Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVan nat naar droog

Van nat naar droog

30 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
S
SupervliegLid
01-01-2024, 00:00
#1
Kan je wel zeggen dat al je drugs in rook opgegaan is :grin:
M
MrStreepLid
01-01-2024, 00:00
#2
vervolg van Nat naar Droog!!

Je kan Pep met diverse andere peoders versnijden, die ook een oppeppende werking hebben.

Vaak worden suikers als mannitol en inositol gebruikt voor amfetamine en cocaine, maar ook voor heroïne, en cafeïne wordt ook vaak voor stimulerende middelen als cocaïne en amfetamine gebruikt omdat het zelf ook stimulerend is.

Zorg wel dat het allemaal in verhouding is!!!! Meestal gebuik ik de verhouding 1:3 of 1:5
M
MrStreepLid
01-01-2024, 00:00
#3
Van Nat naar Droog!!

Je hebt ongeveer 20% verlies als je het laat drogen! Maar je kwaliteit gaat achteruit.
Als je bv natte pep gebruikt krijg je een heel ander gevoelseffect dan bij droge pep.

Als je pep DROOG is en je wilt hem vochtig hebben, in een zakje zo weing mogelijk zuurstof. Je legt het zakje in een bakje met een deksel zodat je hem kunt afsluiten, bv een blikken sigarendoosje ofzoiets (maakt niet zo heel veel uit), daarna in de vriezer ermee en je zult zie naa een aantal uren is je pep weer vochtig.

Laterzz MrWitte
D
DreamWeaverLid
01-01-2024, 00:00
#4
lysergine25 zei:
versnijden van speed ... daar zouden zo standaard de doodstraf op moeten uitreiken ...


:mrgreen:
Klik om te vergroten...
e
erwin krolLid
01-01-2024, 00:00
#5
DreamWeaver zei:
Wat lult iedereen over verdampende amfetamine? Als je pasta droogt dan verdampt een hoop rotzooi die je echt niet in je neus wil hebben, de amfeta zelf verdampt zomaar niet.
Accepteer het gewoon dat je 'n derde van je spul verliest, junk :P
Klik om te vergroten...

Yup, je verliest loos gewicht.
s
speedy13Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Eeeyz... ik had al een half jaar niks meer gebruikt... maar nu heb ik dus weer wat wete te regelen.. alleen deze keer was het dus een beetje vochtig en voor mijn gevoel werkt het echt minder goed... heeft dat daarmee te maken?? Zo ja... hoe droog ik het t beste??
N
NeptunusLid
01-01-2024, 00:00
#7
Je moet geen natte pep hakken...laten drogen op een schoteltje een dag of wat...it's as simpel as that.
s
speedy13Lid
01-01-2024, 00:00
#8
whahaha jaah das wel makkelijker gezegd dan gedaan... kwoon dus nog bij mn ouders... en mijn moeder is zo'n opruimtype... dus als ik dat ergens neerzet... vind ze het...
1
123spacerLid
01-01-2024, 00:00
#9
je hoeft het niet perse een dag te laten staan.
Ik leg het meestal gewoon op een spiegeltje ofzo en dan met pasje goed hakken, alles wat verspreiden, dan steeds lijntjes blijven leggen en de korreltjes doorhakken. Word je pep vanzelf droog als je dit 10min blijft doen :smoke:
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#10
Van nat naar droog, had ik vannacht tijdens de seks opeens met mijn poesje ook. Heb ik ook wel vaker met speed op en ik vind dat nou echt (mijn) KUT! Jezus, wat ben ik flauw zeg........Het is zo denk ik tijd om naar bed te gaan :P
z
zaagmansLid
01-01-2024, 00:00
#11
DjTrips zei:
beste is nog eens het gewicht van een andere stof erdoor gooien, messchien een stof die de amfetaminen die vrijkomen absordbeerd, zo behoud je nog een 10g ongeveer die ook vol zit met amfetaminen, zo heb je minder verlies en meer pep,

maar dit oefen/probeer je best 1st paar keer met kleine hoeveelheden
Klik om te vergroten...

HAHAHAHAHa, wat een dom antwoord weer

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."