#1
Supervlieg zei:Of vraag het aan de postbode.. In Heemskerk wil het nog wel eens lukken heb ik van horen zeggen![]()
Supervlieg zei:Of vraag het aan de postbode.. In Heemskerk wil het nog wel eens lukken heb ik van horen zeggen![]()
Jah iddPikachu zei:T is wel grappig dat de helft van de mensen die staan te wachten voor het hokje om te kunnen schijten niet eens gaan zitten als ze eenmaal binnen zijn :P
Cliffo333 zei:Hee mense:P
K ben nieuw hier, Maar goed, Ik gebruik wel eens speed.
Niet vaak, misschien 2 tot 4 x in de maand, Maar k heb er nu eigenlijk tog wel weer zin in xD Alleen de kerel van wie ik het kreeg heb ik nu rusie mee en ik weet eig nie zo goed hoe ik het nu moet aanpakke
K ben best verlegen en stap niet snel op mensen af en die jongen was echt de enige die ik ken die gebruikte
Tips??

Cliffo333 zei:Whaha xD
ik heb heel toevallig vanavond zon feest k zal wel eens kijken dan
Thanx hea?:P
Cliffo333 zei:Jah![]()
Ben heel trots op mezelf:P
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."