Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsritalin anaal+nasaal

ritalin anaal+nasaal

22 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
n
netiLid
01-01-2024, 00:00
#1
wie weet, vul de test maar eens in op www.psyq.nl
p
pinheadlarryLid
01-01-2024, 00:00
#2
ik kreeg ritalin voorgeschreven van de dokter,,,moest er naar een tijdje 3 per dag,,,,werkte niet egt geweldig,,,,en slik ze tog liever,,,dan dat ik ze in mn reet moet dauwen,,
heb ongeveer een jaartje die troep geslikt,,ben er mee gestopt,,,maar als ik ze nu slik,,,2 tegelijk ofzow,,word ik alleen maar zweterig en giganties zenuwachtig,,,geen pretje,,
:wave:
p
pinheadlarryLid
01-01-2024, 00:00
#3
demian zei:
Enesteene zei:
de eerste keer dat ik ritalin slikte, nog voor ik het genot van speed he mogen ervaren... tsja, dast was heel emotionee... rust in mn hoofd, weten hoe andere mensen zich voelen... mij kunnen concentreren, op een ding richten, zonder een vol, bezig hoofd, met duizend en een gedachten
Klik om te vergroten...

ik had net hetzelfde toen ik voor de eerste keer ritalin nam :) Ook zoiets van, wauw, dit is dus studeren
Klik om te vergroten...

dat had ik ook voor de eerste paar x,,,vooral als je het op de juiste manier gebruikt,,,als je het echt wil laten werken,,,elke dag,,op de zlefde tijd,,,een ritalintje sliken,,,ik moest er 3 op een dag,,,het werkte,,maar kwam niet goed in het ritme,,, ( voor geschrefen door dokter :wink: )
maar heb gister voorde de eerste x speed ervaren,,maar dat voelde een stuk beter.
:wave:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."