#1
Kan je wel zeggen dat al je drugs in rook opgegaan is ![:grin:]()
lysergine25 zei:versnijden van speed ... daar zouden zo standaard de doodstraf op moeten uitreiken ...
![]()
DreamWeaver zei:Wat lult iedereen over verdampende amfetamine? Als je pasta droogt dan verdampt een hoop rotzooi die je echt niet in je neus wil hebben, de amfeta zelf verdampt zomaar niet.
Accepteer het gewoon dat je 'n derde van je spul verliest, junk :P

DjTrips zei:beste is nog eens het gewicht van een andere stof erdoor gooien, messchien een stof die de amfetaminen die vrijkomen absordbeerd, zo behoud je nog een 10g ongeveer die ook vol zit met amfetaminen, zo heb je minder verlies en meer pep,
maar dit oefen/probeer je best 1st paar keer met kleine hoeveelheden
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."