#1
Thanx xD

(Sorry flauw ik weet het :P)
Heb ik nergens mea problemen mee Cliffo333 zei:Omdat ik nie goed ben in op mense afstappe,
Of k moet wat gedronke hebbenHeb ik nergens mea problemen mee
Maar dan pakt het ook niet zo goed uit
![]()
Anyway BedanktK probeer ut wel een keer :P , ooit een keer, in de verre toekomst as ik het lef heb om op mense af te stappe xD
Safire zei:Vraag het idd gewoon aan dat meisjeEn als zij je niet kan helpen, stap dan gewoon op die groep af. Nee heb je, ja kun je krijgen.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."