Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsspeed laten testen

speed laten testen

34 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#1
55% is mijn record, ik vraag me af of t ook door alleen maar te laten liggen, in kwaliteit achteruitgaat (vervliegt)
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#2
ja oude pep is slapper dan verse pep, ik bedoel neem het uit 1 zak, leg 1 gram op een spiegel voor een week koel en donker en neem 1 gram uit je zak.

Beide laten testen ...... die gedroogde verliest power.
Nou is dit een hear say fact ... wie gaat hetb echt bewijzen ?

Vrijwilligers ?

Stonie, :stoned:
A
AntondebeukerLid
01-01-2024, 00:00
#3
die gedroogde verliest power
Klik om te vergroten...

Dat klopt, amfetamine reageert met de CO2 in de lucht, daardoor word het steeds minder sterk.
Door het vochtig te houden kan er vrijwel geen lucht bijkomen en blijft het goed. In een sealtje zit het ook redelijk afgesloten, maar leg maar eens een zootje op een spiegel en spreid het uit.
Na een paar dagen doet het al bijna niks meer.
e
esmeeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Lake zei:
100 mg tot maximaal een gram naar de testservice..

het enige wat je thuis kan testen is of het daadwerkelijk pep is, voor percentages moet je het toch echt wegbrengen

het is anoniem, je naam hoeven ze niet te weten...
Klik om te vergroten...

Ik heb nog een vraagje (aan jou of anderen die advies hebben).
Of het daadwerkelijk pep is bedoel je daarmee dan de hoeveelheid per bv gram door uitkoken of iets dergelijks? Zou toch wel willen weten hoe je dat kunt testen....
Ik weet namelijk bijna zeker dat de kwaliteit pep goed is (soms twijfel ik weleens of het dex is... ivm effecten e.d.). Maar ik heb zo'n vermoeden dat er wat water bij de hele partij gegooid wordt (ik bedoel voor het afwegen). Dat denk ik te zien aan het effect wat mijn zakje geeft als het buiten de koeling blijft. Er komt dan flink wat helder vocht boven de pep uit drijven in het zakje... Neem verder nooit echt grote dosissen hoor, sta nooit stuiterend strak en neem het altijd oraal(capsule, bommetje). En een thuistest voor dex of normale amfetamine is hetzelfde of niet?
:confused: :wave:
Weet wel dat laten testen het beste is, maar dit is meer een vraag mbt tot thuistest zeg maar...
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#5
thuis test ?

amateur breng het gewoon weg ... je weet echt niet waar je over praat.
de kans dat je pep 50% vernseden is .. die kans is 75%.

Weinig peppers weten maar wat zuiver is .... heel veel 99% denken dat ze uberpep snuiven.
Hetdreovigste getal oooit gehoord:

16% Amfeta 53% cafeine .....

Dus verwen je zelf ga met je luie reet naar een inlever punt en vrtel ons 2 weken later gewoon de uitslag ?

Stonie
p
psychonaut'86Lid
01-01-2024, 00:00
#6
lysergine25 zei:
hupsakee nog eentje !!!

Ik ben zo fucking trots op jullie pepjunkies ... de moeite loont wederom voor jou. Ik kan je nu al meegeven dat er heel veel jaloers ogen meelezen ...
Vooral de cafeinesnuifers kunnen nu wel huilen !!
Huil maar .. toe maar je pep wordt er niet beter op.

als dit zo door gaat dan kunnen alle dealers wel stoppen.

71 % is de bomba ... is het dex of normale ?
Ik word echt geil van dit soort getallen jullie niet ?

Enne ... zien jullie nu ook dat ik niet de enige ben !! wil ik ook niet zijn

Psychonaut 86 ... je mag er echt trots op zijn wrijf het er diep in bij diegene die 'denken' dat ze goede speed hebben.
Klik om te vergroten...

Hehe thanks :)

Ik ben niet zo van het inwrijven... Ik heb mazzel gehad en het nadeel van dit soort pep te kopen is dat de vervolg aankopen altijd! slechter zijn, dat kan niet anders dus ja.... Maar ik ben erg blij met deze aankoop :grin:

En Speed wordt inderdaad minder sterk in percentage als je het langer laat liggen. Heb ik ook nagevraagd bij brijder toen ik er was :wink:

Beetje vorbereid er naar toe gaan he :wink: niet daar de vragen pas bedenken want dan sta je buiten en dan denk je shit :P
e
edwin__Lid
01-01-2024, 00:00
#7
wij gaan donderdag ook testen, eerst 50 kmtjes naar arnhem en dan kan ik een week later bellen toch ? ben benieuwd :) weten we direct met wat voor'n dealer we te maken hebben :)
p
psychonaut'86Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Twee weken bij speed...
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#9
edwin__ zei:
wij gaan donderdag ook testen, eerst 50 kmtjes naar arnhem en dan kan ik een week later bellen toch ? ben benieuwd :) weten we direct met wat voor'n dealer we te maken hebben :)
Klik om te vergroten...

Ik vrees het ergste hou ons op de hoogte maar vertel vooral je dealer dat ie je al jaren verneukt met 50% cafeine en 16% pep.

Als je 70% puur hebt dan mag je god dankbaar zijn.

Groetjes

Stonie
A
AddickLid
01-01-2024, 00:00
#10


:hearteyes:
S
SpylacopaLid
01-01-2024, 00:00
#11
je kan het ook naar mij sturen, ik test het wel voor je.
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#12
whehe en dan standaard alles afkeuren en innemen voor vernietiging :beer:
S
SpylacopaLid
01-01-2024, 00:00
#13
nee hoor,

ik heb 4 gram nodig om het te testen.. 4 keer een gram, voor 4 verschillende testen.

stuur maar op :)
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Spylacopa zei:
je kan het ook naar mij sturen, ik test het wel voor je.
Klik om te vergroten...

Yep jij kan het ruiken toch hoeveel % cafeine erin zit ??

:wave:
e
evil_kermitLid
01-01-2024, 00:00
#15
ooit eens rond de 80% speed gehad :openmouth: eerst de luchtdikke kilozak opengedaan (er dreef bovenaan zo'n bruine vloeistof)dan wat in de blender en cafeine aan toegevoegd.recht uit de zak nooit snuiven!! als je 2 lijntjes zoals altijd zou snuiven ben je minstens een week wakker :wave:

11 dagen slaaploos => sterke kans op sterfte (ter info)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."