Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsRaar, ongemakkelijk gevoel

Raar, ongemakkelijk gevoel

13 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
M
Mr. DecayLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik heb nu al een paar keer speed geprobeerd maar telkens krijg ik echt een rotgevoel, alsof mijn lichaam het af wil stoten ofzo.. Ik word altijd een beetje misselijk, krijg een vreemd ongemakkelijk gevoel.. Het werkt bij mij ook niet echt heel erg oppeppend, iig niet echt in heel goed te merken mate.. Hoe komt dit?
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#2
Heb je misschien AD(H)D? Speed werkt dan namelijk niet... Verder kan het gewoon zo zijn dat je het zelf niet echt wil en het toch wilt nemen ofzo. (soort placebo effect zeg maar)
n
netiLid
01-01-2024, 00:00
#3
mischien allergisch
S
SomaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Van speed krijg ik ook zo'n ongemakkelijk gevoel. Ik heb dan totaal geen zin om met mensen te praten of om zelfs te bewegen. Krijg er ook schuldgevoelens van enal. Maar als de speed uitgewerkt is, heb ik er geen last meer van :confused:. Dat is toch het tegengestelde van wat speed zou moeten geven?
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#5
Als die speed uit werkt krijg ik energie.
Met speed op denk ik dat ik kan slapen maar dat kan ik niet,dan is het bv.12u en dan lig ik tot 4u wakker en die tijd dat ik dan lig gaat erg snel (met mp3 @ hoofd).Wel kut want dan ben je rond 4u echt weer wakker en slapen is dan moeilijker.
M
Mr. DecayLid
01-01-2024, 00:00
#6
Heb geen adhd en ben ook niet allergisch, maar denk dat het meer aan mijn idee van speed ligt.. omdat ik zo vaak hoor dat het rommel is dat ik het eigenlijk niet wil maar toch nodig heb ofzo.... en dan krijg je dat denk ik, volgende keer maar vol positiviteit m'n lijntje wegwerken :)
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#7
van 30 % cafeine voel je je ook echt ongemakkelijk.

Stonie
n
nutsssLid
01-01-2024, 00:00
#8
Als je AD(H)D hebt heeft speed zelfs een 'onspannen' werking.

Doseren is het grote probleem bij speed. Je neemt snel te veel of juist te weinig voor het optimale effect. Dus zoiets zal het wel zijn denk ik... :smoke:
M
MindTravelerLid
01-01-2024, 00:00
#9
lysergine25 zei:
van 30 % cafeine voel je je ook echt ongemakkelijk.

Stonie
Klik om te vergroten...

Agree, ik dacht ook meteen aan cafeine. moeten ze mijn speed maar eens proberen mee te versnijden, ik zal ze hebben. vind het gewoon nep-energie, je wilt liefst ogen dichtdoen en gaan slapen maar dat lukt niet, zweten als een gek, rotgevoel (nerveus, vervelen etc.), spastische trekjes (zoals been-tikken enzo)... als dit allemaal herkenbaar is dan heb je cafeine gesnoven.

(ter controle kun je altijd je mannelijke voortplantingsorgaan checken. als je even schrikt van wat je ziet dan lijkt het er meer op :wink: )
S
SnuifdoosLid
01-01-2024, 00:00
#10
Hoe neem je het? Als je snuift, probeer het dan eens in een bommetje te slikken, dat wil wel eens heftiger werken. Als je van een bommetje van 0,3g niets voelt, heb je klotepep, adhd, of iets waar ik nog nooit van gehoord heb =)
M
Mr. DecayLid
01-01-2024, 00:00
#11
Nou ik snuif het vaak gewoon maar heb ook al eens een bommetje maar dat was al helemaal geen succes omdat ik toen al mdma,alcohol,jonko en absinth(per ongeluk :rolleyes: ) in me had zitten, speed was toen volgens mij de druppel.. Heb toen echt 8 uur liggen spacen, kon niks anders dan liggen en water drinken :openmouth: was wel chill verder, haha daarna relaxt in een meer gezwommen, maar denk echt dat het aan mijn instelling ligt ofzo, zal wel tekst schrijven over hoe het de volgende keer is gegaan..
A
AntondebeukerLid
01-01-2024, 00:00
#12
lysergine25 zei:
van 30 % cafeine voel je je ook echt ongemakkelijk.

Stonie
Klik om te vergroten...


Klopt helemaal. Helaas vinden heel veel dealers het blijkbaar nog steeds
nodig om goeie dope te verzieken met cafeine. :angry:
Hartkloppingen, gevoelens van angst en onrust, spierpijn/kramp, en zeker geen toffe avond/nacht.
Het probleem is dat de speed de werking van de cafeine vele malen versterkt, waardoor je dus het effect krijg van 10 koppen koffie op een nuchtere maag. En als je, zoals ikzelf bijv. vrijwel nooit koffie of cola drinkt komt dat behoorlijk hard aan.
Dus, heren dealers, optiefen met je koffie. Als je dan toch moet versnijden, glucose (suiker) is een prima alternatief, is vast nog goedkoper ook.
M
MrStreepLid
01-01-2024, 00:00
#13
Doe een Test!!!

Je zou een drugstest kunnen doen.

Maar bij Speed is het ook zo dat je humeur of gemoedstoestand een rol speelt!!

Als je bij je zelf of met vrienden de gedachte hebt van: Strakjes RELAXED een lijntje snuiven. Dus je bent al relaxed of ontspannen. Dan als je Speed gebruikt, het effect ook minder, ket komt minder hard aan.

Als je opgefokt bent en je heb vergelijkbare gedachten, dan zal het effect ook vele male harder en heftiger opkomen.

Probeer dit maar eens.
P
PhreakingoutLid
01-01-2024, 00:00
#14
Als het voelt alsof je ong. 8 blikjes Energie drank achterover hebt geslagen zit er inderdaad veel te veel caffeine doorheen. Wat meer mensen zeiden geeft dit inderdaad een ongemakkelijk gevoel en wil je er zo snel mogelijk van af.

Met goede Speed heb je dit niet!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."