als ik aan iets denk,dan denk ik aan zoveel dingen tegelijk die ermee gelieerd zijn... logisch dat je dan niet meer weet waar je mee bezig bent... ben ok erg beneiuwd of ik straks eenhobby ga vinden, nu zeg ik altijd, hobby's heb ik niet...ik vind teveeldingen leuk

tja, en zelf ben ik natuurlijk ook erg leuk :mrgreen:
n
netiLid
01-01-2024, 00:00
#7
mn hartje gaat nulekker pompen... pompen van liefde, de liefde moet er een keer uit bij mij, zit al zo lang op slot... helaas ben ik neti in de aanbieding, ben geen ramsj-goed... je zult dr wat voor metoen doen... maar dan heb je ook wat

:rolleyes: :hearteyes:
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#8
Origineel is het wel, de manier van inname. Maar ik denk dat je beter gewoon een goede lading naarbinnen moet snuiven. En dan als het uitwerkt ultra para worden. Is raar spul, ritalin. Ik heb een paar keer te weinig genomen en toen voelde ik me alleen maar heel erg opgefokt.
3
3970Lid
01-01-2024, 00:00
#9
:mrgreen: :wave:

Are we having fun ?! :wink:
d
demianLid
01-01-2024, 00:00
#10
Enesteene zei:
de eerste keer dat ik ritalin slikte, nog voor ik het genot van speed he mogen ervaren... tsja, dast was heel emotionee... rust in mn hoofd, weten hoe andere mensen zich voelen... mij kunnen concentreren, op een ding richten, zonder een vol, bezig hoofd, met duizend en een gedachten
Klik om te vergroten...

ik had net hetzelfde toen ik voor de eerste keer ritalin nam :) Ook zoiets van, wauw, dit is dus studeren
n
netiLid
01-01-2024, 00:00
#11
lekker he... gewoon een gefocust hoofd...
geen gedoe... :beer:

*knuffel voor de uitvinder* :hearteyes:
n
netiLid
01-01-2024, 00:00
#12
nou niet voor mij hoor... geef mij maar pep... smaakt ook beter :P :mrgreen:
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#13
Nou niet dan de mijne iig, deze wil je volgens mij ook liever niet in je reet hebben. Maar speed kan niks tegenop natuurlijk.
n
netiLid
01-01-2024, 00:00
#14
speed in mn hol, nee leiver wat anders

speed is voor het neusje :P ga t niet verknoeien ergens anders aan :mrgreen:
p
poeLid
01-01-2024, 00:00
#15
een genot, de eerste keer ritaline, hebbie eindelijk eens de tijd om rustig te wachten tot de vraag is afgelopen voordat je antwoord, en kan je maarzo over 1 ding tegelijk nadenken. en een film kijken totdattie is afgelopen
e
erwin krolLid
01-01-2024, 00:00
#16
Enesteene zei:
lekker he... gewoon een gefocust hoofd...
geen gedoe... :beer:
Klik om te vergroten...

als je dan zo gefocust bent, waarom staat dit live report dan in de categorie speed :mrgreen: ?
n
netiLid
01-01-2024, 00:00
#17
ach daar vond ik m wel tussenpassen, en met een gesnoven en geplugde pil ben je vet vaag :rolleyes: :mrgreen:
z
zoefdehaasLid
01-01-2024, 00:00
#18
leuk :)

hoe is het vergeleken met speed?

heb je al gestofzuigd? :grin:
n
netiLid
01-01-2024, 00:00
#19
gestofzuigd?

ehm, nee speed is vel relaxter... het was heel vies in de neus, erg stoffig ah hahaha :beer: ik snap je grapje... werd er vet vaag van... maar kon wel merken dat het veel en veel sterker was dan gewoon 2 pillen slikken... ging er goed hard op

maar keuze tussen dat en speed is snel beslist ten faveure van t laatste :P
i
ibra_is_imbaLid
01-01-2024, 00:00
#20
kan je via docter krijgen ..nee? speed, heeft me nooit echt , zo eenf lash gegeven of echt zo hyper actief zijn.. ben ik dan ook ad hd of zo iets lol

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."