#1
Hai,
Ik ben hier maar eens een kijkje komen nemen, nu ik weer eens een speed-fase heb. Ik ben inmiddels 39 en heb vanaf mijn 20-ste ongeveer verschillende recreatieve drugs gebruikt (wiet, xtc, speed, lsd, dmt). Soms in vlagen wat meer en soms een hele tijd niet. Maar ik blijf het erg leuk vinden allemaal.
Heel grappig om soort van 'gesettled' te zijn en dan toch af en toe lekker uit je bol. Sommige mensen om me heen of op mijn werk moesten eens weten, hahahahaha
Nu zie ik hier veel jongeren en vroeg ik me af of er nog meer 'oudere jongeren' als ik zijn die nog steeds op een leuke manier af en toe van drugs genieten, voor de leuk. Nog ouwe snelle hippies hier??
Grtz Mistress_JD
Ik ben hier maar eens een kijkje komen nemen, nu ik weer eens een speed-fase heb. Ik ben inmiddels 39 en heb vanaf mijn 20-ste ongeveer verschillende recreatieve drugs gebruikt (wiet, xtc, speed, lsd, dmt). Soms in vlagen wat meer en soms een hele tijd niet. Maar ik blijf het erg leuk vinden allemaal.
Heel grappig om soort van 'gesettled' te zijn en dan toch af en toe lekker uit je bol. Sommige mensen om me heen of op mijn werk moesten eens weten, hahahahaha
Nu zie ik hier veel jongeren en vroeg ik me af of er nog meer 'oudere jongeren' als ik zijn die nog steeds op een leuke manier af en toe van drugs genieten, voor de leuk. Nog ouwe snelle hippies hier??
Grtz Mistress_JD

