#1
ritalin en ephedra zijn troep in de vorm van baggerrommel
meth is troep in de vorm van te sterk
speed is gewoon goed

meth is troep in de vorm van te sterk
speed is gewoon goed



Taat zei:ritalin en ephedra zijn troep in de vorm van baggerrommel
Beiden, als geneesmiddel voor zwaardere varianten van adhd en op de illegale markt.. well you know.. :þpilliewilly zei:is dextroamphetamine in de vorm van een geneesmiddel (pillen) of is het een poedertje, te koop op de illegale markt?
is dextroamphetamine in de vorm van een geneesmiddel (pillen) of is het een poedertje, te koop op de illegale markt?
als het net zoals speed illegaal gekocht moet worden, hoe weet ik het verschil dan? Laten testen?
Als drugs om recreatief te gebruiken is ritalin gewoon troep..pilliewilly zei:waarom is het baggerrommel?
MarSNEL zei:Ritalin is naar mijn mening pep waar alle leuke effecten uitgehaald zijn.
pilliewilly zei:En snuif je neus maar een keer een half uur nadat je ritalin hebt gesnoven![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."