Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHangen hier nog 'oudere jongeren' omgeving Den Haag?

Hangen hier nog 'oudere jongeren' omgeving Den Haag?

28 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
I
IgNor BeamLid
01-01-2024, 00:00
#1
Iemand mijn inschrijfformulier gevonden?

Kan het hier nergens meer vinden, en mijn eiland is toch niet eens zo groot

;o)

ignor
I
IgNor BeamLid
01-01-2024, 00:00
#2
btw... ik zit een beetje te peinzen....

een mini meeting, is dat niet een ultra kleine mini meeting...

zo eentje van:

"hallo, hi alles wel?"
-"Ja hoor, leuk je hier eens te zien, nou dag"...

of moet ik een ontmoeting van oude hippies zien plaatsvinden in een geparkeerde mini ergens voor een koffiesjop aan het strand? (mag je der nog roken?)

Wat wordt er eigenlijk gemeten?

Soms he,
zo gecompliceerd

IgNor
D
DreamcatcherLid
01-01-2024, 00:00
#3
oke fair enough :rolleyes: je moet ervoor zorgen dat ze je stoute schoenen goed zien he :beer:
F
Fat Freddy's catLid
01-01-2024, 00:00
#4
niks zieliger dan iemand van 40+ aan de speed :rolleyes:
D
DreamcatcherLid
01-01-2024, 00:00
#5
26 jaar, schilderswijk, momenteel gestopt met blowe en ff aan de kk zooi :smoke:
M
Mistress_JDLid
01-01-2024, 00:00
#6
Hai,
Ik ben hier maar eens een kijkje komen nemen, nu ik weer eens een speed-fase heb. Ik ben inmiddels 39 en heb vanaf mijn 20-ste ongeveer verschillende recreatieve drugs gebruikt (wiet, xtc, speed, lsd, dmt). Soms in vlagen wat meer en soms een hele tijd niet. Maar ik blijf het erg leuk vinden allemaal.
Heel grappig om soort van 'gesettled' te zijn en dan toch af en toe lekker uit je bol. Sommige mensen om me heen of op mijn werk moesten eens weten, hahahahaha :sunglasses:
Nu zie ik hier veel jongeren en vroeg ik me af of er nog meer 'oudere jongeren' als ik zijn die nog steeds op een leuke manier af en toe van drugs genieten, voor de leuk. Nog ouwe snelle hippies hier??
Grtz Mistress_JD
S
SupervliegLid
01-01-2024, 00:00
#7
Er zijn er hier genoeg. :mrgreen:
I
IgNor BeamLid
01-01-2024, 00:00
#8
Hier Leiden, (eh omstreek)

Alternatieve man van 42 jr, zelfde verhaal als jij, alleen niet zo gesetteld, in de zin van huissie boompje beessie vrees ik ;o)

Nu klein jaartje weer alleen blowend tot de volgende, zoals jij hem noemt speedfase.

Blijft voor mij wel steeds weer een stap terug in de tijd ergens
Op zoek naar de stoute dingen die je vroeger deed...

IgNor
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Je bent echt niet alleen .....


:hearteyes: genoeg antiqair hier ....

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."