Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsis pepjunk zijn eigenlijk wel zo erg...

is pepjunk zijn eigenlijk wel zo erg...

122 antwoorden
15 weergaven
18-5-2026
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#1
Mijn pepverslaafde periode van twee jaar, was een van de KUTSTE periodes uit mijn leven........
k
kutspeedpepfreakLid
01-01-2024, 00:00
#2
soms is het kut ja ..maar dat bepaald je omgeving ook ik heb het meestal vreselijk naar mij zin en dat maakt me bang..
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#3
Nee dat noemen we pep-para! :beer: :wink:
k
kutspeedpepfreakLid
01-01-2024, 00:00
#4
para ben ik niet zorgen maak ik me wel :rolleyes: :rolleyes:
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#5
je vriendt praat dikke poep vrees ik en laat je een kopie zien die iedereen kan maken in word.

:mrgreen:
k
kutspeedpepfreakLid
01-01-2024, 00:00
#6
dan moet ik het zelf maar eens gaan testen en stel dat het bull is een hartig woordje met hem praten....k ga wel hard nu
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#7
ego trippen ftw!! :beer:
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#8
nu praatd je voor het eerst echt verstandig lijkt wel
k
kutspeedpepfreakLid
01-01-2024, 00:00
#9
mijn verstand kiezen staan ook op de helft het komt met vlagen.. :)
L
Lucy In The SkyLid
01-01-2024, 00:00
#10
Nick de Neger zei:
maar soms ook pauzes wat het dan alweer een stuk minder erg maakt. :beer:
Klik om te vergroten...

Is het zo dat die pauzes het echt een stuk minder erg maken? Lichamelijk en geestelijk gezien?

Ik zie mijn pep-periodes meer als pauzes op mijn normale leventje :hearteyes:
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#11
Als je elke dag pep snuift zijn ze wel aangenaam ja, je moet alleen even door de kater heen bijten :mrgreen:
k
kutspeedpepfreakLid
01-01-2024, 00:00
#12
oke maar ik heb elke manier geprobeerdt ik ben naar dokters gegaan ik hep pillen gekregen en niks helpt ....je even ,misschien is afbouwen wel de manier??bedankt in iedergeval nick
k
kutspeedpepfreakLid
01-01-2024, 00:00
#13
ja zeker
D
DioneLid
01-01-2024, 00:00
#14
Is het erg? Mjah.. Ik kan het je niet aanraden in ieder geval.. Het heeft veel verwoest van mijn leven.
L
Lucy In The SkyLid
01-01-2024, 00:00
#15
Bij het einde van een speedperiode ben ik wel vóór langzaam afbouwen.. Helpt mij wel de kater te verminderen.
k
kutspeedpepfreakLid
01-01-2024, 00:00
#16
stoppen zou wel chill zijn denk ik.....
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#17
afbouwen is dan idd een goeie... neem gewoon alleen sochtends een bommetje en doe daar steeds minder in laat je speed thuis als je naar school / werk of wat dan ook gaat anders kom je toch weer in de verleiding denk ik :)
L
Lucy In The SkyLid
01-01-2024, 00:00
#18
Jij snapt h'm Nick :) En zo is t best te doen.
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#19
Succes... je hebt de pep verder niet nodig om dingen te kunnen doen die je normaal niet zou kunnen (want je kan alles ook zonder pep :wink:), maar het blijft nog wel een hele tijd in je gedachte... zodra iemand iets zegt wat je in verband kan brengen met pep (lijn, snelheid, snel wat dan ook) zal je toch weer denken en pep en het niet moeten kopen / doen... dan weet je dat alvast :)
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#20
Supervlieg zei:
jcutter123 zei:
Verder krijgt zelfs een dominee stront aan zijn lul nadat zijn glimmende roze ding in aanraking is geweest met de stront mechanisme van een junk :sunglasses:
Klik om te vergroten...
Jij hebt echt een probleem.
Klik om te vergroten...
Ja ik heb een probleem :mrgreen:
Maar ik doelde erop dat junkies ook van vlees en bloed zijn. Het zijn ook mensen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...34567
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."