Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSpeed helpt bij leren?

Speed helpt bij leren?

28 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#1
Juist, het is gore troep, en ik gebruik het zelf ook af en toe. Ik vind het ook lekkere gore troep.
N
NorthawkeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Endymion zei:
Wacky zei:
Het zal vast en zeker helpen, maar speed is gore troep
Klik om te vergroten...

Is of vindt jij? Of wat jij ervan vind is ook zo?
Klik om te vergroten...

Da's niet een kwestie van vinden; dat is gewoon zo. De meeste mensen die wel 'ns speed gebruikt hebben, zullen je dat ook vertellen. :tongueout:

Anyway, zoals Solidius zei, alleen in hele lage dosissen helpt het. Bij meer denk je dat je beter leert, maar er blijft in feite veel minder hangen.
E
EndymionLid
01-01-2024, 00:00
#3
Northawke zei:
Endymion zei:
Wacky zei:
Het zal vast en zeker helpen, maar speed is gore troep
Klik om te vergroten...

Is of vindt jij? Of wat jij ervan vind is ook zo?
Klik om te vergroten...

Da's niet een kwestie van vinden; dat is gewoon zo. De meeste mensen die wel 'ns speed gebruikt hebben, zullen je dat ook vertellen. :tongueout:

Anyway, zoals Solidius zei, alleen in hele lage dosissen helpt het. Bij meer denk je dat je beter leert, maar er blijft in feite veel minder hangen.
Klik om te vergroten...

Beetje zinloze discussie he. Ik zei het alleen maar om aan te geven dat over smaak niet te twisten valt. De een vind het lekker, de ander vind het gore troep.

Nu weer ontoppic.
Ik kan prima leren hoor met flink wat speed op en blijft ook gewoon hangen allemaal. Het is alleen dat ik er op een gegeven moment geen zin meer in heb. Net als andere vervelende klusjes.
Veel meer zin om leuke dingen te gaan doen ermee :)
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#4
Het is geen zinloze discussie.

Of je de effecten van speed lekker vind is subjectief, of de smaak van ketchup lekker vind is subjectief. Maar dat speed verrot slecht is voor je lichaam en dat er veel mensen verslaafd aan raken is weinig subjectiefs aan.
Deze discussie word gevoerd omdat er sommigen (ja jij dus) blijkbaar te naief zijn om dat zelf in te zien en daardoor nogal een risico lopen, of misschien al verslaafd zijn en dat uit alle macht willen ontkennen voor zichzelf.
A
AlbinoLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ook Amersfoort hier :P.
Ik heb nogal wat toetsen onder de pep gemaakt en ook geleerd.
Ik had het gevoel dat het wat te snel ging, ik kon het niet allemaal bijhouden en wou te snel alles leren en maken, daardoor maak je fouten dus ik raad het je niet aan.
L
LektroluvLid
01-01-2024, 00:00
#6
ik heb 't niet helemaal gevolgd...maar je bent 16 dus STAY AWAY!!!!!!!
E
EndymionLid
01-01-2024, 00:00
#7
Wacky zei:
Het is geen zinloze discussie.

Of je de effecten van speed lekker vind is subjectief, of de smaak van ketchup lekker vind is subjectief. Maar dat speed verrot slecht is voor je lichaam en dat er veel mensen verslaafd aan raken is weinig subjectiefs aan.
Deze discussie word gevoerd omdat er sommigen (ja jij dus) blijkbaar te naief zijn om dat zelf in te zien en daardoor nogal een risico lopen, of misschien al verslaafd zijn en dat uit alle macht willen ontkennen voor zichzelf.
Klik om te vergroten...

Zeggen dat iets goor is, is wat anders dan zeggen dat iets slecht is voor je.

Wat dat betreft, het is maar hoe je ermee omgaat. Zo slecht is het nou ook weer niet. Zolang je je lichaam maar weer de tijd geeft om te herstellen is er niks aan de hand.
Ik ben het met je eens als je zegt dat dagelijks gebruik niet al te best is voor je.

Maargoed, dit topic gaat over het beter kunnen leren en klusjes doen met speed en niet of het slecht is voor je of dat jij het gore troep vindt.
S
SomaLid
01-01-2024, 00:00
#8
Bij mij hangt het een beetje van de soort speed af. Van 'gewone' speed raak ik soms verwarder dan ik al ben. Van dex krijg ik complete rust, concentratie en motivatie :hearteyes:
A
AddickLid
01-01-2024, 00:00
#9
Had vroeger een keer op school wat genomen,ik nam de stof sneller op iets waar ik vorige week niet veel van snapte.Het werd me compleet duidelijk in een keer.

Het was denk ik een combinatie van andere uitleg en speed,die hele dag goed doorgewerkt trouwens.
l
lucifer in the skyLid
01-01-2024, 00:00
#10
jep bij mij ook. het helpt je saaie dag op school een stuk rapper voorbij gaan. lijk veel slimmer :tongueout:. mja zal wel aan de pep ligge
A
AddickLid
01-01-2024, 00:00
#11
Het is aangetoond dat kinder met ADD/ADHD,gemiddeld 10 punten hoger scoren op hun iq kwa leren op concerta/ritaline etc.

