Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsis pepjunk zijn eigenlijk wel zo erg...

is pepjunk zijn eigenlijk wel zo erg...

122 antwoorden
20 weergaven
18-5-2026
k
kutspeedpepfreakLid
01-01-2024, 00:00
#1
inderdaad wijs gezegd :hearteyes:
h
honingolieLid
01-01-2024, 00:00
#2
maar ff serieus ga je nou stoppen of niet?
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#3
junks vernielen de maatschappij zijn grondvesten.

peukenjunks
alcoholjunks
pillen junks
pep junks
hero junks

de doodstraf kan ze redden
S
StylusLid
01-01-2024, 00:00
#4
is dat niet een beetje een harde conclusie? zeker als het komt van iemand die bijna alles zelf uitgeprobeert heeft ^^
k
kutspeedpepfreakLid
01-01-2024, 00:00
#5
lysergine25 zei:
junks vernielen de maatschappij zijn grondvesten.

peukenjunks
alcoholjunks
pillen junks
pep junks
hero junks

de doodstraf kan ze redden
Klik om te vergroten...


nou nou niet boos worden badass junkie,iedereen doet lekker wat i wilt, :wink:
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#6
Junkies; ik begrijp ze wel. Ze hebben allemaal stoornissen en daardoor zijn ze ook vaak in een kut jeugd beland. En dan moeten ze ook nog de puberteit doorstaan. Sommige mensen hebben erg veel pech in hun leven en hierdoor gaan ze een kut karakter vormen, waardoor ze zeg maar in een negatief cirkeltje blijven. Junks zijn gewoon zielig en hebben een behandeling nodig en nieuwe kansen. Voor de meeste junks dan :wink:
k
kutspeedpepfreakLid
01-01-2024, 00:00
#7
jcutter123 zei:
Junkies; ik begrijp ze wel. Ze hebben allemaal stoornissen en daardoor zijn ze ook vaak in een kut jeugd beland. En dan moeten ze ook nog de puberteit doorstaan. Sommige mensen hebben erg veel pech in hun leven en hierdoor gaan ze een kut karakter vormen, waardoor ze zeg maar in een negatief cirkeltje blijven. Junks zijn gewoon zielig en hebben een behandeling nodig en nieuwe kansen. Voor de meeste junks dan :wink:
Klik om te vergroten...


dank je wel :)
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik wil trouwens niet generaliseren hoor, maar het valt mij op dat alle junks die ik ken toch wel last hebben van; adhd, add, pddnos enz. En als je het gesprek wat dieper richting hun jeugd laat zakken; dan floept er ook allemaal woorden die een zeer pessimistische jeugd formuleren.
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#9
ego trippen ftw!! :beer:
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#10
nu praatd je voor het eerst echt verstandig lijkt wel
k
kutspeedpepfreakLid
01-01-2024, 00:00
#11
mijn verstand kiezen staan ook op de helft het komt met vlagen.. :)
L
Lucy In The SkyLid
01-01-2024, 00:00
#12
Nick de Neger zei:
maar soms ook pauzes wat het dan alweer een stuk minder erg maakt. :beer:
Klik om te vergroten...

Is het zo dat die pauzes het echt een stuk minder erg maken? Lichamelijk en geestelijk gezien?

Ik zie mijn pep-periodes meer als pauzes op mijn normale leventje :hearteyes:
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#13
Als je elke dag pep snuift zijn ze wel aangenaam ja, je moet alleen even door de kater heen bijten :mrgreen:
k
kutspeedpepfreakLid
01-01-2024, 00:00
#14
oke maar ik heb elke manier geprobeerdt ik ben naar dokters gegaan ik hep pillen gekregen en niks helpt ....je even ,misschien is afbouwen wel de manier??bedankt in iedergeval nick
k
kutspeedpepfreakLid
01-01-2024, 00:00
#15
ja zeker
D
DioneLid
01-01-2024, 00:00
#16
Is het erg? Mjah.. Ik kan het je niet aanraden in ieder geval.. Het heeft veel verwoest van mijn leven.
L
Lucy In The SkyLid
01-01-2024, 00:00
#17
Bij het einde van een speedperiode ben ik wel vóór langzaam afbouwen.. Helpt mij wel de kater te verminderen.
k
kutspeedpepfreakLid
01-01-2024, 00:00
#18
stoppen zou wel chill zijn denk ik.....
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#19
afbouwen is dan idd een goeie... neem gewoon alleen sochtends een bommetje en doe daar steeds minder in laat je speed thuis als je naar school / werk of wat dan ook gaat anders kom je toch weer in de verleiding denk ik :)
L
Lucy In The SkyLid
01-01-2024, 00:00
#20
Jij snapt h'm Nick :) En zo is t best te doen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...7
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."