Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsis pepjunk zijn eigenlijk wel zo erg...

is pepjunk zijn eigenlijk wel zo erg...

122 antwoorden
16 weergaven
18-5-2026
k
kutspeedpepfreakLid
01-01-2024, 00:00
#1
pep rillingen :openmouth:
k
kutspeedpepfreakLid
01-01-2024, 00:00
#2
leven a;ls junk zijnde vin dt eigenlijk niet zo erg,behalve als ik geen speed heb,maar van een beetje onschuldig freaken werden de dagen steeds langer tot dat er eigenlijk geen dag meer zonder haar is,wat best wel zwak is ten opzichte van je natuurlijke kracht,waarbij ik bewust ben van het fijt dat ik alleen maar mijn hypothalamus een kleine klier ergens in je hersenen,die ook eigenlijk je persoonlijke drug lab is,aan het lui maken ben.
op eengegeven moment dat je denkt nu ga ik wel weer even stoppen,zegt hij...huh...maar ik dacht dat je me onslagen had.
waarop jij weer op jouw beurt in een emotioneel wrak verandert dus de onderliggende metafoor van het hele dillema is het antwoord simpel DOORGAAN.


.........toch?
D
DumpyLid
01-01-2024, 00:00
#3
Haha, zo te lezen is het best erg ja..
m
minamoLid
01-01-2024, 00:00
#4
ik ken mensen die aan een speedverslaving hebben gezeten.

ja, het is heel erg.
k
kutspeedpepfreakLid
01-01-2024, 00:00
#5
oke, daar was ik al bang voor...
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#6
pepjunks weten niet wat respect is ....

:hearteyes:

een verstandige junk neemt max 100mg per 12 uur.
k
kutspeedpepfreakLid
01-01-2024, 00:00
#7
denk het niet ik kom nog al uit de onderstelaag...
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#8
Dat wil niks zeggen, maar dan waarschijnlijk niet idd... als mijn naam je niks zegt bedoel ik dan.. :wink:
k
kutspeedpepfreakLid
01-01-2024, 00:00
#9
ik wil ook niks zeggen hoor :P maar ik doe het steeds wel.....
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#10
whahahahahaha pepklep ftw!! :mrgreen: :beer:
D
DioneLid
01-01-2024, 00:00
#11
kutspeedpepfreak zei:
dat is tussen jou en haar niet tussen mij en miss amfetamine :wink:
Klik om te vergroten...

mja daarom zeg ik ook: IK haat pep :wink:
d
dollegekskeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Dumpy zei:
Haha, zo te lezen is het best erg ja..
Klik om te vergroten...
hahahahaha
h
honingolieLid
01-01-2024, 00:00
#13
begrip is de kern van een tolerante samenleving
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#14
ik haat junks ....
k
kutspeedpepfreakLid
01-01-2024, 00:00
#15
haten is makkelijker dan begrijpen ,maar ja moeite doen dat gaat te ver.. :wave:
k
kutspeedpepfreakLid
01-01-2024, 00:00
#16
inderdaad wijs gezegd :hearteyes:
h
honingolieLid
01-01-2024, 00:00
#17
maar ff serieus ga je nou stoppen of niet?
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#18
junks vernielen de maatschappij zijn grondvesten.

peukenjunks
alcoholjunks
pillen junks
pep junks
hero junks

de doodstraf kan ze redden
S
StylusLid
01-01-2024, 00:00
#19
is dat niet een beetje een harde conclusie? zeker als het komt van iemand die bijna alles zelf uitgeprobeert heeft ^^
k
kutspeedpepfreakLid
01-01-2024, 00:00
#20
lysergine25 zei:
junks vernielen de maatschappij zijn grondvesten.

peukenjunks
alcoholjunks
pillen junks
pep junks
hero junks

de doodstraf kan ze redden
Klik om te vergroten...


nou nou niet boos worden badass junkie,iedereen doet lekker wat i wilt, :wink:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...7
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."