#1
gewoon niet gaan slapen, slapen kan altijd nog
Delirium zei:Een sleutelpuntje 15% en dan niet kunnen slapen? Het zit dan waarschijnlijk allemaal tussen oren. Gewoon gaan liggen, ogen sluiten en je hersenen zo sturen dat je gaat slapen.
Haha leer mij dat eensDelirium zei:Een sleutelpuntje 15% en dan niet kunnen slapen? Het zit dan waarschijnlijk allemaal tussen oren.
Antondebeuker zei:Drink je normaal veel koffie of red bull?
Zoniet moet je de cafeine ook niet onderschatten hoor, ik heb met cafeine vaak meer moeite om in slaap te komen dan met goeie (zuivere) pep, raar maar waar.
Verschil is dat je met pep helemaal niet wilt slapen, caffeine is een veel irritanter soort wakkerzijn vind ik, nergens zin meer in maar klaarwakker.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."