Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums1e keer speed.

1e keer speed.

16 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
I
IsinLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik wil is een keer speed gebruiken, te beginnen met een klein sleutelpuntje, te veel nemen wil ik zeker niet. Ik heb alleen een vraag, en dat is, hoe lang zal ik de werking (ongeveer) van een klein sleutelpuntje voelen? Alvast bedankt!
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#2
Je eerste keer en dan zo weinig ga je waarschijnlijk niet merken.
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#3
Vol sleutelpuntje,eerste keer voel je weldegelijk met een beetje kwaliteitspep.

Maarja neem gewoon klein lijntje.
3
3970Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik ben geen snuiver, maar meer een bommetjesman...ik vul gewoon mijn capsules, met 50 en 100 mg, en dan is het lekker makkelijk doseren. Effecten zouden zo'n 6-8 uur moeten aanhouden.

Veel plezier!!

Hemi
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#5
^ Ehhhhh :confused: Teveel houd in: Helemaal niet meer stil kunnen zitten. Gedachtes die maar blijven komen en gaan zonder er echt overna te kunnen denken en niet te vergeten paranoia :confused:
r
richie87Lid
01-01-2024, 00:00
#6
kun je beter zelf ondervinden....verschilt per persoon...alleen 1 sleutelpuntje is wel weinig hoor.... na tijdje moet je eigenlijk wel beetje bijnemen anders is de pret snel over :smoke:
l
lucifer in the skyLid
01-01-2024, 00:00
#7
men eerste keer een half lijntje gedaan, en het was zeer leuk voor max een uur. dus je kunt beter ineens meer pakken. te veel kan nooit geen kwaad met speed. alle zo denk ik er toch over.
l
lucifer in the skyLid
01-01-2024, 00:00
#8
bwa zo doe ik het nu eenmaal. heb er geen last mee :)
J
Jack The DipperLid
01-01-2024, 00:00
#9
lucifer in the sky zei:
te veel kan nooit geen kwaad met speed. alle zo denk ik er toch over.
Klik om te vergroten...
inderdaad! dus doe maar voorzichtig en neem gewoon een klein lijntje en ga wat leuks doen, je merkt vanzelf hoe het bij je werkt.

ik neem er nog een :mrgreen:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#10
Jack The Dipper zei:
lucifer in the sky zei:
te veel kan nooit geen kwaad met speed. alle zo denk ik er toch over.
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...
Inderdaad een hele mooie ja. Ontkenning+ontkenning=bevestiging. Voorzichtig dus, meer kan altijd nog.
e
esmeeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ja, precies.... te hard gaan van speed is een slechte zaak vind ik.....
S
SpylacopaLid
01-01-2024, 00:00
#12
een klein sleutelpuntje merk je niet eens haha.

begin met een lijn van +- halve gram.

daarna gewoon de werking zijn gang laten gaan en veel bier drinken voor de top-werking.



medemogelijkgemaaktdoor eenervarengebruiker
D
Detroit303Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik ga even TS topic uitbuiten.
Ik ga 1 van de weken eens speed proberen samen met 4 vrienden.
Hoeveel zou ik aanschaffen? Zou een gram genoeg zijn om een avondje plezier te hebben? We gaat het doen tijdens het feesten.
Niet dat ik te gierig ben om meer te kopen ( 1 gram kost hier 8 euro), maar het is de bedoeling dat het na die avond op is.

btw: bommetje of lijnen, wat is het leukst volgens jullie?
M
MaikelkLid
01-01-2024, 00:00
#14
eerste keer voor iedereen, dan heb je mooi genoeg aan 1 gram denk ik. Misschien zelfs over.

Eerste keer zou ik gaan voor een bommetje, komt over het algemeen rustig op en gaat langer door.
Ook is de eerste keer snuiven niet zo prettig (vond ik dan). Na een tijdje word snuiven een stuk leuker... en is het hele snuiven zelf even verslaven als de speed zelf :P
F
FreezingLid
01-01-2024, 00:00
#15
Heb afgelopen dinsdag voor t eerst, en ook laatst speed gehad ( in totaal 2x.. ) 1e keer beetje te weinig, maar voelde t wel. en 2e keer n stuk meer en toen ging ik fitnessen hahaa, mn hartslag was rond de 180 :P
D
Detroit303Lid
01-01-2024, 00:00
#16
k, thx!
e
esmeeLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik zou wel oppassen met hoeveel je in een bommetje doet..... Als je erbij gaat snuiven of later nog een bommetje kan dat weleens te hard vallen.... Heb ik zelf weleens gehad. Ben vier uur lang bezig geweest om mezelf onder controle te houden, om niet toe te geven aan hoe hard ik ineens ging... Ik vind dat speed met vlagen op kan komen..... het ene moment denk je "ik voel niks meer" en wil je nog wat nemen. Net als je nieuwe wilt nemen BOEM!!! komt ie dan he...
Had ik ook zeker toen ik nog weleens een weekend door ging op de speed :smilingimp:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."