Dus werking heeft het zeker wel.
0
033AmnesiaLid
01-01-2024, 00:00
#12
Addick zei:
Het is aangetoond dat kinder met ADD/ADHD,gemiddeld 10 punten hoger scoren op hun iq kwa leren op concerta/ritaline etc.

Dus werking heeft het zeker wel.
Klik om te vergroten...

1 van de slechts paar duidelijke posts, op nutteloze ruzies hier na.

Duidelijk allemaal - bedankt
N
NorthawkeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Addick zei:
Het is aangetoond dat kinder met ADD/ADHD,gemiddeld 10 punten hoger scoren op hun iq kwa leren op concerta/ritaline etc.

Dus werking heeft het zeker wel.
Klik om te vergroten...

Omdat kinderen met ADD/ADHD zich beter kunnen concentreren op amphetaminen. Mensen die geen ADD/ADHD hebben, reageren hier heel anders op. Dus als de topic starter ADHD heeft, dan helpt het hem wel, ja. En zo niet, dan gaat dat dus gewoon niet op.
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#14
033Amnesia zei:
Addick zei:
Het is aangetoond dat kinder met ADD/ADHD,gemiddeld 10 punten hoger scoren op hun iq kwa leren op concerta/ritaline etc.

Dus werking heeft het zeker wel.
Klik om te vergroten...

1 van de slechts paar duidelijke posts, op nutteloze ruzies hier na.

Duidelijk allemaal - bedankt
Klik om te vergroten...

Ja nuteloze ruzies.... Alle informatie die je nodig hebt was al gegeven eigenlijk. "Nutteloze ruzies" doe ik niet omdat ik gelijk wil hebben ofzo hoor, maar omdat het me toch wel raakt wanneer hier af en toe mensen zie waarbij uit elke post die ze maken blijkt dat ze geen fucking idee hebben waar ze mee beginnen of mee bezig zijn, veel te naief zijn om er mee om te kunnen gaan en onherroepelijk de fout in zullen gaan. En ik ben dan weer de naieve lul die hoopt er nog een klein beetje invloed op te kunnen hebben.

Zoals hierboven is gezegd, wat voor ADD/ADHD patienten geld, geld niet per se voor anderen ook. Maar je wilt het graag geloven omdat je graag speed wil gebruiken.
Wil je ergens een link bewaren naar deze thread en over een jaar of 2 hier nog eens posten hoe het met je gaat ?
E
EndymionLid
01-01-2024, 00:00
#15
033Amnesia zei:
Addick zei:
Het is aangetoond dat kinder met ADD/ADHD,gemiddeld 10 punten hoger scoren op hun iq kwa leren op concerta/ritaline etc.

Dus werking heeft het zeker wel.
Klik om te vergroten...

1 van de slechts paar duidelijke posts, op nutteloze ruzies hier na.

Duidelijk allemaal - bedankt
Klik om te vergroten...

Het was niet helemaal ontopic misschien maar niet nutteloos. En ruzie was het al helemaal niet.

Speed gebruiken om te gaan leren is gewoon geen goed plan. Als je je slecht kunt concentreren of maar heel kort zijn daar veel betere middelen voor.

Je zou eens efedrine kunnen proberen, dat geeft niet echt die lekkere rush van speed maar geeft wel een flinke energyboost. De uitwerking gaat geleidelijker en je krijgt ook niet de drang om te blijven nemen.
t
teeboLid
01-01-2024, 00:00
#16
relatine helpt zoiezo om goed te studeren.
de leerstof is dan zo gezellig, niet normaal
maar als ik twee dagen tussen een examen heb gebruik ik het slechts de eerse dag, de tweede dag heb ik genoeg aan de stress. ik wil er echt geen gewoonte van maken
0
033AmnesiaLid
01-01-2024, 00:00
#17
Sup peeps. Ben nieuw hier, ik ben 033 Amnesia, 16 y/o. Done alcohol,tabac,weed,hasj,coke,XTC. (nog geen pep/speed ervaring dus.) Ik lees over speed dat je er actief van word, en zin krijgt veel actie te ondernemen. Ook dingen waar je normala helemaal geen zin in hebt, zoals klussen in de tuin (gaf diegene als voorbeeld)

Hmm.. zou ik door speed (als ik me er ook echt aan toezet en niet denk: fock school ik ga chillen) beter kunnen leren?

peace :stoned:
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#18
Amersfoort :P

Ik doe wel soms XTC ja... maar dealen op het forum is verboden.
En sowieso wacht je beter even tot je 18+ bent :beer:

Ook met pep trouwens :wink:

Maargoed, ben je al telaat mee zo te zien :P
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#19
033 ftw!! Als je Amersfoort, Leusden of Woudenberg bedoelt tenminste :beer:

En verder krijg je misschien wel zin in leren, maar je gaat jezelf wel overschatten waardoor je misschien denkt dat je het kunt terweil je het nog toch niet helemaal goed kent.

:wave:
0
033AmnesiaLid
01-01-2024, 00:00
#20
Hehe ja ik woon in Leusden! En jij? Dan heb ik denk ik al gelijk een vraag voor je.. gebruik je ook XTC?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."