Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumshele nacht wakker zijn van een sleutelpuntje...

hele nacht wakker zijn van een sleutelpuntje...

10 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#1
gewoon niet gaan slapen, slapen kan altijd nog
z
zoefdehaasLid
01-01-2024, 00:00
#2
hallo allemaal,

ik heb sinds kort wat speed gehaald om te proberen. ik heb het laten testen, 15%, de helft caffeine, dus nogal een tegenvallertje. wat blijkt dus, van een sleutelpuntje blijf ik gewoon een nacht wakker, bommetje of snuiven, maakt niet uit. en ik neem al zo weinig dat ik nauwelijks effect voel (ik wil me vooral wat beter kunnen focussen).

het is toch niet normaal dat je 16 uur na een klein beetje zwakke speed nog steeds niet kan slapen? tot nu toe heb ik dat dus elke keer gehad...

een jointje roken is niet echt een optie voor mij, een biertje helpt ook niet (geeft wel een beste kater trouwens). heeft iemand hetzelfde? tips om toch in slaap te komen of moet ik iets anders gaan proberen?

zoef zoef
s
samputaLid
01-01-2024, 00:00
#3
5-HTP of Valeriaan wil bij mij nog wel eens helpen om rustiger te worden.
D
DeliriumLid
01-01-2024, 00:00
#4
Een sleutelpuntje 15% en dan niet kunnen slapen? Het zit dan waarschijnlijk allemaal tussen oren. Gewoon gaan liggen, ogen sluiten en je hersenen zo sturen dat je gaat slapen.
d
dutch-lycanLid
01-01-2024, 00:00
#5
slapen doen we al als we dood zijn dus wrom slapen
z
zoefdehaasLid
01-01-2024, 00:00
#6
Delirium zei:
Een sleutelpuntje 15% en dan niet kunnen slapen? Het zit dan waarschijnlijk allemaal tussen oren. Gewoon gaan liggen, ogen sluiten en je hersenen zo sturen dat je gaat slapen.
Klik om te vergroten...

ook aan gedacht ja, maar in slaap vallen doe ik zowieso al moeilijk.

@samputa: goeie tips, ga ik eens proberen
S
SupervliegLid
01-01-2024, 00:00
#7
Delirium zei:
Een sleutelpuntje 15% en dan niet kunnen slapen? Het zit dan waarschijnlijk allemaal tussen oren.
Klik om te vergroten...
Haha leer mij dat eens :grin:
a
alberthoffmanLid
01-01-2024, 00:00
#8
slapen is voor mietjes :wink:
B
BlackoutLid
01-01-2024, 00:00
#9
Slaappillen bij de etos halen. Werkt perfect. Binnen 15 mins ben je in een diepe slaap :grin: En de volgende ochtend perfect opstaan...
A
AntondebeukerLid
01-01-2024, 00:00
#10
Drink je normaal veel koffie of red bull?
Zoniet moet je de cafeine ook niet onderschatten hoor, ik heb met cafeine vaak meer moeite om in slaap te komen dan met goeie (zuivere) pep, raar maar waar.
Verschil is dat je met pep helemaal niet wilt slapen, caffeine is een veel irritanter soort wakkerzijn vind ik, nergens zin meer in maar klaarwakker.
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#11
Antondebeuker zei:
Drink je normaal veel koffie of red bull?
Zoniet moet je de cafeine ook niet onderschatten hoor, ik heb met cafeine vaak meer moeite om in slaap te komen dan met goeie (zuivere) pep, raar maar waar.
Verschil is dat je met pep helemaal niet wilt slapen, caffeine is een veel irritanter soort wakkerzijn vind ik, nergens zin meer in maar klaarwakker.
Klik om te vergroten...

Inderdaad, daar dacht ik ook al aan, ikzelf ben erg gevoelig voor caffeine, na 1 of 2 koppen koffie voel ik me al niet meer zo fijn, dat aangeeft dat het te veel is, ben ook echt 'strak'na koffie en kan echt heel lang erna pas slapen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."