Voor de volgende keer nog een beetje pep bewaren zodat je mensen ernaar durft te vragen (Sorry flauw ik weet het :P)
En je kan best alleen naar een feestje... doe ik ook wel eens :P Als er lekkere muziek komt hoezo niet? Naja ik ben ook wel een beetje raar
Verder gewoon goed kijken welke lui een beetje strak staan ofzo
En dealen en vragen naar dealers is verboden op dit forum
#4
Omdat ik nie goed ben in op mense afstappe,
Of k moet wat gedronke hebben Heb ik nergens mea problemen mee Maar dan pakt het ook niet zo goed uit
Anyway Bedankt K probeer ut wel een keer :P , ooit een keer, in de verre toekomst as ik het lef heb om op mense af te stappe xD
#5
Zo moeilijk is het niet, ze mogen je of niet maar dan ligt het probleem bij hen zolang je geen vage opmerkingen gemaakt hebt
En je moet je eigenlijk bedenken dat je het nuchter net zo goed zou kunnen als je zou willen... denk dat je dan ook een beter indruk maakt dan als je helemaal van de wereld af bent door wat dan ook
#6
Haha,
Oke k probeer ut wel eens dan :P er hangt trouwes bij ons altijd wel een groep gebruikers rond in het centrum ik zou daar ook eens op kunne afstappe, Maar dat zijn dan weer allemaal kerels die drie koppe groter zijn dus dat doe ik denk ik ook nie ...
en er is nog een meisje van wie ik de wiet krijgt, Ik weet heel toevallig dat zij snuift meot ik het eens bij haar proberen of wat??
Alwea bedankt trouwes:P Mag jou wel
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.