Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVan nat naar droog

Van nat naar droog

30 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
z
zaagmansLid
01-01-2024, 00:00
#1
DjTrips zei:
Wel,

je hebt de pasta,
de pasta wordt droog, een deel van de amfetamines staan op punt te verdampen,
je gooit er wat nietschadelijk poederdoorheen, dit absorbeerd deze amfetamines ( hoe goed hangt af van de stof )
doe wel niet te veel nonpeppoeder dat je je pep ni verfuckt
zo heb je meer massas van uw pasta en nog goeie pep :wink:
en terwijl je da andere ding erbij gooit hakken en hakken
Klik om te vergroten...

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA, geweldig vezonnen weer.
1
123spacerLid
01-01-2024, 00:00
#2
Yo,
Ik had een vraagje, ik kan hier nu goeie pep kopen, maar het is wel natte (pastaachtig), en hij weegt deze volges mij ook nat.
Nou is mijn vraag of er iemand weet als je natte pep gaat zitten hakken tot ie droog genoeg is dat hij niet meer aan elkaar plakt en weer soort bolletje vormt, of het dan veel scheelt in gewicht? In een paar gram. Houd ik van 10 gram dan bijv. nog maar 8gram gebruikersklaar over?

later
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#3
Dat lijkt me wel een goede schatting ja.
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#4
5 gram is nog nauwkeuriger
D
DjTripsLid
01-01-2024, 00:00
#5
beste is nog eens het gewicht van een andere stof erdoor gooien, messchien een stof die de amfetaminen die vrijkomen absordbeerd, zo behoud je nog een 10g ongeveer die ook vol zit met amfetaminen, zo heb je minder verlies en meer pep,

maar dit oefen/probeer je best 1st paar keer met kleine hoeveelheden
n
netiLid
01-01-2024, 00:00
#6
leg es uit... vat t nie :confused:
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#7
:wave:
D
DjTripsLid
01-01-2024, 00:00
#8
Wel,

je hebt de pasta,
de pasta wordt droog, een deel van de amfetamines staan op punt te verdampen,
je gooit er wat nietschadelijk poederdoorheen, dit absorbeerd deze amfetamines ( hoe goed hangt af van de stof )
doe wel niet te veel nonpeppoeder dat je je pep ni verfuckt
zo heb je meer massas van uw pasta en nog goeie pep :wink:
en terwijl je da andere ding erbij gooit hakken en hakken
m
mattskovicLid
01-01-2024, 00:00
#9
en over welke amfetamine absorberen stof hebben we het ? ik heb er wel oren naar :grin:
D
DonnieDark0Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Ja dat klinkt inderdaad wel sexy, mits er zo'n stof bestaat waar makkelijk aan te komen is. :confused:

Roept u maar:
1
123spacerLid
01-01-2024, 00:00
#11
haha idd nou maak je ons benieuwt :smoke:
of is dat het geheim van het vak? haha
S
SupervliegLid
01-01-2024, 00:00
#12
bij coke gebruiken ze toch manitol om te versnijden.. niet dat ik een kenner ben hoor :mrgreen:
P
PhreakingoutLid
01-01-2024, 00:00
#13
Manitol idd?
d
dka983392hsadjkxapopsxaLid
01-01-2024, 00:00
#14
Of inositol..
D
DonnieDark0Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Supervlieg zei:
bij coke gebruiken ze toch manitol om te versnijden.. niet dat ik een kenner ben hoor :mrgreen:
Klik om te vergroten...

Klopt, maar het gaat hier niet om versnijden, zodat het meer lijkt. Het gaat om een stof die je bij het drogen van je pep kan gebruiken. Deze neemt dan de pep op die normaal vervliegt (verdampt) bij het drogen.

Ik denk alleen dat het niet mogelijk is.

Accepteer maar gewoon dat er wat verdwijnt bij het drogen, lekker boeiend ook :smoke:
A
AntondebeukerLid
01-01-2024, 00:00
#16
Poedersuiker.
Klinkt raar, maar het werkt echt, suiker neemt het vocht op en heeft verder geen invloed op de werking van de pep.
Ook handig als je naar een feest wat in een bullit wil doen en je hebt weinig tijd, ff wat poedersuiker erop en hakken, en je hebt droog poeder.
Krijg je ook nog wat kalorietjes binnen :smoke:
Laat wel eerst het meeste vocht eruit dampen, die oplosmiddelen zijn niet echt gezond.
Ik had afgelopen zomer 25 gr. gekocht, ook behoorlijk nat, daar bleef na verdampen krap 17 van over.. :(
Gelukkig was het wel hele goeie :P
Succes!
D
DreamWeaverLid
01-01-2024, 00:00
#17
Wat lult iedereen over verdampende amfetamine? Als je pasta droogt dan verdampt een hoop rotzooi die je echt niet in je neus wil hebben, de amfeta zelf verdampt zomaar niet.
Accepteer het gewoon dat je 'n derde van je spul verliest, junk :P
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#18
versnijden van speed ... daar zouden zo standaard de doodstraf op moeten uitreiken ...

met of zonder goede bedoelingen.

sommige verdampt heel veel die moet je vermijden.
Koop droge ballen en je zit al een stuk beter.

:mrgreen:
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#19
duidelijke taal! :smoke:
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#20
het zijn de oplosmiddelen die verdampen ja geen pep.

Stonie

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."