#1
Ik heb nu al een paar keer speed geprobeerd maar telkens krijg ik echt een rotgevoel, alsof mijn lichaam het af wil stoten ofzo.. Ik word altijd een beetje misselijk, krijg een vreemd ongemakkelijk gevoel.. Het werkt bij mij ook niet echt heel erg oppeppend, iig niet echt in heel goed te merken mate.. Hoe komt dit?

) in me had zitten, speed was toen volgens mij de druppel.. Heb toen echt 8 uur liggen spacen, kon niks anders dan liggen en water drinken