Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSpeed helpt bij leren?

Speed helpt bij leren?

28 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
0
033AmnesiaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Sup peeps. Ben nieuw hier, ik ben 033 Amnesia, 16 y/o. Done alcohol,tabac,weed,hasj,coke,XTC. (nog geen pep/speed ervaring dus.) Ik lees over speed dat je er actief van word, en zin krijgt veel actie te ondernemen. Ook dingen waar je normala helemaal geen zin in hebt, zoals klussen in de tuin (gaf diegene als voorbeeld)

Hmm.. zou ik door speed (als ik me er ook echt aan toezet en niet denk: fock school ik ga chillen) beter kunnen leren?

peace :stoned:
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#2
Amersfoort :P

Ik doe wel soms XTC ja... maar dealen op het forum is verboden.
En sowieso wacht je beter even tot je 18+ bent :beer:

Ook met pep trouwens :wink:

Maargoed, ben je al telaat mee zo te zien :P
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#3
033 ftw!! Als je Amersfoort, Leusden of Woudenberg bedoelt tenminste :beer:

En verder krijg je misschien wel zin in leren, maar je gaat jezelf wel overschatten waardoor je misschien denkt dat je het kunt terweil je het nog toch niet helemaal goed kent.

:wave:
0
033AmnesiaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Hehe ja ik woon in Leusden! En jij? Dan heb ik denk ik al gelijk een vraag voor je.. gebruik je ook XTC?
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#5
033Amnesia zei:
Sup peeps. Ben nieuw hier, ik ben 033 Amnesia, 16 y/o. Done alcohol,tabac,weed,hasj,coke,XTC. (nog geen pep/speed ervaring dus.) Ik lees over speed dat je er actief van word, en zin krijgt veel actie te ondernemen. Ook dingen waar je normala helemaal geen zin in hebt, zoals klussen in de tuin (gaf diegene als voorbeeld)

Hmm.. zou ik door speed (als ik me er ook echt aan toezet en niet denk: fock school ik ga chillen) beter kunnen leren?

peace :stoned:
Klik om te vergroten...

Het zal vast en zeker helpen, maar speed is gore troep die je niet te veel moet gebruiken. Veel mensen beginnen met alleen op parties eens in de maand ofzo en eindigen thuis dagen achtereen wakker waar ze dan achter hun PCtje op DF zitten spammen en met andere pep addicts zitten te msnen. Beter gebruik je het zowieso nooit thuis als je verslaving wil voorkomen, en al helemaal niet voor dat soort dagelijkse bezigheden.
D
DioneLid
01-01-2024, 00:00
#6
Begin er niet aan! Op dat moment denk je dat je beter kunt leren, maar in werkelijkheid sla je veel minder op dan nuchter. Daarbij komt nog dat speed vrij verslavend is en als je al begint met het te gebruiken voor dit soort doeleinden dan is de kans ook veel groter dat je het voor andere dagelijkse dingen gaat gebruiken. Je kunt best af en toe speed gebruiken, maar gebruik het dan gewoon op dezelfde manier als xtc: als party drug.
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#7
^ Had het niet beter kunnen zeggen :mrgreen:

@Wacky en Safire is dat dus...
S
SolidiusLid
01-01-2024, 00:00
#8
@ 033Amnesia: Amfetamines werken in ZEER LAGE hoeveelheden concentratieverhogend. Als je het voor studie doeleinden wilt gaan gebruiken neem dan in ieder geval nooit meer dan 50mg.

Veel succes!
0
033AmnesiaLid
01-01-2024, 00:00
#9
Okok thanks voor de info.

En ik snap dat je hier niet mag dealen.
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#10
Als het je eerste keer is kan het ook wel minder... gewoon een sleutelpuntje dan ofzo. Maar toch blijft mijn advies: Nee :mrgreen:
E
EndymionLid
01-01-2024, 00:00
#11
Wacky zei:
Het zal vast en zeker helpen, maar speed is gore troep
Klik om te vergroten...

Is of vindt jij? Of wat jij ervan vind is ook zo?
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#12
Naja troep is het sowieso... tis sowieso slecht voor je lichaam :beer: Goor kan ik het alleen niet noemen :mrgreen:
D
DioneLid
01-01-2024, 00:00
#13
Endymion zei:
Wacky zei:
Het zal vast en zeker helpen, maar speed is gore troep
Klik om te vergroten...

