#1
inderdaad wijs gezegd ![:hearteyes:]()
lysergine25 zei:junks vernielen de maatschappij zijn grondvesten.
peukenjunks
alcoholjunks
pillen junks
pep junks
hero junks
de doodstraf kan ze redden
jcutter123 zei:Junkies; ik begrijp ze wel. Ze hebben allemaal stoornissen en daardoor zijn ze ook vaak in een kut jeugd beland. En dan moeten ze ook nog de puberteit doorstaan. Sommige mensen hebben erg veel pech in hun leven en hierdoor gaan ze een kut karakter vormen, waardoor ze zeg maar in een negatief cirkeltje blijven. Junks zijn gewoon zielig en hebben een behandeling nodig en nieuwe kansen. Voor de meeste junks dan![]()

Nick de Neger zei:maar soms ook pauzes wat het dan alweer een stuk minder erg maakt.![]()

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."