Is of vindt jij? Of wat jij ervan vind is ook zo?
Klik om te vergroten...

Is :P Je kunt het lekker vinden, maar het is absoluut rotzooi.
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#14
Juist, het is gore troep, en ik gebruik het zelf ook af en toe. Ik vind het ook lekkere gore troep.
N
NorthawkeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Endymion zei:
Wacky zei:
Het zal vast en zeker helpen, maar speed is gore troep
Klik om te vergroten...

Is of vindt jij? Of wat jij ervan vind is ook zo?
Klik om te vergroten...

Da's niet een kwestie van vinden; dat is gewoon zo. De meeste mensen die wel 'ns speed gebruikt hebben, zullen je dat ook vertellen. :tongueout:

Anyway, zoals Solidius zei, alleen in hele lage dosissen helpt het. Bij meer denk je dat je beter leert, maar er blijft in feite veel minder hangen.
E
EndymionLid
01-01-2024, 00:00
#16
Northawke zei:
Endymion zei:
Wacky zei:
Het zal vast en zeker helpen, maar speed is gore troep
Klik om te vergroten...

Is of vindt jij? Of wat jij ervan vind is ook zo?
Klik om te vergroten...

Da's niet een kwestie van vinden; dat is gewoon zo. De meeste mensen die wel 'ns speed gebruikt hebben, zullen je dat ook vertellen. :tongueout:

Anyway, zoals Solidius zei, alleen in hele lage dosissen helpt het. Bij meer denk je dat je beter leert, maar er blijft in feite veel minder hangen.
Klik om te vergroten...

Beetje zinloze discussie he. Ik zei het alleen maar om aan te geven dat over smaak niet te twisten valt. De een vind het lekker, de ander vind het gore troep.

Nu weer ontoppic.
Ik kan prima leren hoor met flink wat speed op en blijft ook gewoon hangen allemaal. Het is alleen dat ik er op een gegeven moment geen zin meer in heb. Net als andere vervelende klusjes.
Veel meer zin om leuke dingen te gaan doen ermee :)
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#17
Het is geen zinloze discussie.

Of je de effecten van speed lekker vind is subjectief, of de smaak van ketchup lekker vind is subjectief. Maar dat speed verrot slecht is voor je lichaam en dat er veel mensen verslaafd aan raken is weinig subjectiefs aan.
Deze discussie word gevoerd omdat er sommigen (ja jij dus) blijkbaar te naief zijn om dat zelf in te zien en daardoor nogal een risico lopen, of misschien al verslaafd zijn en dat uit alle macht willen ontkennen voor zichzelf.
A
AlbinoLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ook Amersfoort hier :P.
Ik heb nogal wat toetsen onder de pep gemaakt en ook geleerd.
Ik had het gevoel dat het wat te snel ging, ik kon het niet allemaal bijhouden en wou te snel alles leren en maken, daardoor maak je fouten dus ik raad het je niet aan.
L
LektroluvLid
01-01-2024, 00:00
#19
ik heb 't niet helemaal gevolgd...maar je bent 16 dus STAY AWAY!!!!!!!
E
EndymionLid
01-01-2024, 00:00
#20
Wacky zei:
Het is geen zinloze discussie.

Of je de effecten van speed lekker vind is subjectief, of de smaak van ketchup lekker vind is subjectief. Maar dat speed verrot slecht is voor je lichaam en dat er veel mensen verslaafd aan raken is weinig subjectiefs aan.
Deze discussie word gevoerd omdat er sommigen (ja jij dus) blijkbaar te naief zijn om dat zelf in te zien en daardoor nogal een risico lopen, of misschien al verslaafd zijn en dat uit alle macht willen ontkennen voor zichzelf.
Klik om te vergroten...

Zeggen dat iets goor is, is wat anders dan zeggen dat iets slecht is voor je.

Wat dat betreft, het is maar hoe je ermee omgaat. Zo slecht is het nou ook weer niet. Zolang je je lichaam maar weer de tijd geeft om te herstellen is er niks aan de hand.
Ik ben het met je eens als je zegt dat dagelijks gebruik niet al te best is voor je.

Maargoed, dit topic gaat over het beter kunnen leren en klusjes doen met speed en niet of het slecht is voor je of dat jij het gore troep vindt.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."